Elnézést a helyesírási hibákért.
Így vagy úgy Hinata Hyuuga tudta, hogy bajban van, amikor elveszítette csapattársait, de tovább futott. Semmi sem tudná meg akadályozni abban, hogy túlélje. Hallotta a közeledő lépéseket, és azonnal aktiválta byakugant.
"Egy, kettő, ..., két férfi, határozottan az Akatsuki tagjai!"
Tudta, mit akarnak, de nem engedte, hogy sikerrel járjanak. A tervük az volt, hogy elfogják Naruto barátait, és ő mentse meg őket. Rettegett ettől , Hinata ismerte a Naruto barátai iránti hűségét, és tudta, hogy nagyon könnyen bele fog esni ebbe az egyszerű tervbe.Szintén mit gondolna apja, Hiashi soha nem fogadta el idősebb lányát tökéletes klánvezetőnek. Álmai, hogy megmutassa erősebb mint hiszi, egy pillanata alatt porba hullana. Hinata nagyon szerette az apját, valószínűleg jobban, mint amennyit valóban megérdemli, és még ha ez a szeretet nem volt kölcsönös, a lány továbbra is harcolni fog az apja jóváhagyásáért.
Hinata tovább futott, de hallotta, hogy a hangok gyorsabban közelednek, rájött, hogy csak egy lehetősége maradt. Harc. A futás és a bujkálás csak elhalasztaná a harcot, és csökkentené a fennmaradó csakra szintjét.
Néhány mély lélegzetvétel után, megállt. "Most vagy soha" gondolkodott hangosan.
-Igen, most vagy soha, mert nincs időm ezekre a bújócskás játékokra. - kiáltott fel egy férfi türelmetlenül. Felnézett, és meglátott egy felkötött hosszú, szőke hajú férfit, aki feljel lefele egy fán ált. Valamilyen módon Narutóra emlékeztette, de Hinata gyorsan elvetette ezt a gondolatot.
"Egy kíméletlen Akatsuki-tag Hinata, aki embereket ölt meg, és te összehasonlítod őt Narutóval?" Gondolatai nagyon kaotikusak voltak, és egyik témáról a másikra ugrándoztak, de elhatározta, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy megállítsa ezt a férfit. Inkább meghal, mintsem elrabolják és szánalmas váltságdíjként tartják fogságban.
Miután többször megtámadta, hogy megtudja, milyen képességekkel rendelkezik, a lány egy fa mögé lépett. - "Most, hogy belegondolok, hol van a másik?"kíváncsi lett és félt a jövőtől. Remélhetőleg nem Konoha felé fordult, hogy Narutót keresse, de elég hamar választ kapott.
Valójában ez nem volt válasz. Egyáltalán nem mondott semmit. Csak állt ott, Hinata előtt. Ugyanakkor volt valamiféle üzenet, amelyet a szemével küldött, olyan érzés volt, ami azt mondta neki, hogy adja fel, hagyjon hátra mindent, és kövesse őt, mielőtt elveszik az életét. Határozottan a szemével kommunikált.
-Itachi-san! Elkaptad, ugye! - kiáltotta bosszúsan a szőke férfi.
- Fogd be Deiderát, tégy egy szívességet, és vidd csak a rejtekhelyre. A Pain újabb feladatot adott nekem. - Hinata karja és lába ernyedt volt, mozdulni sem tudott, és a legrosszabb az volt, hogy ez a Deidera srác megfogta a fenekét, miközben a válla fölé dobta. Elpirulna, ha nem ezek a körülmények lennének. Nem érzett semmit, és elvesztette uralmát a teste felett, de belülről kétségbeesetten segítségért kiáltott.-Majd találkozunk, Itachi-san - és anélkül, hogy körülnézett volna, eltűnt.
Hinata nem tehetett semmit, úgy érezte, mintha ismét nem önmaga lenne, egy szánalmas lánynak, akit meg kell menteni.
YOU ARE READING
Vállald a szerelmet (ItachixHinata fanfic)
FanfictionMi lenne ha Hinatát elrabolja az Akatsuki? És szerelembe esne Itachiba?