Rule 3:Friends

31 3 2
                                    

Arkadaşlar belki de haytımızın en önemli parçalarındandır. Hayatımızın her anında ailemizden çok yanımızda olurlar, bizi onlardan daha iyi tanırlar. Ve elbette ki, bir prensesin arkadaşlarıyla da arası iyi olmalıdır.

Arkadaşlarınızla aranızı her zaman iyi tutmalısınız. Unutmayın ki saçma bir neden yüzünden hep yanınızda olmuş o arkadaşı kayıp etmek ileride canınızı çok yakabilir. Üstelik, prensesler herkese olduğu gibi arkadaşlarına karşı da nazik olmalıdır.

Arkadaşlarınızı önemsemelisiniz, doğum günleri gibi özel günleri unutmamalısınız. Bunun için kendinizi bir takvim tutmanız çok işinize yarayabilir. Doğum günlerine 00'da girdiklerinde, mesajlardan ona güzel bir mesaj göndermek ya da aramak gerçekten çok güzel olur mesela.

Elbette, hepimizin farklı arkadaşları vardır. Şu yanlarında saçmaladığımız, komik durumlara düştüğümüz ve ölene kadar güldüğümüz arkadaşlarımızdan söz ediyorum. Ama onlar bizim için nadirdir. Onlarla kendiniz gibi olabilirsiniz, ama diğerleriyle biraz daha mesafeli olmak sizi daha iyi bir prenses yapar.

En yakın arkadaşlarınızla derstleşirken, onu gerçekten iyi dinlemelisiniz. Bir prenses için en önemli kişilerden biri arkadaşlarıdır ve o arkadaşına ve sorunlarına önem vermelidir. Bu yüzden arkadaşınız bir şey anlatırken gözlerine bakın ve bazı fikirler verin, fikirler güzel olmasa bile onu anlamaya çalışın. Yani diyorum ki, o düşünceli ve herkesin sevdiği arkadaş olun.

Diğer arkadaşlara geçersek, olaylar biraz daha değişir. İlk olarak, hakkımızda kötü dedikodular çıkmasını istemiyorsak ~ki bir prenses hakkında kötü dedikodular olmamalıdır~ dedikodumuzu, bazı sırlarımızı sadece en yakınlarımızla paylaşmalıyız. Üstelik herkese vereceğiniz bir sır, sır olamktan çıkar ve hem kendinizi rahatsız hissedersiniz hem de insanalrdan soğursunuz. Onun yerine mesefa koyup herkese her sırrınızı söylememeniz daha iyi olur.

Aynı zamanda, siz de insanlara güven vermelisiniz. Yani size söylenen minicik bir sır olsa bile onu sıkı sıkı tutmalısınız,böylece daha güvenilir olusunuz ve arkadaş çevreniz genişler.

Bir prensesin sosyal ortamı da gelişmiş ve kalabalık olmalıdır. Ara sıra insanlara nasıl olduğunu sormak, kıyafetini beyendiğinizi söylemek size bu konuda yardımcı olabilir. Aynı zamanda lütfen ama lütfen, arkadaşlarınızın ezik dediği o tipleri de atlamayın. Bazen onlar popülerlerden daha iyi olabiliyor.

Unutmayın ki, prenseslik popülerlik değildir. Sosyal çevreniz geniş olsun elbette, ama bunu popülerlik için yapmayın. İnsanlarla iyi anlaşmak, gerçekten iyi arkadaşlıklar kurmak için yapın. Böylece hayata olan bakışınızda değişir ve insanlarla aranızda daha doğal bir ilişkiniz olur.

Eğlenceli, sürekli gülen biri olmanız size artıdan puan kazandıracaktır. İnsanları anlamaya çalışın ve onları önemsediğinizi belli edin. Arkadaşlarınızla aranızı hep iyi tutun, siz düştüğünüzde kaldırabilecek kişilerin onlar olduğunu unutmayın.

Prensesler, arkadaşlarını asla arkada bırakmazlar. Onları satmayın, ihtiyaçları olduğunda bir tekme vurmak yerine onu kurtarın. Arkadaşlarınız sizin bu tatlı ve düşünceli davranışlarınıza karşılık olarak sizinle arasını daha sıkı tutar ve bu bir arkadaşlık zinciri oluşturur. Hızlıca bir arkadaş çevresi oluşturursunuz.

Fakat, en yakın arkadaşla dedikoducuları ayırırken dikkatli olamanız gerektiğinide unutmayın.

Sonuç olarak, Prensesler, arkadaşlarınızla iyi anlaşmalı ve onları iyi anlamalısınız. Bir prenses olduğunuzu onlara da belli etmelisiniz. Bunu yaparkende etrafınızdakile dikkatlice elemeli ve size özel çevrenizi yaratmalısınız.

Prensesler❤

Princess?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin