Pred 8 rokmi
"Hyung! HYUNG!"
"Áno Jungkookie?" Odpovedal milo čiernovlasý chlapec a pozrel sa na malého chlapčeka vedľa neho.
"Naozaj musíš odísť?" Chlapček smutne našpúlil pery a jeho oči skenovanli chlapcove veci, ktoré ležali všade okolo dodávky.
"Obávam sa že musím, môj malí kamarát."
"Sľúb mi, že zavoláš!"
"Každý deň."
Yoongi sa milo usmial na chlapčeka, ktorý vyzeral ako zajačik a preplietol ich malíčky.
"Bratia navždy!" Zajačik nadšene zvýskol.
"Bratia navždy."
______________________
O 4 roky neskôr
"Hyung! Vážne tento víkend prídeš domov??" Dospievajúci chlapec, ktorý mal okolo 14 rokov, nadšene zvýskol do telefónu.
"Sľúbil som, že prídem! A mal by som prísť, Kookie?"
"Samozrejme, že mal! Budem ťa očakávať!" Yoongi sa nemohol ubrániť úsmevu, ktorý sa mu vytvoril na tvári, nad nedočkavím chlapcom.
"Chýbal si mi maličký."
"Už mám 14! Už nie som malý! Môj hlas je hrubší! Nepočuješ?"
Yoongi sa sám pre seba usmial a kusol sa do jeho spodnej pery, pričom mu ruky prechádzali po volante.
"Nevyrástaj tak rýchlo."
Hovor sa skončil, aj keď neskôr si Jungkook želal, aby s ním zostal až do konca pri telefóne.
"Jungkook?" Žena zľahka zatriasla chlapcom a jej bezchybnú tvár zmáčali slzy.
"Mama? Prečo plačeš?" Opýtal sa chlapec so zamračením na tvári, zatiaľ čo si pretieral oči.
"Yoongi nepríde domov..."
"Čo?"
"Mal autonehodu... Je v nemocnici..."
A to bol moment keď sa Jungkookovi zrútil celý svet...
Poznámka:Oni niesu bratia !!
YOU ARE READING
Age Gap ||SG x JK||
General FictionPlayBoyBunny: Pošli Nudes Meowgi: Prepáč, Čo?! ><><><><><><><><><><><><><>< Krátke časti! Texting FF! Vulgarizmy! Preklad ! ⚠️vyskytujú sa obrázky pre dospelých ⚠️ Credit :@JoonsSexyThighs