~ Dzień Pierwszy ~

830 34 10
                                    

Gdzieś pomiędzy jedną a drugą czasoprzestrzenią, za górami, za lasami, był sobie piękny zamek, z pięknym dworem, ogrodem, mieszkańcami, a obok leżało miasteczko, w którym mieszkali szczęśliwi ludzie. Na zamku żył siebie kiedyś król. Niestety. Król James nie żył już od 11 lat, zginął podczas jednej wyprawy i tak oto królestwem zajmowała się jego żona, aktualnie jeszcze królowa Lily. Siedemnaście lat temu na świat przybył ich piękny syn, któremu nadano imię Harrison James Potter. Wszyscy byli w nim zakochani. Od dziecka nie można mu było zabrać tytuł anielskiego chłopca. W pięknych, zielonych oczach, można było się utopić, wydawało ci się, że one zawsze będą wiedzieć, kiedy kłamiesz. Jego nieprzeciętne uroda zachwycała wszystkich. Od urodzenia na swoje urodziny dostawał podarunki z wielu królestw i księstw. Wszyscy pragnęli wkupić się w łaski księcia Harrego. Sam Harry nie należał do tych osób, które przechwalały się swoim majątkiem, czy też popularnością. Jest dobrym i miłym uczciwym chłopcem. Nie pragnie uwagi. Jest wzorem dla wielu.

Od śmierci ostatniego króla Jamesa Pottera bardzo dużo się zmieniło królestwie, jak i na świecie. Wiele rzeczy się zmieniło, stare rody straciły ważność swojego imienia. Tak było również z nazwiskiem Malfoy. Stare i szanowana nazwisko zostało zhańbione przez tamtejszego wtedy króla Lucjusza Malfoy'a. Byli oni sąsiadującymi królestwem do królestwa Potterów. Podczas procesu wyszło na jaw o wiele więcej spraw i tak oto Malfoy'owie musieli sprzedać swój majątek, Lucjusz został uznany za zdrajcę i zarzucono go z tronu, ziemię podzielono na sąsiadujące królestwa, a jego żona wraz z synem musieli opuścić swoje miejsce zamieszkania. Lily była znana z swojej dobroduszności, ale zawsze miała oczy szeroko otwarte. Postanowiła przyjąć Narcyzę wraz z jej synem i jeszcze kilkunastu innych ludzi będących w tej rodzinie czy też służbę do siebie na zamek. W Królestwo Potterów było tak wielkie, że spokojnie zmieściło by się jeszcze więcej ludzi tak więc nie było problemu aby ich przyjąć do siebie. Od tamtej pory wiele się na zamku zmieniło. Harry i Draco bardzo się zaprzyjaźnili i trudno ich było spotkać oddzielnie. Do zamku wraz z Malfoy'ami przybył Severus Snape, jak się okazało dawny przyjaciel królowej. Takim sposobem Lily odzyskała dawnego przyjaciela i zdobyła nową przyjaźń z Narcyzą.

Na zamku przez lata było spokojnie. Wszyscy się dogadywali. Nie było też żadnych wojen oraz skandali. Wszyscy żyli spokojnie pod panowaniem królowej Lily. Można by powiedzieć, że żyli bez żadnych problemów, ale...

No właśnie jest małe ale.

Wraz z 17 urodzinami Harrego, powinien on przejąć tytuł króla i wziąć ślub. Tak oto kilka miesięcy przed jego urodzinami zostało ogłoszone, że książę Harrison James Potter poszukuje małżonka. Wiadomość obiegła cały świat. Ogłoszono, że książę Harrison nie poszukuje zamożnego czy wysoko postawionego małżonka. Każdy, kto chce może przyjechać. A kandydatów zgłosiło się mnóstwo.

Tego dnia miała przybyć pierwsza tura kandydatów. Harry sam nie chciał jeszcze brać ślub, czy też zostawać królem, ale wiedział, że musi to zrobić. Nie chciał też brać ślubu z osobą tylko ze względu, jak wysoko jest postawiona, to go ogólnie nie interesuje. Zależy mu na osobowości człowieka, jego charakterze, podejściu do życia i innych. Sam nie widział, dokładnie kogo szuka. Szedł trochę na żywioł. Chciał po prostu znaleźć kogoś odpowiedniego. Nic więcej.

Siedział właśnie na swoim łóżku i rozmyślał. Nadeszła pora śniadania, więc postanowił na nie zejść. Wstał z łóżka, przejrzał się w lustrze, strzepnoł niewidzialny kurz i ruszył do drzwi. Po wyjściu ze swojego pokoju spotkał swojego przyjaciela, Draco.

- Cześć blondi. - przywitał się z lekkim uśmiechem.

- Cześć.- powiedział zaskoczony blondyn. - Gotowy na dzisiejszy dzień?- zapytał spokojnie Harrego. Podszedł do bruneta i zaczęli kierować się do jadalni przy rozmowie.

Wybrać Małżonka || Harry Potter || Drarry (✔)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz