Macam selalu, mereka bertiga pergi ke sekolah bersama.
Yohan masuk ke kelas nya terlebih dahulu sebab pagi itu dia ada ujian.
" yohan! Gudluck! "
Hyewon memberi semangat." makin bersemangat aku macam ni!!! Arghhhh!!! Muahhh!!! "
Yohan macam org gila terjerit ii." masuk masuk! "
Suruh hyewon malu." jumpa nanti rehat! "
Kata yohan.Eunsang dan hyewon masuk ke kelas mereka.
" eh, jennie tak datang hari ni? "
Tanya hyewon melihat sebelah tempatnya kosong." tu lah, dia takde bagitahu pulak sbb apa dia tak dtg "
Kata eunha kebosanan." dia marah kt aku ke? "
Cetus hati eunsng." eunsang, semalam kau hantar jennie sampai rumah kan? "
Tanya hyewon tegas." aku hantar separuh jalan je sbb dia kata dia boleh balik sendiri "
Balas eunsang." ouhh "
Guru masuk untuk mengajar.
Kring
Kring
Kring~~-Waktu balik-
Yohan tergesa ii mengemas beg nya, apa lagi. Dia nak pergi kelas sebelah lah. Jumpa yeojachingu dia.
" yohan!! "
Panggil nayeon yg baru sahaja masuk ke dalam kelas." kau cari aku ke? "
Tanya yohan sambil melihat kiri kanan." iyelaaaa, namjachingu aku! Siapa lagi "
Nayeon mengusap pipi yohan." ehh apa kau! Bila masa aku jadi namjachingu kau? "
Yohan menepis tangan nayeon." haritu "
" itu kan tipu tipu jeee! "
Kata yohan lagi." aku tak kisah lah "
Nayeon mencebik." kau nak apa kt sini? "
Tanya yohan lagi." aku tgk kau dengan hyewon makin mesra ea "
Nayeon ketawa sinis." ofc lah! Kita ni saling memahami, believe each other tu yang bahagia, kau jeles kan! "
Yohan gelak besar." believe each other konon! "
Kata nayeon sinis." apa maksud kau? "
Yohan pelik.