Chapter 4

125 12 9
                                    

POV Nils

"Waar blijft Rein nou?" Zeurt Daan. "Die komt zo wel" zeg ik rustig. "Maar ik heb honger" zeurt Daan nu nog harder. "Jij hebt altijd honger" zegt Owen droog. "REIHEIN"zeurt Daan *tring* "speak of the devil, dat is hem." Zegt Owen lachend. "Ik doe wel open" zeg ik terwijl ik opsta. Ik loop naar de deur en open hem. "Hey Rein, hoe gaat het?" Zeg ik. "Goed hoor met jou?" "Ook wel. Kom maar binnen, Daan zit al de hele tijd te zeuren dat hij honger heeft." Zeg ik lachend.

POV Daan

Zodra Rein de kamer komt spring ik op. "Thank god, je bent er, ik heb hongeerrrrr" zeg ik tegen Rein. "Jij hebt altijd honger." zegt Rein terug. "DAT ZEI IK OOK AL!!" Schreeuwt Owen. "Wat zullen we ..." Vraagt Owen. "P. I. Z. Z. A PIZZA!!!!" Zing/schreeuw ik voordat Owen z'n zing kan afmaken. "YASSSSS" schreeuwen Nils en Rein tegelijk. "Haha oke" zegt Owen lachend.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
*tringgg*
"PIZZA PIZZA PIZZA PIZZAHA PIHIHIHIZAAAAAAAA" schreeuw ik terwijl ik naar de deur ren. Ik hoor gelach uit de woonkamer. Als ik de deur open doe zie ik d'r bezorger me heel raar aankijken, die heeft het dus gehoord😁🙈. Ongemakkelijk dit. "4 pizza's" zegt de bezorger. "Dat klopt" zegt ik terwijl ik de bezorger geld geef. Zodra ik de pizza's in ontvangst heb genomen sluit ik de voordeur. "DE PIZZA IS ER" schreeuw ik. "Nee meen je dat nou" -.- zegt Owen.

POV Rein

Nadat we de pizza ophebben gegeten gaan we een film kijken. Na de film selt Owen voor om doen, durf of de waarheid te doen. Na wat geklaag stemmen we toch allemaal in. "Oke ik begin!" Schreeuwt Owen. "Rein, doen, durf of de waarheid?". "Euhm, doen" zeg ik twijfelend. "Kies de volgende beurt waarheid" zegt Owen. Ik zucht. "Oke, Daan, doen, durf of de waarheid?" Vraag ik. "Waarheid" "oke, hoe gaat het met jou en Sigrid?" Vraag ik. "Goed, we zijn al bijna een half jaar samen." Zegt Daan met een lach. "Wow nu al??" Zegt Owen. "Ja haha" zegt Daan. "Time flies" zegt Nils.

___________________________

Hey baes,

Dit hoofdstuk is niet heel lang, I know.
Sorry daarvoor.
Ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vonden😊
Laat even in de comments weten wat je er van vind en vergeet niet om te voten.

I love you💕

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 17, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

brOKenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu