Bora:Şuan Meriç'e bişey anlatmak daha doğruydu. Son kez ona bakıp hızlı adımlarla evden çıktım.
Bahçedeki duran arabama bindiğimde beni dolu gözlerle izliyen Meriç ile göz göze gelmek içimden biseylerin kopmasına neden oldu. Gözlerimi ondan çekip son süratle evden çıkıp şirkete doğru gittim. Şirketin önüne geldiğimde,derin bir nefes alıp sakin olmaya çalışarak ofise girdim. Beni gören sekreter cilveli bir şekilde ayağa kalktı. "Hoşgeldiniz Bora Bey" dedi sadece bir nefes verip "Aslı Aykut odasindami ?"
"Evet efendim , bugün mesaide " kafamı tamam şeklinde sallayarak koridorun solunda duran asansöre binerek en üst kata çıktım . Hızlı adımlarla karşıdaki odanın önüne gelip çalmadan içeri girdim .Asla yapmayacağım bir seydi ama şuan sinirden gözüm bir şey görmüyordu . Beni karşısında gören Aykut önce afallayan gözlerle bana bakıp sonra hemen ayağa kalktı.
" Gelicegini haber etmedin " karşısındaki sandalyeye oturup " sinirden naptığımı biliyor muyum Aykut, Meriç'e bile bişey diyemedim ne diycem ki hem " oda benim gibi sıkıntılı bir nefes verip kravatını bolartıp arkasına yaşlandı " iyi yapmışsın şimdi aklı sende kalırdı, peki şimdi napıcaz ?" Kafamı masadan kaldırıp yüzüne baktım " onu buraya getirip amına indiriceğim ,nedemek lan red davası açmak " elimi masaya vurup sandalyeden kalkıp pencerenin önü ne gidip cami açtım ,nefes almam gerekiyordu.
Aykut' a ayağa kalkıp karşıma keçti kolumu okşayıp " pezevenk itin teki işte ,hem Meriç senin yanında daha mutlu . Sindirmesi zor olacak evet ama alışacak " sesli bir nefes bırakarak "sen gerekli işlemleri hallet Meriç ile o adi şerefsiz asla yüz yüze gelmeden bu dava biticek ,ve ayrıca Mericin velayetenini üzerime almak istiyorum onun içinde gerekli olan şeyleri hallet " anladım derecesine kafasını hızla sallayip " Sen de Meriç'le sakin bir dille konuş şuan onun senin yanında olmana ihtiyacı var .
Haklıydı artık onun benden başka kimsesi yoktu . Anne baba dediği kiseliler onun seçemeyeceği bir durumdan dolayı onu yargılıyor ve dışlıyorlardi , böyle olmayı o secmemistiki o sadece böyle var olmuştu ve böylede çok güzeldi ben onu böyle seviyordum , böyle olmalıydı zaten kusurlarıyla sevmekti . Aklıma bebek suratı gelince ona açıklama yapmadan evden çıktığım aklıma geldi . Sanki kafamdaki düşünceleri atmak ister gibi kafamı hızla sallayıp yaslandığım penceremden çekilip Aykut'a baktım
" Ben gidiyorum sen dediğim şeyleri hallet ve her bir aşamadan beni haberdar et ben eve dönüyorum benim bebeğim korkmustur . Aykut gülümseyip " onu çok güzel seviyorsun ve ayrıca merak etme elimden gelenin fazlasını yapicam daha fazla uzamadan kökten halledicem . İçimden gelen duygu ile Aykut'a sarılıp sırtını sıvazladım " saol dostum " oda bana sıkıca sarılıp ayrildi " ne o yumuşak bişey olmuşsun sen baya değiştirmiş seni bu Bebek" dediğine gülüp sesli sesiz arası öyle diyip son defa vedalaşıp odadasından çıktım .
Eve gecmeden bir pastahaneye uğrayıp lila renginde Makaron alıp eve doğru ilerledim . Eve geldiğimde daha bahçe kapısına girmeden odanın yanan ışığı daha sonrada pencereye oturmuş yolu gözetleyen Meriçi gördüm gene içimi şişli bulutlar kaplamıştı nasıl anlatacaktim derin nefes alıp arabayı park edip eve girdim . Meriç aşağı inmemisti anahtarı köşeye koyup elimdeki Makaronlarla Mericin odasına doğru ilerledim .
Kapısını iki kez tıklatıp içeri girdim . Arkasını kapıdan tarafa dönmüş tıpkı bir çocuk gibi ellerini göğsünde bağlayıp küsme pozisyonunda bekliyordu gülümseyip arkasına oturup sıkıca sarılıp ensesini öptüm . Kendini benden çekip yatağın diğer tarafına ilerledi " hadi ama bebeğim tiripmi atacaksın şimdi " ölümcül bakışlarla bana bakıp bişey demeden tekrar önüne döndü
Gülümseyip onu kucağıma aldım" Bak sana Makaron aldım hemde lila " hızla parlayan gözler ile bana baktı sonra sinirli olduğu aklına gelmiş gibi tekrar somurttu " yemiyecegim kimin yanından geldiysen ona verseydin " sesli bir kahkaha bıraktım beni kıskanmışmiydi o . Yanağını sesli bir şekilde öpüp " sana bişey demeden çıktım haklısın ama haklı nedenlerim vardı eğer bu Makaronlarları yersen söz anlaticam dedim.
Onay bekleyen gözlerle bakıp "sözümü ? " Kafamı sallayıp " söz " dedim
Elimdeki Makaronlarları alıp " e madem çok ısrar ettin tadına bakayım " dediğine gülümseyip " bak bakalım" diyip saçlarını öptüm . O büyük bir iştahla tüm makaronlari yedi bende keyifle onu seyrettim .Makaronlarini bitirip beni dinlemek için kucağından inip karşımda yerini aldı
" Anlat bakalım babacim neden ve kime gittiğini " sıkıntıyla bir nefes verip ensemi kaşıdım " şey " ters bir şekilde bakıp "ne şey" bakışlarımı ona çevirip gülümsemeye çalıştım " bebeğim sen banyoda iken avukatım mesaj attı anlaticam ama nolur üzülme ve sakin ol .Anında panik olup "ne oldu Bora yoksa annemleremi bişey oldu?" Hâlâ onları düşünüyor du şimdi gelde söyle onu evlatlıktan red ettiklerini " sakin ol bebeğim domuz gibiler özellikle o pezevenk olacak baban " dediklerim ile afallayıp nasıl ya der gibi baktı
(O nasıl bir bakış inan ben de bilmiyorum ama neyse jsjsjsjs)" Nasıl oldu inan bilmiyorum ama babanın eline senin etekli fotoğrafların geçmiş ve sana evlatlıktan red davası açmışlar .bunun haberini alınca kan beynime sıçradı bende hemen avukatıma gittim " gözleri anında dolmuş şaşkınlıktan aralanmis ağzını minik ellerle kapatıyordu ,bu görüntü karşısında icim parçalandi onu kucağıma çekip sıkıca sarıldım .
" Merak etme babacigin senin yanında ,onlar seni hiç hak etmediler yüz yüze gelmemeniz için elimden geleni yapicam ve velayetini ben alicam " son dediğim ile tutmaya çalıştığı hıçkırıklarını serbest bıraktı . Şuan sımsıkı sarılmış hıçkırarak ağlıyordu elimi sıktım onun ağlamasına dayanamıyordum gebrticektim o it herifi.Mericin ağlaması iç çekimlere dönmüş birazdaha sakinlesmisti . Saatlerdir kafasını gömdüğü yerden çıkarıp sis gözlerle bana baktı anında gözlerinden öptüm tekrar dudakları titredi aglayacakti dudağından öpüp" ben varım " dedim sıkıca sarılıp "iyiki iyiki sen varsın beni bırakma noglur " sıkıca sarılıp yanaklarından öptüm " seni asla bırakmayacağım bebeğim .
Evettt yeni bölüm geldi 💜🌼
Hepinizi çok seviyorum
Özellikle o güzel yorumlarınız içinOy atıp yorum yapmayı unutmayın 🤭❤️🤭❤️🌼🤭🌼🤭🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💦ARSIZ UFAKLIK [B×B]
Fantasy🚫❌+18 kitaptır b×b ilişkisi işlenmektedir interseksüel ve daddykink kurgusudur miğdesi bulanan ve homofobik olanlar kitabımdan uzak durun 💦+18 çiler burayaaaa bol bol smut içermekte