Epilogue

45 4 2
                                    


3 jaar later:

Ik lig huilend in bed met 3 kinderen. Ian heeft me verlaten voor Fource. Hij zong altijd tegen de baby'tjes. Ik mis hem nu al. Ik besluit terug te gaan naar Nederland. Ik neem mijn drieling mee en neem de trein naar mijn Oma. Gelukkig is mijn gay broer dood. Mijn oma leeft nog. Ik hoop niet dat 1 van mijn kinderen gay is want dan gooi ik hem uit het raam. In de vuilnisbak.

Mijn oma is helemaal niet blij me te zien. Ze was super boos en gooide rotte eieren in mijn gezicht. Maar mijn drieling vond ze super schattig dus ik mocht er weer wonen. Ook steelde ze mijn iPad. Ik was heel boos. Ik besloot met mijn overige geld een nieuwere iPad te kopen. Niemand pakt mijn schatje af.

Mijn oma was super irritant. Ik besloot een baan te nemen en te gaan werken. Ik mocht weer naar school, want ik was niet meer geschorst. Ik studeerde juf en ging op een basisschool werken.

Daar was ik na een maand al klaar mee want ik kon echt geen billen meer vegen. Ik besloot in een Albert Heijn te gaan werken. Er waren zoveel irritante klanten dat ik daar ook maar weg ging.

Het was erg moeilijk dus ik besloot een maand in bed te blijven liggen en netflix te kijken op mijn iPad. Toen kreeg ik een idee. Ik ga mijn eigen bedrijf beginnen. Dan kan ik het zelf kiezen en is makkelijk met mijn kinderen. Ik begin een bedrijf met foto en video.

Een paar maanden krijg ik maar een paar klanten. Dan krijg ik een grote opdracht. Het zijn mannelijke celebrities. Ik hoop op One Direction. Als ze binnen lopen wil ik de opdracht bijna annuleren. Daar staan ze hoor. Fource. Ik hoopte ze niet ooit nog terug te vinden.

Ian zegt dat het hem spijt. Hij wil het graag goedmaken. Ik weet wel iets. Ik wil maandelijks geld voor onze kinderen en voor een huis. En voor netflix natuurlijk. Hij zucht maar gaat akkoord.

De volgende dag ga ik naar de supermarkt om chocolade letter te kopen. Ik kom Anne tegen. Ik probeer te vluchten. Helaas herkent ze me. Ze vraagt me hoe alles gaat. Ze verteld dat ze

me zag als trut in een video van Fource. Ik word boos. Dit kan niet waar zijn. Ik haat alle mensen.

Ik besluit een pak melk over haar hoofd te gooien. Ze vindt het niet kunnen. Ze snijdt de citroen uit haar winkelmandje open en knijpt hem uit in mijn ogen. Ik word nu echt woest. Ik heb een seconde nodig om na te denken maar gooi een pak bevroren erwten tegen haar buik. Ze schreeuwt auw. Ik gil erbij. Steeds meer mensen gaan eromheen staan om te kijken. Ik gooi limonade in haar haar. Ze gooit kruiden in mijn neus. Ik moet niezen

De manager komt eraan, ik was bang dat hij boos zou worden. Hij doet mee met het gevecht en iedereen doet mee. Niemand weet wat er eigenlijk aan de hand is. Ik hoor geluiden en er is pers om te filmen. Ze willen me interviewen maar ik heb geen tijd.

De politie komt ook eraan en doet ook mee. Maar dan raken er mensen gewond en komt de ambulance. Mensen worden afgevoerd met de ambulance. Ik sla Anne nog 1 keer en besluit sorry te zeggen. Inmiddels is Fource ook gearriveerd. Ian heeft spijt en zegt dat het zijn schuld is. Jannes en Max zijn weer eens aan het zoenen.

Ian loopt naar de top van het gebouw. Ik ren hem achterna. Niet springen roep ik. Ian twijfelt en zegt dat hij het niet zal doen. Dan komt er een duif en hij valt om. Hij valt naar beneden. Beneden staan fans en ze hebben hun Fource dekens meegenomen. Ze maken een grote stapel. Ian valt zacht. Hij bedankt de fans.

Iedereen leeft nog, behalve en de oma. Fource besluit alsnog te stoppen. Het is hun te veel geworden en Ian wil een goede vader zijn. Hij koopt een mooie villa en alle kinderen krijgen hun eigen iPad.

Fource in the skyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu