Alp Öztürk:Kumru Cebeci Kumrum lisede ki aşkım ne çok özledim seni hele o sarımsı turuncu saçlarını kokunu ne kadar çok özledim seni yılardan beri seni arıyorum bir türlü bulamadım keşke bulabilsem seni o zaman asla bırakmıycam seni bir daha buradan gittiğinde daha 16 yaşındaydın kalamazdın ailen izin vermezdi keşke senin bıraktığın gibi kala bilseydim sevgilim senin bıraktığın masum Alp olarak kala bilseydim ama olsun seni bulunca gene eski Alp olurum kalbimde ki boşluk dolarsa gene eski halime dönerim olmaz mı sevgilim ne olur her nerdeysen çık artık karşıma.
Bu sırada içeri Alp'in adamı Metin girer.
Metin:abi yengeyi bulduk.
Alp:nerdeymiş.
Metin:abi İstanbul'da bir gazetede çalışıyor gazeteci sana bir haberim var seninle ilgili haber yapıcakmış abi şikayetler oralara kadar gitmiş.
Alp:ne yani Kumru beni mi? Araştırıcak.
Metin:evet abi.
Alp:benimle ilgili bütün bilgileri yok edin ben Kumru'nun karşısına çıkıcam.
Metin:emrin olur abi ben sana yengenin adresini ve fotoğrafını gönderiyorum.
Alp:tamam.
Metin Alp'e Kumru'nun fotoğrafını ve adresini gönderir.
Alp:tamam sen git dediklerimi yap delileri yok et beni sadece iş insanı olarak göster geriye kalan bütün şeyleri yok et.
Metin:tamam abi.
Metin Alp'in dediklerini yapar Alp sadece iş insanı olarak gözüküyordur. Alp odasında Kumru'nun fotoğraflarına bakmaya başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimde ki Boşluk Sensin (Kumru & Alp)
RomanceKumru Cebeci Gazeteci Alp Öztürk Suçlu bir manyak peki bu manyak ve gazeteci kız nasıl karşılaşıcak ya da daha önceden tanışıyorlar mıydı? hepsinin cevabı burada bu kitapta