...šikanují ji proto že jsou hned oblíbené. Jestli si myslíte že to takhle taky tak se mýlíte.
Vlastně když k nám nastoupila a já se s ní začala "bavit" tak jsem chodila k ní domu. Nijak pěkný byt. Otec děsný asi bude přísný jemu jsem se vyhýbala. Sestra je normální, obyčejná holka. Ale je taky trošku zaostalá myslím že je to výchovou...
Matka je milá je řada když se s Betty někdo baví. Vařila nám stále palačinky, lívance a tak pěkně jsem tam přibrala. Ani se nedivím že je až tak tlustá...
Ale je to i na spalování že. Všechny ženy u nich doma měli velké zadky něco zdědit musíš ne?
Zvláštní rodinka byli si dost podobní...
Když jsem vešla do pokoje tak tabuli dva malé stoly spojené k sobě a jeden starší počítač na kterém hrají různé hry. Dvě postele u stěny na jedné a druhé straně. Hned jsem poznala čí je čí
Já Betty měla postel ustláno a na poličce měla různé hračky, hlavu na česání, různé obdobích a děsně čelenek... Pod postelí měla asi tři krabice a v nich hlavně barbíny, plastové zvířátka a ostatní hračky....
Když jsem se podívala na druhou postel její sestry malování a zrcadlo na poličce a pár knih. Postel trošku ustláno a pár plyšáků na ní. Měli v celku malý pokoj ale vešli se.
Hned vedle byl obývák a ložnice rodičů. Ložnice byla malinká, s knihovnou plnou knih. Hlavně pohádek....
Měli tam už novější počítač ale Betty na něm hrála především děsně staré hry pro 8let děti. Ne vážně jsou to hry určené pro takhle staré děti!
Obývák celkem nepořádný, měli tam i klávesy nebo piano nejsem si jistá. Hodně filmů a především pohádek ale co na pohádky se dívám i já! Gauč starší s květinovým vzory předním skleněný kávový stolek.
Kuchyň měli opravdu malou většinu místa zabíral stůl pro čtyři lidi. Divila jsem se že se tam vešla lednice a tak ale vešlo v předsíni měla králíka v malinké kleci...
Jediné co měli pěkné byla koupelna a WC. Ne jako vážně skvělé zařízené asi bych se pořád sprchovala. Pokud vím neměli vanu nejsem si jistá ale přesto nechápu že má Betty tak mastné vlasy. Říká že si je myje ale asi ne šamponem. Ano jsou lidi kterým se rychle mastí vlasy ale ne vážně to poznáte že jsou dlouho nemyté.....
Má je nezdravé a oddělené od sebe.
Brrr...
Říkala mi že si přeje si dat pusu s klukem nebo se s ním i dokonce líbat. Já jsem si ji jen přeměřila pohledem a mlčela ale v duchu...
YOU ARE READING
uzavřený případ
General Fictiontento příběh je o dívce která má smůlu v životě nenarodil se krásná, vtipná, chytrá ani oblíbená má stále nějaké problémy zdravotní a nikdo se s ni nehodlá bavit změní se to?