Je to 9let zpět. Ano bylo tobě školce. Chodili jsme spolu školky, do stejné třídy několik let.
Tenkrát neměla brýle, ani předkus, ani nebyla tlustá. Naopak byla pěkná a v životě by mě nenapadlo že se tak změní!
Bože neměla jsem jí ráda protože mi vzala obrázek princezny a to se nezapomíná. Vše školce se s ní holky bavili a tak a já se bavila spíš s klukama vlastně ve školce to začalo. Měli jsme tam "kosmetický salonek" ten celý z plastu i rtěnky, a stíny byli umělé ale z nějakého důvodu nám to nevadilo.
Byl skoro pořád plný ale já měla jeden den štěstí a byl volný tak si tam sednu a vezmu "rtěnku" do ruky když si jí chci nanést na rty tak nějaká holka přišla vyzvala mi jí z ruky a začala do mé strkat že to je jejich místo. Co tam dělám stejně budu pořád ošklivá. Bože ihned jsem utekla ale neplatila jsem. Druhý den jsem si hrála s autíčkama a bavila se s klukama o hacičích. Když jsme hráli rodinu musela jsem být buď velká dospělá dcera nebo nic. Nikdy mě to nebavilo radši jsem si sedla s klukama a hrála s autíčkama a nebo kreslila. Byla jsem jedna z nejlepších. Umělá jsem nádherně kreslit na svůj věk (kam to jen zmizelo?)
A Betty si kreslila skoro pořád nic jiného moc nedělá a ještě si furt hrála na rodinu....
Prostě holčička nosila hodně modrou a růžovou i po těch letech si to pamatuji. Po školce jsem na ni zapomněla, občas si vzpomněla když jsem našla fotky a obrázky ale jinak mi byla jedno do určité doby....
YOU ARE READING
uzavřený případ
General Fictiontento příběh je o dívce která má smůlu v životě nenarodil se krásná, vtipná, chytrá ani oblíbená má stále nějaké problémy zdravotní a nikdo se s ni nehodlá bavit změní se to?