Kamerayı karşıma kurduktan sonra koltuğa yerleştim. Rahat koltuğa yerleştiğimde yüzümden çok vücudumun göründüğünden emin oldum ve Taehyung'u beklemeye başladım. Yaklaşık 7 dakika sonra yayında olacaktık, en iyi arkadaşım da bana verdiği sözü tutarak bana eşlik edecekti.
Jungkook yola çıkmıştı, ona yapışık yaşadığımdan şimdiden özlemiştim ve onu mesajlara boğmaya başlamıştım.
Taehyung üzerindeki rahat şort ve tişörtle odaya girdiğinde gülümsedim, telefonumu kilitleyip yanıma bıraktım.
"Ne yapacağız?" diye sordu Taehyung. Yanıma yerleştiğinde bacaklarımı bağdaş yapıp ona doğru sokuldum.
"Bilmiyorum, soru çıkartması attım. Şimdiye kadar kendimle ilgili pek bilgi vermemiştim ama yavaş yavaş vermeye başlayacağım. Soru cevap yaparız. Tabii uygulamanın amacına uygun bir şeyler de yaparız. İnsanlar vereceğim cevaplardan çok bunu bekliyor olur zaten."
Burnunu çektikten sonra o da gülümsedi hafifçe. "Ne gibi bir şeyler?"
Omuzlarımı silktim, soruları cevaplayabilecek kadar nefesimi kesmeyecek bir şeyler yapmalıydık. "Birbirimize el ve ağız işi veririz basitçe. Yoksa sen beni becerirken iki kelimeyi yan yana getirip cümle bile kuramam. Hatta cümleyi boşver ismimi unuturum."
Sırıtıp saçlarımı karıştırdı. "Anladım, sorulara önceden baktın mı?" diyerek bir başka soru sordu.
Hayır anlamında kafamı salladıktan sonra erken olmasına rağmen canlı yayını başlatmaya karar verdim. Yayın açılıp da insanlar girmeye başlarken arkama doğru yaslandım ve elimi Taehyung'un şorttan dolayı açık kalan bacağına yerleştirdim.
1000 kişi hızlıca doluştuğunda gülümseyip konuşmaya başladım. "Merhaba, hoşgeldiniz." Gözlerim gelen yorumlara takılırken konuşmaya odaklanmaya çalıştım. "Bugün yanımda Taehyung var eşlik etmek için. Diğer yayınların aksine biricik sevgilim yok çünkü bir geziye çıkması gerekti. Her neyse. Sorularınızı yanıtlayacağım önceden sorduğunuz. Ancak şimdi yazdığınız sorulara da yanıt vereceğim."
Taehyung derinden gelen sesiyle konuştu. "Güzel Jimin'imize güzel sorular sorun, cevapları ben de merak ediyorum." Kafasını omzuma yaslandığında elimi şortu üstünde gezdirmeye başlamıştım.
"Başlıyorum o halde, kaydedeceğim yayını. Kaçırdığınız sorulara sonradan da bakabilirsiniz."
Taehyung kendi telefonundan yayını açıp oradaki yorumlara bakarken ben de mnceden gelen soruları okumaya başladım.
"Jungkook seni kıskanmıyor mu?" Elimi Taehyung'un penisi üstüne getirdim. Taehyung da bacaklarımı okşuyordu hafif hafif.
"En çok gelen soru bu herhalde hesabımı açtığımdan beri. Yani, ona aşık olduğumu biliyor. Onun bana aşık olduğunu biliyorum. Bedenimi paylaştığım kişilerin bende gözü olmadığını da biliyoruz. Zaten günlük hayatımızda (çoğu zaman) diğerleriyle birlikte olmuyorum. Sadece videolar için. Yani o kıskanıyor mu tabi ki bilemem ama sorun çıkarmıyor. Belki hoşuna da gidiyor olabilir, bilemem."
Taehyung'un şortu içine elimi sokup da yumuşak penisi kavradığımda Taehyung kolunu omzuma atmış ve arkasına yaslanarak rahatlamaya çalışmıştı. "Onların arasındaki ilişki daha farklı. Zevk almaya ve mutlu olmaya bakıyorlar." dediğinde kafamı sallayıp onu onayladım. Onun şortunu indirip penisinin görünmesini sağladım. Tek elimle sertleşmemiş penisi sıvazlarken diğeriyle telefonu tutup soruları okuyordum.
"Videoları çekmeye nasıl başladınız?" Soruyu seslice okuduktan sonra durakladım. Daha önce bundan bile bahsetmemiştim beni takip edenlere.
"Hmm.. Bundan 3 yıl kadar öncesinde üniversite sınavına hazırlanıyordum ve oldukça stresliydim. Taehyung'la birlikte sürekli buluşur ve ağlayarak ders çalışırdık. Bizden önce mezun olmuş bir tanıdığımız vardı, sizin de tanıdığınız Namjoon hyung. Başarılı bir öğrenciydi, ona yakvarıp bize bedava ders çalıştırmasını sağlamıştık." Bir anda durup Taehyung ve ben de kahkaha atmaya başlamıştık. Avcumun içinde yavaş yavaş sıvazladığım penisi git gide sertleşirken devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daily porn (jikook + bts)
FanfictionJimin, sevgilisi Jungkook ve birkaç arkadaşının daha yardımıyla ürettiği yetişkin içerikli videoları Ponae adlı sitede paylaşarak hem para kazanır, hem ünlü olur, hem de hayatını eğlenceyle geçirir. [ot7 sayılır, uke!jimin merkez.]