4. Bölüm

182 10 4
                                    

Aradan 1 ay geçer bu 1 ayda Alp sürekli Kumru'nun karşısına çıkar yavaş yavaş sabrı tükeniyordur Kumru'nun ona inanmadığını bilmek tahammülünü zorluyordur artık sabrının sonunda olduğunu hissetmeye başlar. Evde oturmaktan sıkılıp Kudret'in yanına gider.

Kudert:ooo aslanım ne bu yüzünün hali.

Alp:ya Kumru yüzüme bakmıyor ama artık sabrım tükenmeye başladı ne olursa olsun ben Kumru'yu istiyorum anne ben onu istiyorum.

Kudret:aslanım sabret diyicem ama sabretmişsin al karşına konuş.

Alp:kaç defa konuştum konuşmaylada olmuyor artık tek çare onu kaçırmak kaldı öyle ya da böyle benimle olucak ben onu unutamadım unutmam atrık yeter.

Kudret:ailesi ne diyicek oğlum sen kaçırıcanda kızı.

Alp:bir şekilde haledicem.

Kudret:ben bir şey diyemem git ailesiyle konuş o zaman.

Alp:ben gittim Kuzgun abi ile bir konuşayım.

Kudret:bana bak korkutma kızı kırarım kafanı senin.

Alp:aman öf tamam bir şey yapmam kıymetli gelinine.

Kudret:kıymetli tabi seni adam edicek olan kız o seni bu işlerden en iyi o çıkartır sen zaten Kumru gidince bu işlere bulaştın şimdi Kumru seni kendine getirir.

Alp:haydi ben kaçtım.

Alp Kuzgun ile buluşur.

Kuzgun:hayırdır Alp kötü bir şey yok dimi.

Alp:yok abi yokta ben senden bir konuda izin alıcam.

Kuzgun:ne izni hayırdır.

Alp:diyorum ki ben Kumru'yu bir kaç günlüğüne kaçırsam baş başa kalıp konuşsak aramızdaki meseleyi çözsek.

Kuzgun:olmaz öyle şey konuşmak istiyorsan al karşına konuş ne demek kaçırıyım.

Alp:valla abi ben sana söylüyorum haberin olsun Kumru bir kaç gün eve gelmiycek benimle olucak artık yetti onun inadı nazı.

Kuzgun:Alp saçmalama zorla olmaz bu iş.

Alp:zorla olmıycak zaten sadece alıp gidicem onu Kumru ile aramız düzelmeden getirmiycem ben onu çok özledim yeter artık sevgime inanana kadar benimle kalıcak.

Kuzgun:iyice kafayı yedin sen.

Alp:senin o küçük kardeşin yedirtti bana kafayı.

Kuzgun:kardeşime birşey olursa seni ayaklarından aha bu tependeki tavana asarım bilmiş ol.

Alp:ben ona zarar verirmiyim hiç.

Kuzgun:ama Kumru'yu şuan haber ajansında bulamazsın bir haber için İzmir'e gitti.

Alp:ne haberi be.

Kuzgun:uyuşturucu çetesinin sevkiyatının haberi polislere Kumru haber uçurdu baskında orda olucak.

Alp:yok arkadaş yok beladan geri çekemiyorum ben bu kızı.

Kuzgun:çekemezsin sen Kumru'yu beladan göbek adı bela onun göbek adı.

Alp:ne zaman gelicek veya ben oraya gidiyim ordayken alırım Kumru'yu konuşucaz artık yetti canıma bendeki de can yani.

Kuzgun:dikkat et o elinde ki fotoğraf makinasını senin kafanda kırmasın.

Kuzgun:iyi git git yanına.

Alp hızla arabasına biner ve İzmir'e doğru yola çıkar.

Alp:bekle Kumru'm bekle beni geliyorum ve bu sefer ne olursa olsun beni dinlemeden hiç bir yere bırakmıycam seni yıllar sonra buldum seni öyle kolay değil Kumru hanım öyle kolay değil sende beni seviyorsun biliyorum seni kafede öptüğümde karşılık verdiğine göre sende beni seviyorsun kavuşucaz sevgilim kavuşucaz.

Kumru'nun ağzından:off Alp seni çok özledim biran önce şu görevim bitsede İstanbul'a dönsem ama dönsem bile sana seni sevdiğimi söyleyemem ki offf napıcam ben arayamıyorumda seni.

Kumru uyuşturucu satan çetenin fotoğraflarını çekiyordur polis başkanını falan çeker çete üyelerinden biri.

Ç.Ü:seni bitiricem gazeteci kız seni bitiricem.

Kumru:bitiricekmiş ateş olsan cürmün kadar yer yakarsın sen ilk önce adam ol adam sonra bol keseden konuşursun.

Çete üyelerini polisler götürür Kumru kaldığı otele gider tam otele giricekken biri kolundan tutar.

Kumru:ne oluyor ya!

Alp:benimle geliyorsun.

Kumru:Alp sen napıyorsun burda hem nereye geliyorum ya eşyalarım burda alıp İstanbul'a dönücem.

Alp:benimle geliyorsun Kumru eşyalarının hepsi arabada yürü.

Alp Kumru'yu arabaya bindirir kendiside biner ve yola çıkarlar.

Kumru:çok pardon biz nereye gidiyoruz ya!

Alp:gidince görürsün artık senden bir dakika ayrı kalmaya takatim kalmadı konuşup anlaşana kadar bir arada olucaz Kumru anladın mı beni.

Kumru:ya delirdin mi sen Alp.

Alp:delirdim delirttin beni sonunda sensiz olmıycam dedim olmıycam.

Kumru:nereye gidiyoruz bari onu söyle.

Alp:gidince görürsün Kumru.

Alp ve Kumru bir dağ evine gelirler içerde koltukta yan yana oturuyorlardır Alp Kumru'nun elini tutup öper.

Alp:Kumru'm birtanem her şeyim hadi artık be güzelim inat etme sende seviyorsun beni neden söyleyip rahatlamıyorsun gözlerinde görüyorum sende beni unutamadın tıpkı benim seni unutamadığım gibi.

Kumru:Alp lüt-

Alp:ben yapıcağım şeyi biliyorum sen lisede de böyle inattın yetti artık fazla naz aşık usandırır derler gel buraya.

Alp Kumru'nun dudaklarına yapışır Kumru ilk başta Alp'i ittirsede daha sonradan karşılık vermeye başlar nefes nefese ayrılırlar alınlarını bir birlerine yaslarlar.

Alp:seni seviyorum Kumru Cebeci hem de herşeyden herkesten çok seviyorum.

Kumru:seni seviyorum Alp Öztürk hem de çok seviyorum.

Uzun süre bir birlerinin gözlerine bakarlar ve sımsıkı bir birlerine sarılırlar.

Kalbimde ki Boşluk Sensin (Kumru & Alp)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin