Vizita la Victor

5 0 0
                                    

Narator pov~

Ursu a iesit din casa,si se indrepta spre casa lui Victor. Intre timp se gandea cum ii putea cere sfatul lui Victor fara a suna ciudat sau fara respect. Pana la urma a decis sa improvizeze la fata locului,stiind ca Victor e prea imprevizibil pentru a isi bate capul de dinainte.

Cand a ajuns acolo a fost surprins sa-l vada pe Victor in fata portii rezemata de ea asteptand.

-Pe cine astepti? intreba Ursu socat?

-Pe tine evident. grai Victor

-huh? de ce?

-Nu-i evident? Ai venit ca sa-mi Ceri sfat in privinta lui Tic. a zis zambind Victor.

-dar....cum drq ai stiut? a zis socat  Ursu

-oh te rog, e foarte evident....si mi-a zis si Lucia. a spus Victor

-...plauzibil. a zis Ursu

-Deci, revenind la subiect, ce doresti sa ma intrebi.

-pai, vreau sa-mi dai sfaturi despre cum sa il abordez pe Tic....stiu ca tu ai experienta cu Lucia.

-nu stiu daca eu sunt cea mai potrivita persoana, dar voi incerca sa te ajut. Si de ce nu ai intrebat-o pe Maria. Ea stie mai multe decat mine despre Tic. a intrebat VIctor

-pai stiu ca ei  2 nu au o relatie frateasca asa de buna. Iar tu pari cea mai potrivita persoana.

-Ok, deci, nu chiar eu am facut prima miscare....adica si eu si Lucia. Ironia era  ca in aceasi zi am ales sa ne spunem sentimentele unui altuia.
-suna dragut, dar cum sa il abordeeez. a incep sa se panicheze Ursu.

-am planul perfect. dar in primul rand care e cadoul tau pentru sarbatorit.

-m-am gandit sa ii fac cadou un caine,daca Tombi a murit... a zis Ursu

- Aww,frumos cadou. Cadoul tau va face confesiunea mai minunata. Deci, dupa petrecere,ca dupa cum bine stii Tic are o petrecere, vei lua catelusul cu funda pe cap, si vei incepe cu cuvintele tale sa iti marturisesti iubirea fata de el. Ai grija,nu fi prea direct,si nici nu o lua pe aratura, fi calm,nu te panica ca dupa si el se panicheaza, si vorbeste din inima.

-faci sa para usor.... a mormait Ursu

-este usor daca stii ce sa faci

-mersi de ajutor, pa, ma duc sa cumpar catelul.

-pa



CirsariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum