Hobie:
Yanına geldiğimde sana sarılmdığımda neden kendini geri çekip kaçtın yoon?
Sadece seni öyle görmeye dayanamadım ve destek olmak için sarılmıştım
Kötü bir niyetim yoktu...Minsuga:
Hoseok ben çok üzgünüm öyle yapmak istemezdimHobie:
Yoon en azından seni arayayım sesini duyayımMinsuga:
Ağlamaktan konuşamam kiHobie:
Olsun ben ağlamanı da dinlerim
/İçim kan ağlaya ağlaya.../●
Hobie arıyor...
Kabul et Reddet
"Ah açtın yoon şaşırdım"
"Şey...
Hobie ben sana gerçekten sarılmak isterdim ama yapamadım gercekten üzgünüm""Üzülme yoon bunu birlikte aşacağız"
"Aşabilecek miyiz ge-gerçekten?
Kendimden n-nefret e-ediyorum.Ben n-neden böyleyim? Özgürce gezebilmek, arkadaş yapabilmek,sarılabilmek ,birileriyle kolay iletişime geçmek o kadar isterdim ki ...
Ama yok olm-muyor!""Yoongi ağlama lütfen bak bebeğim başaracağız biz bunu tamam mı ?Sadece bana şans ver.Sen kendinden nefret ediyorsun ama Seni ne kadar çok sevdiğimi bilmiyorsun.
Hem sen bunlara rağmen şuan üniversiteni bitirmek üzeresin bu çok büyük bir başarı""O kadar zor oldu ki hobie, Dışlanmak,acıyan gözlerle bakılmak ,pes etmek istedim ama sırf onlara inat çalıştım ve emeğimin karşılığını da aldım.Ama artık katlanamıyorum bende herkes gibi olmak istiyorum"
"Biliyorum ve anlıyorum da yoon,bak tanıdığım çok iyi bir psikolog var beraber gitmeye ne dersin?"
"Ah Hayır psikolog olmaz"
"Neden?"
"Nedenini sorma lütfen"
"Peki öyle olsun canım...
"Şey okulun oradaki parkta buluşsak bak bu sefer temas yok sadece konuşacağız seni çok güzel bir yere götüreceğim sessiz sakin fazla kimsenin olmadığı bir yer kesinlikle seveceksin"
"Bilemiyorum hoseok hem yine aynı şeyi yapıp seni üzersem"
"Yoon...
" Beni üzmüyorsun"
"Hayır ,üzüyorum sarılışına karşılık vermediğimdeki yüz ifadeni tek ben bilirim"
"Yoongi eğer benimle buluşmazsan daha çok üzüleceğim"
"..."
"Hem şey sana söyleyecek şeylerim var"
"Söyleyecek şeylerinden bir kaçını biliyorum ama şuan sırası değil"
"Hoseok üzgünüm ama şuan tek umrumda olan şey biricik köpeğim..."
"..."
"Tabii sende umrumdasın ama-hıck*"
"Ağlama yoon bak Holly bu halini görse üzülürdü"
"O bir köpek hoseok..."
"Evet de köpeklerde üzülebilir.Yürüyüşe çıkartmayınca Mickey üzülüyordu"
"Kkkkkkkkk"
"Pardon hoseok sinirlerim bozuldu""Önemi yok bu şekilde gülsen bile hoşuma gidiyor"
"Öyle mi?"
"Evet,yoon senin her şeyin tamamıyla hoşuma gidiyor...
"..."
"Tamam şuan hiç sırası değil ama bana, bize bir şans ver olur mu bebeğim? Bana ve hislerime şans ver"
"Hislerin mi?"
"Evet yoon yüzyüze gelelim sana nasıl aşık olduğumu anlayacaksın"
"A-aşık olmak mı?"
"Hıhımm"
"Hoseok bu-bu olanlar benim için çok fazla lütfen aklımı toparlamama izin ver"
"Peki güzelim sonra görüşürüz"
Ve seni seviyorum
"Bende seni seviyorum seok"
Arama sonlandırıldı*
●
Helllo ben geldim ve nasıl buldunuz?
Yorum ve vote atarsanız mükemmel olurSınır geçilmeden bölüm attım ama sınır koymak istemiyorum beğenen vote atar diyeceğim ama sınır koyduktan sonra vote daha çok arttı...
Neyse umarım herkes mutludur ama pek öyle düşünmüyorum.
Dertleşmek isteyen sorunu olan içini dökmek isteyen yazsın mutlaka iyi geceler güzellerim^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I wanne be your boyfriend/sope
Fanfiction"Çok şirinsin ama arkadaşın olmak istemiyorum" "Onun yerine erkek arkadaşın olabilirim"