1 (kısa tanıtım)

454 8 15
                                    


"Ne demek birisini yakaladık ama ikincisi elimizden kaçtı?"
Zeynep büyük bir öfkeyle dinlemeye dvam etti öbür uçtakı polisi. "Siz zaten bitek kızları yakalayın! Oraya 10 polis yolladım, bari rehineleri kurtardığınızı söyleyin". Evet polis konuşuyordu ama kulakları sinirden duymuyordu."N-Ne? Rehineler ölü mü bulundu? mükemmel şimdi cinayet masasıyla çalışacağız"

Zeynep öfkeden dönmüş gözleriyle Alya'dan bir kahve rica etti. Ofiste 4 kişi kalmışlardı o da zaten onunla çalışan Emre, Poyraz, Sinem idi. Emre bir sigara yakıp Zeynep'e uzantırken Zeynep meraklı gözlerle ona baktı Emre bunun bir uyarı olduğunu fark etti ve cevap verdi "Biliyorum komiserim yasak ama buna ihtiyacınız olduğunu hepimiz biliyoruz"

Zeynep sigaradan bir nefes aldı ve anlatmaya devam etti konuşması telefon ile bölünmüştü "...Kız konuşmuyor galiba sevgilisi kadın genç adam zengin 25-40 yaşları arasında birini arıyoruz hoş neredeyse tüm yaşları kaplıyor elimizde birtek ölü bedenler var incelemesi için Aslı'ya gönderdim" Poyraz "Yani bu adamlar tenha yollarda arabada savunmasız olanları kaçırıyor onlara işkence ediyor ve arabaları mı satıyor ?" Dedi "Aynen" Zeynep asla kısa cevap vermezdi ve kısa cevap verenlerden nefret ederdi. "Sinem dosyaları cinayet masasındaki Timur Bey midir Tibet midir işte ona götür" "Götürüyorum"

******

"Tibet Bey, Sinem Hanım geldi yeni bir dava varmış sizinle görüşmek istiyor?""Gelsin"

Sinem ve Tibet konuştuktan sonra Tibet yanına hem ofisten hemde liseden beri arkadaşı hatta kardeşi olan Okan'ı çağırdı "Bana Zeynep komiserin özel bilgilerini getir" Okan "neden" diyecek oldu ama sonra gözü masadaki dosyaya kaydı."Tamam" demekle yetindi.

******
FLASHBACK
Olay Yeri Saat 19:30

Bengisu telaşlı bir şekilde "Senin borçların yüzünden düştüğümüz hale bak! Ben şimdi söverdim ama kasamam o yüzden sen git 63 stayla dinle benden sana ithaf" diye konuşurken ağızı Mert tarafından kapandı ve Mert konuştu "Polis geliyo tamam mı ben kadınları öldürücem ki konuşmasınlar beş dakika sonra odada ol kaçıcaz." Bengisu teslim olacaktı ama konuşmayacaktı artık bu yükle yaşayamayacaktı. Tam 5 dakika sonra odaya geldiğinde Mert gitmişti ve sirenler duyuluyordu, Bengisu bu kadarı fazla diye düşündü ve polislere seslendi "Ben teslim oluyorum...!"

******

Tibet elindeki dosyayı seslice okudu
"Zeynep Üstün
Babası 2 yıl önce öldü Üstün Holding'in sahibi annesi ama bundan pay almak istemiyor bağdat caddesinde Starbucks'ın üstündeki evde 3. Katta oturuyor 8. Daire. Annesinden pek bir farkı yok normal bir ailede büyümüş ama babannesi ölünce zengin olmuşlar." Derin bir nefesaldı ve bir sigara yaktıktan sonra söylendi "Sonradan görme! Bunlarla çalışamam!"

******

Zeynep Emre'yle Starbucks'ta buluştuktan sonra Zeynep dosyayı alıp eve çıktı sesli bir şekilde okudu ne de olsa annesi gibi Tuzla Mercan'da 1Milyonluk evde küçük oğluyla oturmuyordu! Zeynep bir anda bu düşüncelerden kurtulup devam etti "Cinayet masası Başkomiseri Ağva ve Şile'de bir evi var Akasya'da oturuyor. 32 yaşında ." Zeynep okuduktan sonra koltukta uyuyakaldığını farketmemiş sabah orada uyanmıştı evden çıkmadan önce aynaya bakıp "Oyun başlasın Tibet Karahan!"dedi.

ZincirliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin