Elnézést a helyesírási hibákért.
Itachi szemszöge:
Visszaemlékezés:
Konan egyedül állt a folyosón, és türelmesen várta Itachi érkezését.Szerencsére még időben megjelent.
- A vezető várja - mondta, és elvezetett Painhez, aki a karfára támaszkodó karokkal ült a székén.
- Sokkal korábban számítottam rád és Kisamére. Kérem, mondja el, mi okozta hiányát és késését? - Kérdezte Itachit és érdektelennek hangzott.
- Takigakure-ben voltunk Kakuzu miatt. Bajban volt a" pénzügyeivel ", és megpróbálta megölni Shibukit.- Shibuki, a Takigakure vezetője? - kérdezte Pain egyik szemöldökét felvonva. Rövid csend lett.
- Igen, vezér-sama, ezért követtük Kisame és én. - Itachi unta ezt a küldetést, belefáradt a takarításba mások után. - Sikerült megölnie Shibukit? - kérdezte Konan.
- Nem.
- Jó, meg fogja fizetni az ostobaságát - Pain nem bírta tovább Kakuzu viselkedését, nagyobb tervei voltak vezetőként, és nem hagyta, hogy ezek az alacsony küldetések tönkretegyék őket.
- Kisame és Kakuzu éppen megérkeztek, Vezér-sama - Konan beszélt.
- Később, ..., Uchiha. Átadom neked és Deiderának a következő küldetést, ne hagyd cserben, és kerülj el mindent, ami bármilyen gondot okozhat. Ez azt is jelenti, hogy elkerülöd a felesleges találkozásokat.
Itachi bólintott, máris ingerülten érezte, hogy újra együtt kell dolgoznia Deiderával. Soha nem gondolta, hogy muszáj lesz, főleg a legutóbbi sikertelen küldetés után. Itachi nem tudta elviselni Deidera egyik művét sem, vagy... nos, nem tudott elviselni semmit sem ami köze volt hozzá, de nem mintha más választása lett volna.- Ti ketten elmentek Konoha-ba, hogy elfogj valakit - a szemkontaktus megszakítása nélkül Itachira nézett. -Nem azért, hogy elfogjátok a Kyuubit, hanem valakit, aki közvetlenül hozzá tartozik. Kiválasztja azt a személyt, majd elraboljátok. Most menj.
Ez volt az utolsó szava azon a napon hozzá, és Itachi azonnal tudta, kit fog választani.
Ott volt az a Haruna lány, rózsaszín hajjal, és amennyire tudta, Naruto bármit megtenne érte. Mert ez a szeretet ereje, az ostoba érzés, amely szó szerint tönkreteheti az ember életét. Itachi őt választotta, és biztos volt benne, hogy ez sikerülni fog. Ez a küldetés túl egyszerű volt, olyen egyszerű, még egy idióta sem, mint Deidera, sem tudja elrontani.
Útja során ahhoz az idiótához, találkozott még másik kettővel.
- Hé, Itachi mit mondott? Mit fog tenni Kakuzuval? - Hidan úgy sikoltozott, mintha Itachi a földgömb másik oldalán állna. Nem válaszolt a kérdésére, és csak sétált tovább."Igen, Kakuzu most határozottan bajban van." - gondolta Hidan vigyorogva.
A folyosó másik oldalán egy vigyorgó Deidera állt, aki már a nézésével bosszantotta Itachit. "A vele való munka nehéz lesz". Egyelőre minden beszéd nélkül, a legrövidebb utat tették meg Konohagakure felé.
Visszaemlékezés vége
Itachi nem igazán értette, mi történt. Soha nem gondolta volna , hogy a Haruna lány mellett lesz egy másik zsákmánya, miért zavarta meg a bosszantó kék hajú lány a terveit?!
Most 3 problémája volt: 2 lány és Deidera.
Visszaemlékezés 2.
Végül Konohában voltak, és arra vártak, hogy Sakura elhagyja munkahelyét, amely Konoha fő kórháza volt. Itachi hallotta, hogy a nő már majdnem 3 éve ott dolgozik és főorvos lett. Mondhatta, hogy okos és határozottan nem gyenge.
Deidera figyelte, ahogy kisétál az épületből, míg Itachi egy rövid és keskeny sikátorban várt rá. Deidera olcsó bűnözőnek érezte magát a küldetés során. Nos, Pain határozottan egyre jobban idegesítette őt, mint minden korábbi küldetésével. Művészete jobbat érdemelt!
Sakura majdnem a várt helyen volt, csak még néhány lépés és megtámadtak. Nem számítottak arra, hogy ellenfelük gyenge lesz, éppen ellenkezőleg. Valójában ő volt maga a Hokage tanítványa, hosszú évek óta. Nem becsülték le.
Deidera bombát dobott, széles mosollyal, minden másodpercet kiélvezve. Hangos robbanás hallatszott és füst kezdett megjelenni, de az eredmény sajnos nem volt sikeres. Nem találták sehol. Itachi meg volt döbbenve attól, amit Deidera csak tett, halkan szólva. Megölheti ezt a hülyét, mert bombát ejtett egy kórház előtt. Kis robbanás volt, de mégis. A Pain nem erre utalt azzal,hogy kerüljék el a felesleges nézőket.
Itachi követte a lány csakráját, és az épület tetejére állt. Hirtelen el kapta Sakurát. Sikoltott, és próbált harcolni ellene, de még mindig Itachi karjában volt.
"Túl késő" - gondolta. - "A szeme olyan, mint Sasuke-é." Hipnotizálták és elájult, amint meglátta, hogy a sharingan bekapcsol.
-Ennyi?! Hé, azt hittem, kicsit nehezebb lesz, miért volt ilyen egyszerű? - kiáltotta Deidera.
"Valóban, azt hiszem, van néhány kiváltságom az öcsém miatt." - gondolta Itachi, miközben Sakura vállára tette.
Deidera továbbra is csalódott arccal nyavalygott, hogy túl könnyű volt. Néhány perc múlva a kapukhoz értek, és nyugodtan elsétáltak a már meggyilkolt őrök mellett.
A Konoha kapujától nem messze három shinobi egy hosszú küldetés teljesítése után tartott vissza falu felé. Kiba, Shino és Hinata nagyon nehéz napot töltött el, miután a közeli faluban harcoltak az ellenséges shinobik ellen. De mégis, Kiba megpróbálta enyhíteni a hangulatot egy-két, valahányszor komor volt a légkör, amin Hinata nevetett és kuncogott. Amire a kapukhoz értek, pihenésre, jó ételre és zuhanyozásra vágytak.
Itachival és Deidarával
- Hallottad ezt? - kérdezte Deidera, nem várt választ Itachitól. Itachi tudta, hogy ha ezt az utat választják, találkoznak Sakura pár barátjával. Nekik most biztosan nem volt szükségük erre a figyelemre, ezért jobb, ha elkerülik a találkozást más shinobikkal.
- Nem harcolunk velük.
Deidera meglepetten viselkedett, mert nem erre a válaszra vágyott.
- Miért ?! Mi a bajod, csak hárman vannak, és csakraszintjük nem olyan magas !?
Csalódott volt és gyerekesen viselkedett, de Deidera vért akart a kezére. Ez olyan volt, mint egy függőség. Meg akarta mutatni művészetét.- Azt mondtam, hogy NEM fogunk harcolni. fenyegető hangja határozottan helyére állította Deiderát, egy rövid időre.
Miután néhány lépést hátrált, Itachi mozdulatlanná vált, és fürkészte a környéket.
- Figyelj jól - mondta. A párja azonban ezt nem tette meg azonnal. Deidera folyamatosan motyogott az orra alatt, de Itachi megállta a helyét.
- Azt mondtam, nem fogunk harcolni velük. - rövid szünet után hívta vissza Deidera figyelmét magára. - De fel kell használnia néhány bombáját, és innen kell ledobnia 500 m-re keletre. Használd a madár cuccod szokás szerint.Először hallani lehetett Deidera gúnyolódását: "madár cucc?" „művészetének" az izgalma azonban hamar elhatalmasodott rajta.
- Igen, pontosan ezt akartam hallani! Most tetszik a gondolkodásod!-Deidera fehér madarára ugrott, Sakura a madár farkában lógott.
- De miért ne ölhetnénk meg őket? - kérdezte, még mindig abban reménykedve, hogy meg fogja változtatni Itachi véleményét.
- Csak kerülnünk kell őket. Pain elmondta, hogy nem fogad el semmilyen felesleges találkozást. Vond el a figyelmüket és vezesse el őket, így a legrövidebb utat járhatjuk el a rejtekhelyig.- Elég ésszerűen hangzik,találkozunk később! - gyorsan felszállt.
"Remélhetőleg számodraminden a tervek szerint fog menni, idióta" - gondolta Itachi
CZYTASZ
Vállald a szerelmet (ItachixHinata fanfic)
FanfictionMi lenne ha Hinatát elrabolja az Akatsuki? És szerelembe esne Itachiba?