" aku dengar yohan dan nayeon jadi pasangan kekasih sekarang "
" bagus lah, dia lebih sesuai dengan nayeon daripada dengan hyewon "
Hyewon menghempas laci miliknya.
" kau tak tahu pape kau diam ea! "
Marah hyewon kepada pelajar tersebut.Ternyata yohan, eunsang dan junho mengintip disebalik pintu kelas.
" see, dia marah "
Kata eunsang." wahhhh amajing!! "
Yohan terkedu." apa lagi kau tunggu, pergilah jumpa hyewon! "
Suruh junho." taknak ah, aku nak test dia dulu. Biar aku palau dia sebulan dua bulan dulu "
Kata yohan." pabo! Kalau macam tuh, hyewon tawar hati padan muka kau! "
Eunsang memukul yohan." haah juga ea, kalau macam tu aku acah acah cari gaduh dengan dia lah "
Yohan punya idea kadang kadang mmg bongok." lantak kau lah, aku tknak masuk campur "
Eunsang pergi." kau nak kemana? "
" jumpa jennie lah! Tunggu kau jt sini buang masa! "
Katanya." aku pon bosan tunggu kau! "
Junho pergi." kau pulak nak kemana? "
" jumpa yeojachingu aku lah! Uweerkkkk!!! "
Kata junho sambil mengejek." wah mentang ii semua dah ada partner, dieorang palau aku pulak. Ish yohan kenapa kau bodoh sgt putuskan hyewon "
Kata yohan menyesal ." oppa !!!! "
Kejut nayeon ." adu kau ni , kau nak apa ? Kelas kau kan jauh kt hujung sana , takpenat ke hari ii dtg kelaz aku "
Tanya yohan kesal ." no ! Nayeon nak jumpa namjachingu sendiri pon tak boleh ke ? "
Kata nayeon tergedik ii .Hyewon lalu dihadapan yohan dan nayeon . Lalu dia menjeleng tajam kearah yohan .
" eh kau ni , aku pening la . Bila masa aku jadi namjachingu kau ni . Aku tak suka kau la !"
Kata yohan geram ." ingat nayeon kisah ! Oppa kenapa ea suka sangat dengan hyewon tu ? Dia dah buat macam ii benda teruk pon oppa tetap nak dekat dia "
Cebik nayeon ." eh suka hati aku lah , kau sibuk kenapa !"
Yohan meninggalkan nayeon ." kau mmg tak guna ea hyewon ! Kau tgk lah , kalau aku tak dapat yohan kau takkan dapat yohan !"
Nayeon menahan marahnya .