Hikayeler ilgi çekmiyo. böyle devam ederse bitiricem. ayrica hikayelerim okunamayacak kadar kötüyse sizden özür dilerim. Ben daha acemiyim. yorumlarda hatalarimi belirtmezseniz daha iyi olamam. yine de tesekkürler, hepinizi çok seviyorum.
Okula ruh gibi gidip geliyordum. Benim sorunum neydi? Daha tanimadigim bir çocuk için kara yaslara girmistim. Bu çok saçmaydi.
acaba bu bunalimdan çikmak için ne yapsam... buldum! tabi yaa... niye çivi çiviyi söker kuralini uygulamiyordum ki...odama geçtim ve aynaya baktim. yüzüm çok da kötü görünmese bile bakimsiz duruyordu. yüzümü yikadim. ardindan biraz allik, biraz eyeliner, biraz rimel, biraz ruj... çekmecelerimi karistirdim. takma kâkülüm burada biyerdeydi. sonunda buldum ve taktim. saçlarima fön çektim. güzel biseyler de giyince... Harikaydim! aslinda amacim biraz fesatti. söyle yakisili birini bulup onunla çikmayi canim SIKILINCA da onu birakmayi planlamistim.
Okula geldim. beni izleyen beklenti dolu bakislarin farkindaydim tabi... ben de elimden geldigince cool gözükmeye çalistim.
Daha dersin baslamasina yarim saat vardi. bahçeye çiktim ve banklardan birine oturdum. bütün gözler üzerimdeydi. sonra birdan iki el gözlerimi kapadi ve fisildadi:
bil bakalim bn kimim okulun süper popisi cancagizim?kim olabilirdi.. mary' nin sakiyan neseli sesi... ben de hiç altta kalir miyim?
sen... bayan ise yaramazsin:)kahkahalarla gülmeye basladi ve yanima oturdu
dogru cevap prenses, simdi ögrenelim bakalim bu güzelligi neye borçluyuz?niye canim ben güzel olamaz miyim
tamam olursun da anlayalim bakalim, kimin için..
senin için bebegim, bu gece bos musun :)
ahh caniiim senin bu fantazilerin için biraz doluyum, önce obamayla bi toplanti yapmam, sonra da justin, selena, demi, kristen ve robert' le bi partiye katilmam lazim
ay havani yesinler:)
biz böyle konusurken biri yanimiza geldi. aslinda tam da günesle arama girmisti. "günesimi kapatiyosun XD" gibi bi espri yapmak icin agzimi açtim, kim oldugunu görünce açtigim gibi kapadim.benim içimde" ahhh tanrim napicam! ne dicem simdi! nasil bi diyaloga girsem!" gibi firtinalar koparken o melek gibi gülümsedi
merhaba
ahhh bana meraba dedi! simdi ben ne diyim! meraba desem tekrar etmis gibi mi olur? selam desem fazla mi samimi olur? hmm samimilemek istiyo muyum? evet. o zaman selam de.
ohaa ama yani. ben daha bi hal hatir sormak için bu kadar düsünüyosam...
selam
aslinda biliyorum, fazla yakin degiliz. ama bence takilirsak çok eglenicez. kate'ydi degil mi?
ona gülümsedim.
evet.
aslinda bizim bi gurubumuz var. genelde okuldan sonra bulusup biyerlere falan gidiyoruz. bence sende bizimle takil.
ah tanrim! bu da ne? amacim neyi ne oldu...
elbette isterim.
öyleyse gel benimle. seni onlarla tanistirayim...
dedigim gibi kimse okumuyo. böyle devam ederse bir iki bölüm daha yazip bitiricem:( üzgünüm hepinizi seviorum...