Strony Time Hogwart Ja

159 4 1
                                    


Przeniosłam się do 3 części hp
Obudziłam się 2 września o 3 w nocy.
Podeszłam do Hermiony i zaczęłam szukać zmieniacza czasu. Po długich poszukiwaniach znalazłam go na jej szyi XD  Przeniosłam się do czasów Toma Riddle żeby mu przeszkodzic w wyrzuceniu Hagrida.
Podeszłam do Hagrida zanim Tom go miał przyłapać na rozmawianiu z Aragogiem. Powiedziałam mu żeby się schował i był cicho. Nastepnie pobiegłam w przeciwną stronę miejsca pobytu Hagrida i zaczęłam krzyczeć tylko po to żeby Tom tu przybiegł. Uciekałam aż do łazienki prefektów słysząc że on za mną biegnie. W łazience się przeniosłam do ,,moich czasów''. Ciekawa jestem miny Tomcia hahah. Po przeniesieniu wiele się zmieniło. Okazało się  że Hagrid napisał książkę i jest znanym pisarzem księżek o magicznych stworzeniach. W Hogwarcie był nauczycielem i jego chatka stała tam gdzie wcześniej, ale była większa. Był też bohaterem razem ze swoim słynnym pająkiem. Gdy poszłam do Hagrida do domu opowiedział mi o tym jak  dzięki dziwnej dziewczynie (XD) schował się przed Tomem. Wypytawalam go też o to co się stalo z Tomem. Powiedział że został wyrzucony z Hogwartu bo Aragog odkrył ze to on jest dziedzicem slytherina. Okazało się też że dzięki niemu rodzice Harrego nadal żyją. Niby zrobiłam niewiele, ale trochę dzięki mnie mnóstwo czarodziejów nadal żyje. Rodzice Nevila są zdrowi. Było pelno rzeczy które się zmieniły. Zapomjilam zapytać Hagrida jak to się stało że uwierzono że Tomek to dziedzic, ale no trudno. To przeniesienie bardzo zapadlo mi w pamięć.

Zaraz pojawi się też story time które jest też na tt

Shifting story time Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz