Keyifli okumalar...
Yaşanan olaylar daha çok yeniydi. Ben ve Ayperinin biraz yalnız kalıp düşünmemiz gerekiyordu. Serkan bey benden bir cevap bekliyordu. Aylin hanım ve Ayaz dolu gözler ile bizden olumlu bir yanıt bekliyordu. Ayperi ise bugün hiç konuşmamış ve hep yere bakmıştı ve bu beni korkutuyordu.
''Bugün olanlar kimsenin beklemediği şeylerdi .O yüzden bence biz bu konuyu bir hafta sonra tekrar konuşalım . Herkes için daha iyi olur .''dedim Serkan beye bakarak .Cevabımdan sonra hepsi üzgün gözler ile bana bakıyorlardı ama kimsede itiraz edemiyordu .Serkan olumlu anlamda başını salladı .
''Tamam öyle yapalım ama bugün sizi eve biz bırakalım lütfen itiraz etmeyin ''dedi .Ben tamam dedikten sonra hastaneden çıkmıştık .kapının önünde oldukça lüks bir araba vardı. Arabaya bak be. Benden daha havalı. Kendine gel oğlum Aras arabaya görmemiş gibi bakma . Tamam görmedin ama yine de bakma . Ön tarafa Aylin hanım ve Serkan bey arkaya da biz üçümüz olmak üzere bindik. Ben Serkan beye nereye gideceğimizi söyledim. yola çıktığımızda arabanın içi çok sessizdi .Aylin hanım aynadan sürekli olarak bize bakıyordu. yüzümüzün her ayrıntısını aklına kazımak için bizi inceliyor gibiydi. Evin önüne gelince arabadan indikten sonra bir vedalaşıp eve girdik. Eve girdiğimiz an ayperi sesli ağlamaya başladı. Şükürler olsun ağladı .Eğer ağlamayıp içine atsaydı bütün derdini bir hafta boyunca kendine gelemez evde ruh gibi gezerdi. Ayperiyi kucağıma alıp salona gelip kucağımda ayperi ile birlikte koltuğa oturdum. Ayperi kollarını boynuma sarıp boynumda ağlamaya devam etti .İşte bu yüzden hemen onlar ile gitmemiştim eğer onlar ile gitseydik Ayperi rahat rahat içini dökemeyecekti. Bir süre sonra bende ağlamaya başlamıştım .Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ikimizin de ağlaması durmuştu ama olduğumuz konumdan hiç bozmamıştık. Ayperi başını omzumdan kaldırdı ve yüzüme baktı.
''Biz şimdi ne yapacağız şimdi Arasım''dedi. Ona gülümseyip gamzesinin olduğu yeri öptüm.
''Bilmem birtanem ne yapalım onlar ile yaşamak ister misin ''dedim .Bir süre düşündükten sonra konuşmaya başladı.
''bilmiyorum hem gitmek istiyorum hem gitmemek merak ediyorum onları tanımak istiyorum. Bizim üçüzümüz varmış belki ablamız, abimiz yada kardeşimizde vardır. onları da tanımak istiyorum .Tek başıma karar veremem sen ne istiyorsun Arasım ''dedi
''Ben de aynı birtanem .Umarım abimiz yoktur çünkü ben seni daha fazla kişi ile paylaşamam ''dedim gülerek ayperi de gülmüştü bu dediğime.
''o zaman bir şans verelim eğer olmazsa eski yaşantımıza devam ederiz .''dedi .bende olumlu anlamda başımı salladım.
''O zaman bir hafta boyunca benimsin ayperi hanım kafeden izin alıp birlikte vakit geçirelim ne dersin ''dedim
''Olur yakışıklım uzun zamandır birlikte vakit geçirmemiştik ''dedi .
Bir hafta sonra...
Bu hafta boyunca Ayperi ile çok güzel zaman geçirmiştik yapmak istediğimiz yada gezmek istediğimiz her yeri gezmiştik. Bu gün sabah erken saatlerde Serkan bey ile konuşmuş ve onlarla yaşamak istediğimizi söylemiştik .Serkan bey çok sevinmişti. Bizi saat beş gibi almaya geleceğini söylemişti. Ayperi ve ben şu an valizlerimizi hazırlıyorduk .Ayperi hem gergin hem de çok heyecanlıydı. Valizlerimizi hazırladıktan sonra salona geçip koltuklara oturduk .Ayperi başını omzuma koyup kollarını belime sardı .
''Ayperim oraya gittiğimizde kendini fazla kasma, biliyorum yeni ortamlara girmeyi sevmiyorsun ama onlara da alışmaya çalış olur mu? Ben senin her zaman yanındayım .''dedim
''Elimden geldiğince alışmaya çalışacağım Arasım ''dedi. Bir süre sonra zil çalınca ayağa kalkmıştık .Serkan bey geldi galiba .Kapıyı açınca Serkan bey ve ayazı göründü. Bir süre sonra arabaya valizleri koyup arabaya bindik .Ben ve Ayperi arkaya Ayaz ve Serkan bey öne bindi. Serkan bey araba kullanırken ara sıra aynadan bize bakıyordu. Sanki konuşmak istiyor da konuya nasıl başlaması gerektiğini bilemiyor gibi bir hali vardı .
''Bizime bir şans verdiğiniz için çok teşekkür ederim size çocuklar .Aylin sizin gelmenizi evde heyecan ile bekliyor .Artık mutlu bir aile olacağız .Nasıl geçti haftanız çocuklar aklınızdaki düşüncelerinizi toplayabildiniz mi? ''dedi Serkan bey .
''evet Serkan bey açıkçası olaylar çok ani gelişince biz çok şaşırdık ve düşünüp bir karar verdik o da size bir şans vermekti .Umarım dediğiniz gibi mutlu bir aile oluruz.'' dedim .Serkan bey demem onu üzdü ama hemen kendini toplayıp gülümseyerek bize baktı . Hemen onlara anne yada baba diyemezdim biraz zaman geçmeli ve alışmam gerekiyordu.
''Ayperi kızım sen nasılsın ? ''dedi Serkan bey Ayperi ile iletişim kurmak istiyordu. Ayperinin elini tutup hafif sıktım .Bir nevi ona rahat ol demekti. Ayperi ellerimize baktı .Arabaya bindiğimizden beri başını kaldırıp hiç onlar ile göz göze gelmemişti halbuki bir kere kaldırıp baksa onşların ona nasıl sevgi ve hayranlık ile baktığını görecekti .
''İ-iyiyim siz n-nasılsınız ''dedi Ayperi .Başını kaldırmamış ve kekeleyerek konuşmuştu .Genelde heyecanlı veya gergin olduğunda kekelerdi. Ayperinin konuşması Serkan bey mutlu etmiş olmalı ki gözleri mutluluktan parıl parıldı.
''Siz iyi olduktan sonra bende iyiyim benim güzel kızım ''dedi Serkan bey . Serkan beyin ona güzel kızım demesi onu utandırmış olmalı ki yanakları al al oldu. Serkan bey ve ayaz bunu görünce ona hayran hayran bakmışlardı. Olmaz ama böyle ya ben nasıl kıskanmadan durayım yani, kızım sen niye bu kadar tatlısın offf. biz böyle konuşurken eve gelmiştik bile .Ev üç katlı ve oldukça lüks gözüküyordu. Üç kişilik bir aile için fazla büyüktü.
''Evet çocuklar biz eve geçelim eşyalarınızı yardımcılar getirirler ''dedi Serkan bey ve bize eli ile yolu gösterdi . Evin kapısına gelince Serkan bey zili çaldı .Zilin çalınmasıyla kapının açılması bir oldu .Kapının önünde mi yatıyorlar bu ne hız .kapıyı açan kişi Aylin hanımdı bizi gördüğü gibi bir kolunu bana bir koluna Ayperiye sardı böylece ikimize de sarılmış oldu .Fırsatı yakalamışken Aylin hanımın kokusunu içime çektim .Anne kokusu böyle oluyor demekti .Kadın resmen huzur kokuyordu
''Aylinim çocukları kapı bıraktın içerde sarılsaydın ya ''dedi Serkan bey .
''Ay Serkan ben mutluluktan ne yaptığımı biliyor muyum .Geçin içeri çocuklar kapıda kaldık ''dedi Aylin hanım .Bize yolu göstermek için önden o ilerledi arkasından da biz gittik .Büyük bir odaya girdiğimizde etrafa baktım .İçeride resmen erkek sürüsü vardı. Biri dört beş yaşlarında çocuk ile beraber beş kişilerdi .Misafirleriydi galiba .
''Serkan bey misafirleriniz var galiba söyleseydiniz biraz daha geç gelirdik '' dedim Söylediklerim herkesin komiğine gitmiş olmalı ki kahkaha atmışlardı .Komik bir şeyde söylemedim ki niye gülüyor bunlar. Serkan bey kahkahasını durdurup konuşmaya başladı.
''Yok oğlum onlar misafir değil sizin Abileriniz ve kardeşiniz '' dedi Serkan bey büyük bir sırıtma ile .Bir dakika bir dakika abi ve kardeş mi dedi o ama ben böyle şansın . Ayperiye baktığımda kafasını yerden kaldırmış erkek sürüsüne yeşil boncuklarını açmış şaşkın şaşkın bakıyordu. Biri şu kıza tatlı olduğunu ve Arasın onu erkek sürüsünden kıskandığını söylemesi gerekiyor . İşin kötü tarafı herkes hayran hayran ona bakıyordu olmaz ama bu biz en iyisi evimize geri dönelim .
BOLÜM SONU.
Sizce bölüm nasıldı ?Düşüncelerinizi öğrenebilir miyim?
Diğer bölümlerde ne gibi sahneler okumak istersiniz ?
Karakterler ne söylemek istersiniz ?
****AYPERİ?
****ARAS?
****AYAZ?
****SERKAN BEY?
****AYLİN HANIM?
YKS sınavına az bir zaman kaldığı için yazmaya pek zamanım kalmıyor . Yazdıkça atmaya çalışacağım .^_^
Diğer bölümlerde görüşmek dileğiyle.
Kendinize iyi bakın❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYERLERİN HAYATI
ChickLitSayer ailesi 18 yıl önce kaçırılan oğulları Arası arıyorlar . Arası bulduklarından onları büyük bir sürpriz bekliyor .Peki bu sürpriz ne o da kitapta saklı.