Seoul
" kyaaa! Kau bawa batu ke baju ni? Kenapa berat sangat? "
Tanya eunsang sambil menolong membawa bagasi milik yohan untuk dibawa masuk ke dalam apartment." aku bukan bawa baju "
Balas yohan sambil melihat sekeliling. Dia tersenyum senyum." abistu? "
Eunsang menatap yohan pelik." aku bawa makanan kegemaran kau, nenek aku yang sediakan "
Bisik yohan." jinjaaaaaa!!!!!! "
Eunsang terus teruja. Dia memeluk yohan erat." lepaskan aku lah, kalau org tengok macam mana? Buat malu je"
Yohan menolak eunsang." hehe sory, jom lah cepat. Aku tak sabar nak makan ni "
Eunsang cepat cepat membawa barang yohan masuk.Jihoon mengambil satu lagi beg yang berisi buku belajar. Tapi tiba tiba buku nya terabur.
" aduhhhhh, malang!!! "
Yohan hendak mengutip buku tersebut tapi sudah ada seseorang mengutipnya terlebih dahulu.
" aigo, kamsahamni...... "
Yohan terpesona melihat orang yang berada dihadapan nya itu." yeoppo, ni manusia ke bidadari "
Yohan tersengih sengih." nah buku kau "
Yeoja tersebut memberi buku kepada yohan lalu meninggalkan yohan. Yohan tidak berkedip menatap yeoja tersebut." woiiii, kau tercegak apa lagi kt sana. Masuk lah cepat!! "
Jerit eunsang. Yohan terus berlari masuk..
.
." weh, kau kenal tak bidadari yang duduk dekat kawasan apartment kau ni "
Tanya yohan ingin tahu." bidadari? Siapa bidadari, mengarut lah kau! "
Eunsang fokus bermain game." alaaaa, takkan kau tak tahu, hmm yeoja nya cantik macam bidadar "
Kata yohan lagi." mana adaaa bidadari kat sini! Eh kau ni , pergi tgk nasi dah masak ke belom, jgn tersengih macam kerang busuk je dari tadi "
Cebik eunsang." hek eleh, dari kau tuh. Main game 24jam je tahu tak bosan ke? "
Cebik yohan." eh eunsang, esok aku sekolah macam mana? Kau dah uruskan ke belom? "
Tanya yohan lagi." kau jangan risau, aku dah uruskan semua dah. Kau kelas ' wannabe ' so esok kau terus masuk kelas tuh "
Suruh eunsang sambil menunjuk gambar class wannabe." kau kelas apa? "
Tanya yohan." aku kelas ' xoxo ' "