Bölüm 6

7.1K 353 15
                                    

Keyifli okumalar.... 

ARAS SAYERİN AĞZINDAN ;

Uykumdan saçımda gezinen eller yüzünden uyanmıştım .Biri saçlarımı okşuyordu. Bu benim gözlerimi açmamı engelliyor ve daha fazla uykumu getiriyordu. Yavaşça gözlerimi açtım, benim gözlerimi açmam ile saçlarımı okşayan eller durmuştu . Karşımda Aylin Hanım vardı . Bana ve göğsüme sokulmuş uyuyan Ayperiye kocaman bir gülümseme ile bakıyordu.

''Ben sizi yemeğe çağırmak için gelmiştim. Baktım uyuyorsunuz kaldırmaya kıyamadım .Hadi kardeşini de uyandır ve aşağıya gelin oğlum .''dedi .

''Tamam .Ayperi ile beraber geliriz .''dedim .Aylin hanım başını sağlayarak çıkacaktı ki birden bana doğru yaklaşmaya başladı .

''Bunu yapmazsam içimde kalır ''dedi ve ilk önce benim saçlarımı koklayıp, saçlarıma bir öpücük bıraktı daha sonra da aynısını Ayperi için yaptı ve hızlıca odadan çıktı .Ayperinin tatlı hallerinin kime çektiği belli oldu .Kendime geldikten sonra Ayperimi uyandırmaya başladım .İlk önce gamzesini daha sonrada boynunu öptüm .Ayperi kıkırdamıştı . Boynundan huylanıyordu .

''Ayperim uyanmış mı benim ? Hanimiş onun bal yanakları ''diyerek yanaklarını öptüm sulu sulu .Ben onunla böyle konuşunca ayperinin kıkırtısı kahkahaya dönüştü. Bir süre sonra kahkahası durmuş ve bana kocaman bir gülümseme ile bakıyordu.

''Bu mutluluğumuzu neye borçluyuz Aras bey'' dedi.

''Bir şeye borçluyuz ama şu an anlatamam çünkü yemeğe geç kaldık .''dedim . Hazırlanıp aşağıya indik. Aylin Hanım solanda tek başına oturuyordu. Bizi görünce ayağa kalktı.

''Ben de sizi bekliyordum .Hadi bakalım doğru yemek yemeye ''dedi ve önde o arkada biz olmak üzere bir odaya girdik .Odada sadece kocaman bir yemek masası vardı. Sayer erkek sürüsü de buradaydı hepsi yerlerine oturmuş sohbet ediyorlardı .Bizi görünce sohbetlerini bitirip bize baktılar. Aylin Hanım bir yanına ben diğer yanına ise Ayperi olacak şekilde oturduk .Ayperinin yanında Serkan bey ,Serkan beyin yanında abiler vardı .Benim yanımda da Ayaz vardı. Serkan beyin ''Afiyet olsun'' demesi ile herkes yemek yemeye başladı. Bende başlayacaktım ki birden tabağım uçtu. Pardon tabağımı Aylin hanım almış. Tabağımı yemekler ile doldurduktan sonra önüme koydu. Ben tabağıma şaşkın bakışlar atarken aynı işlemi Ayperi için de yapmıştı . Ayperininde benden pek farkı yoktu .Erkek sürüsü ise gülmemek için zor duruyorlardı.

Bir süre sonra herkes yemek yemeye başladı. Ben tabağımı bitirdiğimde Ayperi daha tabağın yarısına zor gelmişti. Yüzü şekilden şekile giriyordu ve bu hali çok komikti .Tabi bunu fark eden sadece ben değildim Ayazda fark etmişti. Kendini daha fazla zorlarsa midesi kötü olabileceği için bir çözüm bulmam lazımdı. 

''Anne, Sultan abla  mutfakta bir sıkıntı var diyordu bir bak istersen önemli olabilir ''dedi Ayaz .

''Ayy  ben hemen bir bakıp geleyim ''diyerek hızlıca odadan çıktı Aylin hanım. Aylin hanımın çıkması ile Ayaz hızlıca yerinden kalktı ve Ayperinin zorla yemeye çalıştığı tabağı önünden aldı ve yarısını kendi tabağına boşalttı.  Diğer yarısını da ben kendi tabağıma boşaltıp .Boş tabağı Ayperiye verdim. Ayperi bana yaklaşıp yanağımı öptü. Ayazı da öpme konusunda kararsız gibiydi .Bence onlar ile yakınlaşmak için bir adım atmalıydık .Bana bakınca ben onu gözlerimi kapatarak onayladım.

Ayperi ayağa kalkıp Ayazın yanında gitti. Ayazın yanağına bir öpücük kondurup hızlıca yerine gelip oturdu ve kimseye bakmadı .Utanıyordu. Ayaz ise elinle Ayperinin öptüğü yeri tutuyor ve öylece sırıtıyordu .Ensesine bir tane vurup 'ne sırıtıyon lan pişmiş kelle gibi' demek istedim bir an .  Erkek sürüsü ise kıskanç bakışlar ile Ayaza bakıyorlardı. Düşünün Serkan bey bile bakıyor .Benim  keyfim yerinde valla bende kapmıştım öpücüğü. Aylin hanım gelene kadar bu bakışmalar sürdü.    

SAYERLERİN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin