Selam bebeklerimmm
Oy atıp kurgumu destekleyenler teşekkür ederim 💜💜💜
Ve okuyup okuyup çıkanlar oy atın çabuk
Bora:Alarmın çalması ile gözlerimi açıp ,komidindeki alarmı kapatıp yatağımda döndüm. Meriç yanımda minik bir bebek gibi uyuyordu saçlarını elimle tarayıp öptüm, miss gibi bahar kokuyordu . Dünkü yaşadıklarımız gözümün önüne gelince gene kanım kaynamisti . Çoğu kişi ile ilişkiye girmiştim ve çok sert davranirdim ama söz konusu Meriç olunca hiç birşey normal dehildi, dün Meriç'in sadece bana sakso cekmesi bile beni bulutların üstünde hissettirmisti , bu çocuk beni çok mutlu hissettiriyordu .
Kafamdaki düşünceleri bir kenara atıp minik bebeğimi kucağıma çekip açıkta kalan boynuna sulu bir öpücük kondurdum . Yerinde kıpırdanım o güzel gözlerini usul usul açtı ve beni görü görmez gülümseyip yanağımdan öptü . Ufacık yaptığı bu hareket bile 30 yaşındaki koca bir adamı kedi gibi yapıyordu . " Günaydın meleğim " diyip belini okşadım sevimli sevimli bakıp " günaydın babacığım " diyip hızla dudağımı öpüp çekildi . utanmış mıydı o
Gelini sıkıca tutup kucağima oturtup boynundan öptüm . " Utanma artık bebeğim, canın ne yapmak istiyorsa onu yap , nasıl davranmak istiyorsan öyle davran olurmu ?" Dediğimle gözlerinin içi parlamisti ve hemen küçük kollarını boynuma dolayıp " peki istediğimide giyebilirmiyim babacım" belini okşayıp sarıldım " tabikide bebegim evde olduğumuz sürece istediğini giyinebilirsin " sevinip sıkı sıkı sarılıp dudağıma sıkı bir öpücük bırakıp kucağından kalktı ...
Meriç :
Babacımın kucağından kalkıp " teşekür ederim baba ama şuan hazirlanmam gerek okula geç kalicam " dediğim kıkırdayip oda yataktan kalktı .
" Tamam bebegim hazırlan ve kahvaltıya in " diyip boynuma sulu bir öpücük bırakıp odadan çıktı . O odadan çıkı çıkmaz dolabıma sakladiğim eteğimi çıkarıp baktım artık bunları rahatça giyebilicektim.Sevinçle üzerimi giyip aşağı indim kahvaltımı yapıp çıktım . Her sabahki gibi annemle konuşup telefonumu kapatıp okula girdim ....
Zilin çalmasına 5 dk vardı bugün vakit hiç geçmemişti. Hem Ferit yoktu hemde etek giyeceğim için çok heycanliydim , çalan zille anında sınıftan çıkıp okul bahçesine çıkıp arabayı bekledim . Gelen araba ile anında eve gittim .
Eve gelince anında odama çıktım .
Bugün çok güzel olmaliydim ,direk küveti hazırlayıp en sevdiğim çilekli duş jelimi sıktım hızlı bir duş alıp saçlarımı kuruttum . Dolabımı açıp deri eteğimi giydim. altıma iç çamaşırı giyicektim ki vazgeçtim onun yerine dizlerime kadar siyah çorak giyip üzerime gömleğimi giydim .(Medya : Meriç babaciğinin kucağında seksi köpekler jsjsjjznsjs)
Dudağima çilek kokan bir parlatici sürüp saçlarıma kedi kulağı olan tacimi takip saate baktım . Babaciğimin gelmesine az kalmıştı aşağı inip çalışanları göndermiştim masaya iki mum yakıp bekledim . Gelen anahtar sesi ile masaya oturup bacaklarımı ayırıp oturdum biraz yaramazlık tan bişey olmazdı .
Bora:
Eve gelmiştim kapıyı açıp içeriye seslendim ses yoktu . Salona doğru ilerledim ve loş ışıklarla donanmış masaya baktım daha sonrada masanın bir yanında oturmuş bacaklarını aralayıp oturmuş bebeğimi görmemle kısa bir sokla gülümseyip yanına ilerleyip dudağını sıkıca öpüp kucağıma aldım . Anında bacaklarını belime dolayıp tekrar dudaklarıma yapıştı .
Uyarı... Smut var 🚫❌
Anında ona karşılık verip sertçe öptüm altına etek giymis ama iç çamaşırı yoktu . Eteğini sıyırıp kalçasını sıktım .ağzımın içine o güzel inlemesini bıraktı , bu sefer daha sert sıkıp hafif bir tokat attım kalçasına . Kalçasına hem vuruyor hem okşuyordum . Bebeğim kucağımda iken odama doğru ilerledim çünkü zevkten ayaklarım tutmuyordu .
Odaya gelince miniğimi yatağa uzandırıp üzerine çıkıp önce boynunu sonrada dudaklarını öpüp üzerinden kalktım . Önce kendi gömleğimden sonrada meriçin gömleğinden kurtuldum. Eğilip tekrar dudaklarımızı buluşturdum, ve boynundan göğuslerine kadar indim yeni çıkmış goğuslerini ağzıma alıp emdim . Meriç derince inleyip kafamı memesine bastırdı . Bende bundan istifade isrirarak emdim .
Artık patlamak üzereydim " ters dön ve domal bebeğim "dediğimi yapıp kalçalrini çıkarıp belini kırdı eteğini kaldırıp dolgun kalçasına bir tokat atıp beklemesini söyleyip odadaki siyeh dolaba ilerleyip demirli kedi kuyruğunu alıp geri yatağa gelip " Babacığinin kedisi olmak istermisin bebeğim" baygın gözlerle bana dönüp " evet babacığım" dedi onunda patlama seviyesinde olduğunu anlayınca kedi kuyruğunun demirini uzatıp " yala bebeğim , küçük dilin ile ıslat "
Dediğimi yapıp kuyruğun demirini ıslattı . Bende eğilip sıpsıkı pembe deliğine tükürüp okşadım . Elimin altındaki vücut kasılmış ti " kasma kendini bebeğim canın çok yanar " kafasını sallayıp daha çok domaldi gülümseyip eğilip deliğini önce öpüp sonra boydan boya yaladım . Dudağını ısırıp inlememek için kendini zor tutuyordu Meriç ama benim hazırlamadan dar deliğine soktuğum demirle acı dolu bir inleme bıraktı .
" Sabret bebeğim zevk alıcaksın " diyip saçını okşayıp meriçi sırt üstü yatırıp bacaklarını havaya kaldırıp morarmış penisine ve şırıl siklam olmuş vajinasına baktım " çok seksisin bebeğim babacığin seni çok kötü becerecek" diyip altımdaki pantolonu çıkarıp yatakta aynı pozisyona gelip sızdıran penisimi Mericin vajinasına sürttüm anında inleyip çarşafı sıktı " Bakiremisin " sesim biraz sert çıktı çünkü aksi beni çok daha kizdirirdi .
Hızla kafasını olumsuz anlamda salladı . Gülümsedim hoşuma gitmişti ona ilk sahip olan bendim . " Artık benim olucaksin bebeğim " diyip penisimi usul usul vajinasına soktum ama daha fazlasını istiyordum ve penisimi bir anda içine soktum Meriç açıyla inleyip dudaklarını ısırıp çarşafı sıktı bu halde okadar seksi duruyordu ki sert olmamak için kendimi zor tutuyordum .Artık Mericin içinde hızlı hızlı git gel yapıyor tatlı noktasına sert vuruşlar yapıyordum şuan soğuk duvarlarda sadece Meriç ve benim inlemelerim yankılanıyordu . Tekrar kendimi merice itince " ahhh mmm Babacığım daha sert " dediği ile gülümseyip daha sert girdim Mericin sıcak ve şık duvarları beni delirtirken boşalmama az kalmıştı Mericinde penisi sızdırırken onunda geleceğini anlayıp hep içine girerken gelde onun penisini çektim
Meriç iki taraflı aldığı zevk ile " ahhh ahhh ba-babacigim ge geliyorum" bende hırlayip son vuruşu yapıp içinden çıkıp mericle kendi penisimi elime alip sürttüm ikimizde bosalmistik . Nefes nefese iken kendimi Meriç in yanına artıp oda benden farksız değildi .
Meriç toparlanıp kuyruğunu çıkarıp altına baktı bakireliği bozulmuştu ve uzeri batmıştı temizlenmemiz gerekiyordu onuda kucağıma alıp banyoya girip temizlendikten sonra çıkıp anında yatağa geçtik ona sımsıkı sarılıp
"İyi geceler bebeğim "" İyi geceler babacim'
Evettt BAkirelikte gitti kaksbsbjsbsj🚫❌💦💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💦ARSIZ UFAKLIK [B×B]
Fantasy🚫❌+18 kitaptır b×b ilişkisi işlenmektedir interseksüel ve daddykink kurgusudur miğdesi bulanan ve homofobik olanlar kitabımdan uzak durun 💦+18 çiler burayaaaa bol bol smut içermekte