Ertesi sabah Alp uyanır Kumru'nun sırtı Alp'e dönük uyuyordur üstünde ki pike omzuna kadar sıyrılmıştır ve Kumru'nun çıplak omzu gözüküyordur. Alp gülerek Kumru'nun saçlarını okşuyordur.
Alp'in ağzından:kollarımın arasında ki meleğim benim seni ne çok seviyorum bir bilsen iyi ki tekrar karşıma çıktın tekrar beni o 16 yaşında ki çocuğa geri çevirdin bebeğim.
Alp kalkar ve bahçeye çıkar Kumru hafif kıpırdanıp uyanır ve Alp'in olduğu yere bakar ve Alp'i bulamaz yataktan kalkar Alp'in yerdeki tşhirtini üstüne geçirir ve aşağı iner mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başlar. Alp Kumru'ya arkadan sarılır ve boynuna öpücük kondurur.
Alp:benim sevgilim kahvaltı mı hazırlıyor bize.
Kumru:evet ikimize kahvaltı hazırlıyorum sevgilim.
Alp:acaba kahvaltıyı bir kaç saat ettelesek dün geceyi mi tekrar etsek ne dersin bebeğim.
Kumru:rahat dur derim doymadın mı sen dün gece sabaha kadar birlikteydik.
Alp:yavrum 7 yılın hasreti bu kolay kolay biticek gibi değil boş ver kahvaltıyı sonra yaparız.
Alp Kumru'yu tezgaha oturtur Kumru bacaklarını Alp'in beline dolar kollarınıda boynuna dolayıp kendisine çeker.
Kumru:bencede kahvaltıyı sonra yapalım.
Alp hızla Kumru'nun dudaklarına yapışır ve büyük bir açlıkla öpmeye başlar. Kumru aynı hızla Alp'e karşılık verir Alp kendisini Kumru'ya bastırır.
Kumru'nun ağzından:Alp büyük bir açlıkla dudaklarımı öpüyordu bende ona aynı açlıkla karşılık veriyordum dün gece sabaha kadar birlikte de olsak Alp'in dediği gibi 7 yılın hasreti öyle kolay bitmiycek. Ellerimi Alp'in saçlarına geçirip hırsla çektim Alp dudaklarıma ısırık bıraktı ikimizde eş zamanlı olarak inledik ikimizinde nefesi tükenmek üzereydi bir birimizden zar zor kopabildik Alp dudaklarını boynuma bastırdı ve ıslak öpücükler kondurmaya başladı ikimizinde nefesi düzene girince tekrar dudaklarıma yapıştı beni kucağına alıp tekrar yatak odasına götürdü sırtımı hızla duvarla buluşturdu.
Kumru:Alp (nefes nefese)
Alp:söyle güzelim.
Kumru:yap artık dayanamıyorum.
Alp:benimde dayanıcak gücüm kalmadı yavrum.
Alp Kumru'yu hızla duvardan çekip yatağa yatırır üstünde ki kendi tşhirtini çıkartır ve Kumru'nun vücuduna öpücük kondurmaya başlar kendi üstündekileri de Kumru yardımıyla çıkartır ve yavaşça kendisini Kumru'ya sürter Kumru hissettiği sertlik ile hafifçe inler. Bu Alp'i güldürür ve Kumru'nun beklemediği bir anda hızla içine girer Kumru tırnaklarını Alp'in omzuna geçirir.
Alp hızla Kumru'nun içine girmeye devam eder odada sadece Alp ve Kumru'nun inlemeleri vardır. Bir süre sonra Alp nefes nefese kendisini Kumru'nun yanına bırakır ve Kumru'yu belinden tutup kendisine çeker ve saçlarına öpücük kondurur.
İkiside yorgunlukla ve huzurla tatlı bir uykuya bırakırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimde ki Boşluk Sensin (Kumru & Alp)
RomansaKumru Cebeci Gazeteci Alp Öztürk Suçlu bir manyak peki bu manyak ve gazeteci kız nasıl karşılaşıcak ya da daha önceden tanışıyorlar mıydı? hepsinin cevabı burada bu kitapta