Jungkookove ruky putovali po tele staršieho a o pár sekúnd sa dostali do jeho nohavíc.
Yoongi sa vždy považoval za toho kto bude hore, ale v tejto chvíli bolo jeho telo slabé a roztápal sa po každým dotykom mladšieho.
Ruky ich oboch navzájom vyzliekli a chceli viac ako sa dalo povedať len slovami.
Yoongi nakoniec mladšiemu podľahol ľahšie ako sa pôvodne očakávalo, jeho tváre boli jemne sfarbené do ružova, ale jeho srdce stále kričalo o pomoc.
Hnedovlasý chlapec ho bozkával na hrudi a brušku a bozkával každý kúsok mliečnej pokožky čiernovlasého.
Yoongi nedokázal zadržať malé vzdychy, ktoré opúšťali jeho pery, čo dávalo Jungkookovi len znamenie že môže pokračovať ďalej.
Jungkook mu dal jemný bozk na panvu čo spôsobilo že sa Yoongi celý zachvel a ticho zostonal, pričom Jungkook si bol veľmi dobre vedomý že starší je úplne tvrdý.
Nechal svoj jazyk jemne putovať po staršieho tvrdom kamarátovi čo pinutilo Yoongiho trochu zakričať a v šoku, slabo chytiť plachtu do svojích rúk.
Mladší dostal Yoongiho do situácie v ktorej ho presne chcel mať, je si vedomý toho že ho má úplne omotaneho okolo prstu a nemôže si pomôcť ale miluje to.
Jeho pery sa ovinuli okolo celej dĺžky staršieho, Yoongi zamotal prsty do jeho vlasov a začal jeho hlavou pohybovať hore a dole.
Celou miestnosťou sa začalo ozývať stonanie.
Navzájom sa chytili za ruky, akoby sa báli že ten druhý môže zmiznúť.
Mladší bol zjavne zručný v tom čo robil a nechával Yoongiho chcieť viac ako dokázalo jeho telo zvládnuť.
Yoongi si prudko zahryzol do jeho pier a snažil sa zadržať jeho hlasný vzdych ktorý chcel vydať keď sa urobil do úst mladšieho.
Mladší ešte tvrdo zatlačil na špičku jeho kamaráta aby mu zabránil sa uvoľneniť.
Jungkook nakoniec ustúpil, bez slova prehltol všetok obsah ktorý mu starší vypustil do úst.
Láska je tak zvláštna.
YOU ARE READING
Age Gap ||SG x JK||
General FictionPlayBoyBunny: Pošli Nudes Meowgi: Prepáč, Čo?! ><><><><><><><><><><><><><>< Krátke časti! Texting FF! Vulgarizmy! Preklad ! ⚠️vyskytujú sa obrázky pre dospelých ⚠️ Credit :@JoonsSexyThighs