#Özgecanaslan

809 36 2
                                    

.Lan 2 dakkalık zevk icin bi kızın hayatıyla oynuyorsunuz orospu cocukları madem cok istiyosunuz sokaklarda 100 tl cok orospu var gidin onlardan cıkarın zevkinizi ne istediğiniz masum kızdan amk.Arkadaşlar çok üzgünüm ama bu şerefsizlere küfredilmicek gibi değil hatta şu satırları yazarken bile sinirden gözlerim doluyo bu nasıl bir zihniyettir ki zorla bi kıza tecavüz etmeye kalkıp kız karşı gelincede bilekelerini kesmek nedir o kız hakedecik naptı . giyebilir mini etek giyebilir ne var bunda kadınız biz ister etek giyeriz ister şort sizene bu illa laf atıp yavşaklık yapmanızı  mı gerektirir bu olay benimde çok başıma sabahın 6 sında çıkıp okula giderken sokaklar boş oluyo  nerdeyse her gün lafatıyolar eteğimle alakalı  ya da benim anne ve babam ayrı babamın evine annemin evinden 2 otobüsle varabiliyorum ve babamı özlediğim için akşama kadar onunla vakit geçirmek istiyorum ama eve dönerken sürekli içimde bi korku oluyo ya biri bişey yaparsa laf atarsa karşı gelemezsem çünkü henüz 14 yaşındayım ben bu tür korkular içinde yaşamak istemiyorum sürekli elimde biber gazıyla dolaşmak istemiyorum.Üstelik bu piçlere sadece 13 yıl hapis cezası verildi umarım gittikleri ceza evinde birileri bunları öldürür yada vicdan azabından geberirler.

13 yıl hangisinin bedeli?

- Tecavüzün mü? 
- Öldürmenin mi?
- Yakmanın mı? 
- Kesmenin mi?
Hakkını helal et. Özgecan

One Direction & YaramazlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin