Kısa ama güzel bi bölüm oldu bence teog a son 35 gün kaldı ve söz veriyorum teogdan sonra bol bol bölüm yazıcam bu yıl bu kadar yoğun olucağımı inanın hiç tahmin etmemeştim hepinizi çok öpüyorum bu arada multiye kendi fotoğrafımı koycam hep karakterler falan olmuyo böyle azcıkta bana bakın :)
========================Yazarın ağzından================
Genç adam karşısındaki güzel kıza bakarken tek istediği o çiftin yerinde olabilmekti fark etmeden yavaş yavaş bağlanmıştı Hena 'ya
ikiside yemeklerini bitirdikten sonra tekrar boş ve dar sokaklarda ilerlemeye koyuldular harry bi anda durdu ve hena nın kolundan çekerek duvara yaslayıp öpmeye başladı (böyle şeyler yazarken utanıyom ya ) genç kız başta şaşırsada karşılık vermeye başladı ta ki bi flaş patlayana kadar ikiside şok olmuş bi şekilde etrafa bakınırken bir flaş daha patladı ve ikiside şaşkınlıktan napıcaklarını bilmez bi şekilde eve doğru koşmaya başladı Hena eve varır varmaz kendisini odasına atıp sevinçten yatakta zıplamaya başladı ama bir anda kafasında olumsuz düşünceler belirlmeye başladı ya Harry gerçekten ondan hoşlanmıyorsa sadece öpmüş olmak için öptüyse...
Harry ise yatağına uzanmış hena yı düşünüyodu o vişne tadındaki dudaklarını günlerdir yapmak istediği şeyi sonunda başarmıştı birden Harry'nin de aklında olumsuz düşünceler oluşmaya başlamıştı ya Hena isteyerek karşılık vermemişse bi anlık boşluğundan kaynaklandıysa bu düşünceler yüzünden hem kızın hemde oğlanın gülümsemesi yavaş yavaş kaybolup yerini hüzne bıraktı.
====================NİALL====================
Odamın penceresi oturmuş elimdeki cipslerle bahçede oynaşan 2 yavru sayılabilecek köpeği izliyordum tanrım çok tatlılar tam kalkıp yanlarına gitmeyi düşünüyordum ki Lily bahçeye çıktı sanırım köpekleri görmedi, elindeki sosisli sandiviçle havuzun karşısındaki koltuklara oturdu tam yemeye hazırlanıyoduki beyaz köpeğin havlamasını duydu ve elindeki sosisliyi yere düşürdü kahverengimsi olan köpek hızlıca düşen sosisliyi alıp koşturmaya başladı Lily ne olduğunu anlar anlamaz hızlıca yerinden kalkıp köpeklerin peşinden koşturmaya başladı bu iki ufaklık Lily'i oyuna getirip sosislisini almışlardı.Onların bu haline gülüp aşağı inmeyi düşünmüştüm ki Lily havuza düştü başta endişelensemde kızgın ve ıslanmış bi şekilde çıktığını görünce büyük bi kahkaha patlattım hızlıca mutfağa inip 2 tane sosisli ve havlu alarak bahçeye çıktım Lily kızgın bi şekilde köşede hala sosisliyi yemeye çalışan köpeklere bakıyordu öyle dalmış olmalı ki geldiğimi bile farketmedi havluyu sırtına bırakıp yanına oturdum ve sosislerden birisini ona uzattım sosisliyi görünce gülümsemeye başladı ve hızlıca elimden alıp yedi sosislilerini bitiren 2 köpekçik bize doğru yaklaşıp önümüzde durdu ve masum masum bakmaya başladı Lily onlara dil çıkarıp yemeye devam edicektiki dayanamayıp elindeki yarım kalmış sosisliyide onlara uzattı.İşte benim kızım yani arkadaşım işte herneyse ikimizde konuşmamayı sürdürüp köpekleri izledik yemeği bırakıp tekrar oyun oynamaya başlamışlardı.
=======================ZAYN======================
Uyandığımda hala Alex cadılar gibi uyuyordu evet melek değil, cadı ama tatlı cadı beni bilerek suya atmadığını biliyorum sudan korktuğumu bilseydi elbette böyle birşey yapmazdı sadece o anda biraz korkmuş birazda sinirlenmiştim ama biyandanda iyi oldu 1 gün boyunca benim olucak ve ben ne istersem onu yapıcak bu düşünce ile sırıtmaya başladım tabikide ona sapıkça şeyler yaptırmicaktım lütfen ama hala beni tanıyamadınızmı sadece biraz eğlenicez daha çok ben eğlenicem Alex daha çok sinir olmakla geçiricek vaktini...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction & Yaramazlar
Fanfictionİdollerim bu hikayeyi yazmamı sağlayan KİŞİLER xBuseTx & ırmak_siwift A.Ş.