2.Bölüm

50 8 8
                                    

Sabah gözlerimi çamdan sarkan güneş ışınları ile açtım. Rahatsızca yerimde kıpırdandım ve yanımda biri daha olduğunu fark ettim kafamı çevirip kim olduğuna baktım bu dünkü kızdı. Sonra masanın üstünde duran saate baktım 7.ydi iyi erken uyanmıştım sonra kıza doğru uzandım ve yavaşça yanaştım yüzü gayet huzurlu uyuyordu fakat onu uyandırmam gerekiyordu bu yüzden ilk boynundan öptüm huylandı ama uyanmadı bu sefer yanağından öptüm yine uyanmamıştı bu sefer dudağına yaklaşıp ordan öpmeye başladım ve onun dudağınında haraket ettiğini fark ettim gülüyordu.. Sonra öpmeyi kesip ona baktım.

-Demek beni kandırıp uyuyor numarası yapmak ha, oda gözlerini açıp
- Biraz eğlenceden bişey olmaz bence dedi
-Hımm demek eğlenceden bişey olmaz ha?
- evet olmaz diyip güldü
Sonra tekrar dudaklarına yaklaşıp öpmeye başladım ve diğer yandan elim aşağı kayıyordu. O ise boynumdan tutup kendisine bastırıyordu daha sert öpmeye başladım lakin aklıma okula gitmem gerektiği bastı bu yüzden kendimi biraz geri çektim.
Oda anlamayan gözlerle bana bakıyordu.
-Noldu dedi
-Okula gitmem lazım bu yüzden durdum
-Demek okuyorsun ha büyük gösteriyorsun diyip tebessüm etti
-Genelde öyle derler neyse kalkmam lazım ve seninde evine gitmen lazım dedim
-Birdaha buluşacak mıyız peki?
- Sanmıyorum sadece 1 gecelikti bu dedim biraz moreli düştü ama yapacak birşey yoktu
- Peki öyle olsun ama seni birdaha görürsem tekle kalmaz bu haberin olsun.
-Hımmm o zamana görürüz diyip güldüm ve lavaboya yürüdüm ve giderken seninde artık gitmen lazım dedim

-tamam diyip giyinmeye başlamıştı ve bende lavaboya girip günlük rutin işlerimi halletim ve çıkıp giyinme dolabının önünde durdum ve balkondan dışarı baktım hava gayet sıcaktı bu yüzden kısa siyah bir sort ve üstüne ise tişört giydim ve belki üşürüm diye ince bir spor çeket giydim makyaj yapıp parfüm de sıkınca tamamlandım ve çantama kitapları değiştirip programa uygun koydum. Sonra mutfağa geçip
Azıcık birşeyler atıştırıp Ayazı aradım

-Günaydın dedim
-Günaydın Bulutum napiyorsun hazırlandın mı?
-Evet hazırlandım bugün sen önden git bende biraz yürüyerek geleceğim dedim
-Bir sorun yoktur umarım
-Hayır yok sadece biraz yürümek istedim
-Tamam öyle olsun o zaman sınıfta buluşuruz dedi
-Olur deyip konuşmayı sonlandırdım.
Çantamı da alıp kapıdan kendimi dışarı attım. Ve cebimden kulaklığım ve telefonumu çıkardım kulaklığı kulağıma yerleştirip telefondan müzik bölümüne gidip Billie Eilish - Your Power şarkısını açtım. Ve okula doğru yürümeye başladım biraz rüzgar vardı ama yüzümü elliyordu ve bu çok hoştu. Yürümeye devam ederken gökyüzüne bakıyordum ve çok seviyorum gökyüzünü mavilerin arasında farklı farklı yerlerde beyazların birleşimi harikaydı. Neyse 4 5 müziğe okula varmıştım ve dersim olan Tasarım geometri sınıfına doğru yürüdüm. Sınıfın kapısından kafamı içeri sokup girdim neyseki geç kalmamıştım bu iyiydi.
İleride Ayaz birisinle konuşuyordu. Bende onların yanına doğru gitmeye başladım.
Arkadasına bakıp beni gördü ve ayağa kalkıp selamlaştık.
-Hele sonunda gelebildin? Dedi Ayaz
-Azcık özlesen bişey olmaz bence?
-Tamam tamam cıvıtma puşt  dedi
Bende güldüm ve ayazın yanındaki kişiye baktım Uğur gelmiş   bayadır görmemiştim, gülümsedim
-Naber yiğidim?
-iyiyim fıstık senden naber? Dedi Uğur gülümseyerek
-iyiyim bende hayırdır seni bayadır görmüyorum seni buraya getiren şey ne dedim
- Knk geçen gittiğiniz yerde büyük parti var akşam bu yüzden sizide çağırmak istedim dedi
Ayaza bakarak geliriz dedim
-Bu harika akşam çokgüzel olucak dedi
Bende gülümseyerek umarım dedim
Ve ardından zil çaldı ve Uğur yanımızdan ayrılıp başka sınıfta gitti bizde kendi yerlerimize geçtik. Hoca da derse girmişti ve ders işlemeye başladık ama pek odaklanamıyorum ve ayaza bir fikir sunmaya karar verdim.
Ayaz dedim sessizce
-Efendim güzelim.
-Bayadır sinemaya gidemedik gitsek ya
- Olur bende özlemişim gitmeyi bir arkadaşımı daha alıp gideriz.
Başımı salladım ve dersin bitmesini bekledim. Bir süre sonra zil çalmıştı ve içimden hele şükür dedim çünkü bugün derse hiç giresim yoktu ama girmem lazımdı.
Ve ayazla biraz dışarı çıkıp, sonra dersleri bitirip öğle yemeği yiyip ve diğer dersleri de girdikten sonra eşyalarımızı alıp arabayı binip Ayaz  eve doğru sürmeye başladı. Vardıktan sonra arabadan inip kapıdan içeriye geçtik.
Ayaza seslendim.

- kanka ben üstümü değiştiricem sende kafana göre takıl.
- Burasının yarısı benim zaten puşt tabi istediğim gibi takılcam. Dedi gülerek
Bende tamam diyip odama girdim çantayı kenara koyup üstümü çıkardım duşa girmeye karar verdim. Kıyafetleri çamaşır makinesine atıp kendimi ılık suyun altına bıraktım ve biraz fazla oyalandıktan sonra bornozumu giyip odama çıktım. Ve dolaptan sexi ve maskülen tarzı eşyaları çıkartıp giyindim bu tarz giyimler tam bana göreydi. Sonra oturma odasına doğru gittiğimde burnuma güzel kokular gelmeye başladı ve takip ederek mutfağa girdiğimde Ayaz bize çokgüzel yemek yapmıştı. Karnıyarık yapmıştı en sevdiklerimden birisi ve şuan salata yapıyordu arkadan sarıldım ve teşşekür ettim ve ona yardım ederek masayı kurdum, bitirdikten sonra oturup güzel sohbet ve dedikodu eşliğinde karnımızı doyurduk,sonra ben masayı toplamaya başladım ve Ayaza git giyin artık ben hallederim burayı dedim.
-Tamam giyinip geliyorum diyip odama girdi onun bazı eşyaları vardı bura arada bende kalıyordu. Masayı hallettikten sonra Ayazda gelmişti ve bende onun ardından odama gidip parfüm sıkıp çıktım makyaj yapmak istemiyordum. Zaten çok yaptığımda söylenemezdi.
Ve artık çıkmaya hazırdık.
Hadi gidelim Ayaz dedim oda beni takip ederek evden çıktık ve arabaya binip partiye doğru gitmeye başladık.
Arabadan indiğimizde partideki sesler buraya kadar geliyordu. İçeri doğru yürümeye başladık, diğer insanlara çarparak orta alana  yürüdük. Uğuru gördüğümde ayazında kolundan tutarak o tarafa doğru çektim. Ve oda bizi görmüştü sarılalak selamlaştık.

Uğur -ne alırsınız diye sordu
Ayazda bize birer votka ver dedi bende onayladım. Bize bir güzel votka koyup ve bişeyler daha ekleyip ikram etti. Biraz vakit geçirdikten sonra Ayazı ve uğuru tutup dans etmeye başladım ve onlarda bana eşlik etmeye başladı bir süre oynadıktan sonra yoruldum ve kenara çekildik. Sohbet etmeye devam ederken,
Ayaz bana bakıp,
-hangi filme gidicez bakalım diye sordu
Bende Midninhgt sun filmine gitmek istiyorum dedim
-Ne tür bir film bu?
-Biraz romantik biraz hastalık ama baya güzel bir film diye duydum.
-tamam öyleyse ona gideriz diyip gülümsedi ve elindeki bardağı bana uzattı ve bende kendi bardağımı elime alıp birbirine vurdurup bardağın dibine kadar içtim. Oda aynı şekilde öyle yaptı.
Ve birtane daha birtane daha içtik.
Baya zaman geçirdikten sonra evlere dağılmaya karar verdik ve arabaya binip doğru eve gittik beni bırakıp o kendi evine sürmeye başladı bende evin içerisine girip üstümü değiştirip kendimi yatağa attım ve telefonu şarja koydum tabi her zamanki uyumadan önce müzik listemi açtım. Ve kafamı yastığa koyup uyumaya daldım.

VE İKİNCİ BÖLÜM DE TAMAMLANDI VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bulutlu Bir Gece GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin