Εκεί που κοιμόμουν ένιωσα κάποιον να με σκουνταει. Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω την μαμά μου.
Μ. Ελα Τάσο μου ξύπνα. Την αγνοώ και γυρνάω πλευρό.
Μ. Έλα αγόρι μου.
Τ. Πρέπει? Λέω μέσα στη νύστα μου.
Μ. Ναι αγόρι μου, πρέπει, τελευταία χρόνια είναι. Πρέπει να συγκεντρωθείς για τις πανελλήνιες, θα βοηθήσει περισσότερο τον εγκέφαλο σου το πρωινό ξύπνημα και… Δεν προλαβαίνει να ολοκληρώσει και την έκοψα.
Τ. Καλά, καλά, σηκώνομαι.
Μ. Μπράβο το αγόρι μου. Λέει και βγαίνει από το δωμάτιο μου.Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και πηγαίνω στο μπάνιο του δωματίου μου. Πλένω τα δόντια μου και το πρόσωπο μου. Βγαίνω και ψάχνω στη ντουλάπα μου να δω τι θα βάλω. Έβαλα ένα γκρι τζιν με σκισιματα, μια μαύρη μπλούζα και τα παπούτσια μου.
Κοιτάω το είδωλο μου στον καθρέφτη ανακατεύω λίγο τα μαλλιά μου και έτοιμος. Φτου σου να μην σε ματιάσω αντράκλα μου.
"Άιντε μικρέ." Ακούω τον μεγάλο μου αδερφό τον Τζόνι να με φωνάζει.
Τ. Τώρα.Παίρνω την τσάντα μου και πηγαίνω στην κουζίνα να πάρω πρωινό.
"Καλημέρα παιδιά." Είπε ο πατέρας μας ο David.
Τζ. Μέρα.
"Λοιπόν παιδιά, εγώ με τον μπαμπά θα πάμε στη δουλειά. Εσείς ξέρετε τις δουλειές σας." Ειπε η μαμά μου η Ρίτα η οποία είναι γιατρός και ο μπαμπάς μου αστυνομικός.
Τ. Μαμά μπορώ να πάρω το αμάξι μου?
Ρ. Τη μηχανή σου αγόρι μου ακόμα να την πάρεις? Δεν απαντάω.
D. Άστο καταλάβαμε. Πάρε το αμάξι και κανόνισε να το χάσεις κι αυτό σε βλακώδες αγώνες.
Τ. Εντάξει. Φεύγουν και ο αδερφός μου αρχίζει να γελάει.
Τ. Σκάσε βλακα. Λέω και τον σπρώχνω.
Τζ. Γιατί να μην γελάω?
Τ. Γιατί είσαι χειρότερος από μένα. Αναρχικέ!
Τζ. Ευχαριστώ πολύ, είμαι σε όποιον δεν αρέσει, let him suck my dick.
Τ. Χαχα. Τεσπα πάω.Κατεβαίνω στο γκαράζ και μπαίνω μέσα στο αμάξι ΜΟΥ. Βάζω μπρος και ξεκινάω για το σχολείο. Σταμάτησα σχεδόν σε όλα τα φανάρια…
YOU ARE READING
Αλήτισσα ψυχή 2
ActionΓυναίκα που 'χει αλύτισσα ψυχή ποτέ μην την πληγώσεις γιατί στο τέλος θα γελά κι εσύ θα μετανιώνεις. Σας θυμίζει κάτι το παραπάνω μότο? Τ. "Ναι αλλά δεν μου απάντησες. Γιατί να μην προκαλώ τους λύκους?" Σηκώνω τον κορμό μου και ακουμπάω το χέρι μο...