Vliegveld

42 4 2
                                    


Als het voorbij is krijg ik een stapel geld in mijn handen geduwd. Ik besluit het te tellen. Het is zoveel geld dat het 2 uur duurt om te tellen. Dan komt de producer naar me toe en zegt hoeveel geld het was. 50 000. Dat had hij wel wat eerder mogen zeggen. Ik besluit een ticket naar de VS te kopen. Maar mijn vlucht gaat pas over 8 uur. Ik moet nog wat tijd doden. Ik besluit een taxi te nemen naar het vliegveld. Daar ga ik naar de Macdonalds en besluit ik 4 Big Macs te kopen. Daarna heb ik nog steeds honger dus ik koop er nog meer.

Ik sta in de rij en opeens zie ik 4 bekende hoofden. Nee niet weer denk ik. Ik zie Ian en sla hem in zijn gezicht. Eikel! Je zei dat Niels single was. Hij heeft een vriendin! Dit kan echt niet.

Waarom zijn jullie eigenlijk hier? Niels zegt dat ze gaan vliegen. Wat zouden we anders gaan doen op het vliegveld? Nou weet ik veel. Ik ga vliegen naar de VS, lekker puh. Ben ik eindelijk van jullie af.

Nou dat denk ik niet, zegt Ian. Wij vliegen ook naar de VS voor een belangrijke vergadering. We gaan misschien een contract met een label maken. Super leuk zeg ik met een sarcastische toon. Wanneer gaat jullie vlucht. Max zegt dat het nog 4 uur duurt. Shit. Mijn vlucht gaat ook over 4 uur. Neee dit kan niet waar zijn. Mijn ergste nachtmerrie. Ik denk niet dat ze in dezelfde klassen zitten. Ik heb namelijk businessclass geboekt. Ik moet maar gaan boarden denk ik, anders mis ik mijn vlucht. Maar ze lopen precies achter me. Ze lopen ook naar de ingang voor businessclass. Nee dit kan echt niet. Ik boek wel een andere vlucht. Maar de vrouw zegt dat ik niet kan overboeken. Ik wil het geld niet verspillen. Ik besluit toch maar met het vliegtuig mee te gaan. 

Fource in the skyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu