... Za pár let jsem ani nevěděla že někdo jako Betty existuje. Ale za 8let se to mělo změnit.
Když jsem přes léto chodila ke škole a zjišťovala seznam žáků tak jsem zjistila že k nám nastoupí nějaká Betty Marousová...
"kruci je mi to povědomé, to jméno. Marousová... Hmmm!" řekla jsem si když jsem to četla. Samozřejmě jsem hned napsala celé třídě že budeme mít novou žačku. Byli z toho nadšení nejdřív kluci, a po zjištění jak vypadá holky...
Samosebou jí hledali na Facebooku ale když napsali její jméno našla se jen fotka nějaké malé holčičky. Jim to nemohlo dojít nevěděli jak vypadá. Tak jsem to napsala já a ihned jsem jí poznala! Řekla jsem že je to stará fotka tak z první třídy. Pí nějaké době jsme zjistili že to založili její bývalé spolužačky co jí šikanovali. Asi jako každý ke každému se přiblíží...
Dnešní doba je zlá a to je krutá realita musíš se přizpůsobit a pokud to nemáš vrozené musíš hrát divadlo.
Září...
Je to tady škola mi jsme zprvu zapomněli na nějakou Betty. Pak nám to ale došlo. Čekala jsem celkem pěknou dívku při těle, s vlnami a letním úsměvem...
A co jam vešlo do třídy?
Tlustá holka s rozjetými zuby, brýlemi a děsně místními vlasy, barevnými sandálky a doplňovala tuhle odpuzující holku ještě šedá mikina se snupim ale ta vážně je dělaná pro 10lete holky.
Byla k smíchu a k pláči děsně moc. A taky že si z ní dělali všichni kluci srandu. A holky? Odpuzovala je ale stejně za ní lezli. Aby si šplhli u učitelky....
Ach!
Bože stačilo pár dní a holky se s ni bavit přestali a co sem dělala já bavila se s ní. Nejdřív jsem se jí zastávala a potom jsem věděla že je to zbytečné a dělám ji teď největší neschváli ze všech...
Ani vím co to je být šikanováná ale ona se nepoučí, neposlouchá vaše rady ale když je na ní někdo hnusný tak se na vás jen podívá a čeká co vy budete dělat!
Ať už dospěje bože!....Ne všem se tento fiktivní příběh může líbit ale není to tak že podporuji šikanu nebo něco takového sama jsem byla šikanováná. Věřte mi jí šikanují i nejméně oblíbené holky na škole víte proč?:)
Zkuste napsat do komentářů...
YOU ARE READING
uzavřený případ
General Fictiontento příběh je o dívce která má smůlu v životě nenarodil se krásná, vtipná, chytrá ani oblíbená má stále nějaké problémy zdravotní a nikdo se s ni nehodlá bavit změní se to?