322 15 5
                                    


Mal pocit ako keby mu srdce malo každú chvíľu vyskočiť z hrude a potom zmizne.

Jungkook si stále nemohol odpustiť že klamal Yoongimu, ale teraz, to všetko zrejme zaplnilo jeho myseľ ešte viac.

Pocit že by mal každú chvíľu zvracať mu zaplnil ústa, jeho hrdlo sa viac stiahlo a  neznámy pocit mu začal otáčať žalúdok.

Bol päť minút pred kaviarňou a dobre vedel že Yoongi je už práve vo vnútri a čaká naňho.

Jungkook si opatrne upravil masku(rúško) aj oblecenie a hlboko si povzdychol keď stlačil kľučku na dverách od kaviarne.

Jeho oči skenovali miestnosť aby našli prirodzene čiernovlasého chlapca, ktorý sedel sám pri stole, s nosom zaboreným v knihe.

Jungkook cítil ako mal nohy tuhé ako cement a nebol si vôbec istý ako sa mu vôbec podarilo sa pohnúť, ale predtým ako stihol zareagovať, ho jeho nohy doviedli ku stolu kde sedel čierno vlasý.

"A-ahoj" povedal mladší chlapec, čo donútilo čiernovlasého , zdvihnúť zrak od knihy a pozrieť sa na mladšieho.

"Ahoj?"

"To som ja..."

"Kto?"

Prehltol knedlík ktorý sa mu tvoril v hrdle a nervózne sa zasmial.

"Ja som PlayboyBunny... ale tiež som..."
Jungkook sa na chvíľu zastavil a sal si dole masku(rúško), "Tiež som Jungkook".

Yoongi zarazením vypľul vodu s ktorej práve pil, čo prinútilo mladšieho trochu podskočiť.

"Počkať čo?" Zdvihol zrak, iba aby sa presvedčil či to naozaj bol Jungkook.

"A-ahoj Yoongi"

Age Gap ||SG x JK|| Where stories live. Discover now