Warning υπάρχει αναφορά ναρκωτικών σε αυτό το κεφάλαιο.
{Flashback}
Το αγόρι με τα ροζ μαλλιά έσκυψε πάνω από κάτι One Piece copy mangas και όταν είδε την τιμή εριξε το κεφάλι του ηττημένος. Δεν μπορούσε να πιστέψει ότι μεταμφιέστηκε για να πάει σε ένα γαμημένο βιβλιοπωλείο, γιατί είσαι τόσο άχρηστος Park Jimin ;
Άφησε μια μικρή κραυγή όταν κάποιος ξαφνικά τον σφαλιάρισε στον κώλο, εκείνος γύρισε γρήγορα για να συναντήσει το διαβολικό σμιρκ του Jaewon.
Το Omega αγόρι ρόλλαρε τα μάτια του και βγήκε από εκεί με τον Jaewon να τον ακολουθεί από πίσω. Τα μακριά αέρινα μαλλιά του αναπηδούσαν ενώ ο Jaewon τον προσπέρασε και μπήκε μπροστά του.
'' Έλα τώρα Jimin. Είναι τρόπος αυτός να συμπεριφέρεσαι έτσι στον αγαπημένο Hyung σου;'' Είπε το Alpha αγόρι κουνόντας πάνω κάτω τα φρύδια του και κράτησε τον λεπτό καρπό του Jimin.
Εκείνος γέλασε ψεύτικα '' Έλα τώρα Jaewon και οι δυο ξέρουμε οτι είσαι ο τελευταίος αγαπημένος μου. "
Η απάντηση του Jimin τον έκανε να κατσουφιάσει και απομάκρυνε βίαια το χέρι του από τον καρπό του Jimin.
Το χαμόγελο του Jaewon έγινε πιο σκοτεινό ενώ τον πλησίαζε και ακούμπησε τα χείλη του στο αυτί του Jimin. ''Uh-huh αγαπητέ Jimin. Δεν θα ήθελες να με αναστατώσεις, θα πω στον πατέρα σου ότι δίνεις το σωματάκι σου εδώ και εκεί ξανά και πραγματικά θα φας πολύ ξύλο .''
Το κοντό αγόρι ανατρίχιασε και κρατήθηκε να μην τον βρίσει. Ο Jaewon δεν παίζει. Έχει πει στον πατέρα του Jimin ότι τον είδε να πηγαίνει σπίτι με εναν μεγαλύτερο άντρα και ο πατέρας του έκανε χαμό.
Φυσικά και πίστεψε τα λόγια του Jaewon και όχι το ίδιο του το παιδί. Ο πατέρας του Jaewon και του Jimin ειναι κολλητοί από μωρά και δεν βοηθάει το ότι ο πατέρας του Jaewon είναι πάρα πολύ πλούσιος και δυναμικός άντρας. Σιν ότι ο Jaewon είναι Alpha και στο βιβλίο του πατέρα του λέει ότι ο λόγος τον Alpha είναι πάνω από τον Omega.
Ηλίθιo γαϊδούρι..
Γύρισε το κεφάλι του και ήταν λίγα εκατοστά μακριά από τον Jaewon και ξύνισε την μούρη του με αηδία . Όχι επειδή ήταν άσχημος, ήταν το ίδιο αγγελικά φτιαγμένος όπως ο Jungkook. Ήταν αηδιασμένος για το πόσο άσχημος είναι από μέσα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Αντίγραφο Του Εαυτού Σου. /JJK. PJM.~ trnslted.//
FanfictionPark Jimin. Ένας omega πατέρας που προσπαθεί να ξεφύγει από το παρελθόν του με μόνη χαρά τον γιό του. Τι θα γίνει όμως όταν εμφανιστεί ο δεύτερος πατέρας του παιδιού ,Jeon Jungkook, που δεν ξέρει τίποτα για τον γιό του; Original from: @CottonCandy_...