three

16.4K 240 53
                                    

az biraz yorum yazın yav kendi kendime yazıyı gibi hissediyorum lütfen😔

düzenlemeden atıyorum ayrıca hatam varsa sonradan düzletirim eğer bu yazıyı görüyordanız hala düzenlenmemiş dmeektir

&

Odamıza gidene kadar Jungkook'a videoyu izletmiş, fazla editlemeden amatör bir video olduğu için videoyu hemen hesabıma atmıştım. "Getting fingered by my dear friend." başlığını attıktan sonra oyalanmadan telefonumu yastığa dayadım ve kamerasını açtım, kamerayı kurmaya üşeniyordum, sabrım da yoktu fakat içeriğe ihtiyacım vardı.

Yatağa uzandığımızda Jungkook zaman kaybetmeden dudaklarımızın buluşmasını sağlamıştı. bacaklarım arasında kendimi hala rahatlatmadığımdan dolayı var olan acı hissiyle beraber hemen sevgilime karşılık verdim, onu bekletmek istemem.

Jungkook üzerimdeki kıyafetleri tek tek çıkarmış, göğsümden aşağıya öpücüklerini indiriyordu. Dudaklarını göğüs uçlarım, karın boşluğum ve kasıklarımda gezdirdi. Bu kadar az şeyle bile ihtiyaçla inliyordum, bacaklarımı birbirine bastırmaktan başka yapabildiğim bir şey yoktu.

Jungkook sonunda erkekliğime ulaştığında aşağıdan yukarı bir dil darbesi attı. En ufak hareketinden hissettiğim zevkle belim gerilirken daha fazlasını yapmasını istediğimi belli edercesine huysuzca mırıldandım. Yamulan telefonu uzanıp elimle düzelttim ve bizi daha güzel çekmesini sağladım.

Kıkırdama sesi kulaklarımı doldurdu, hemen ardından kıpkırmızı olmuş penisimin başını dudakları arasına aldı. Karnım kasılırken dirseklerim üzerinde kalktım, ne yaptığını görmek istiyordum, göremediğim her an heyecandan midem sıkışıyordu.

"Lütfen yavaş olma, parçalanacak gibi hissediyorum." Hissettiklerimi kelimelere dökerken Jungkook bana bakarak gülümsedi. "Çok tatlısın." dedi ağzını penisimden uzaklaştırırken.

Sonrasında benden tamamen ayrıldı ve üzerindekileri çıkarmaya başladı. Sonunda geldiğinde dizlerim üstüne gelmemi sağlamış, arkama geçmişti. Omuzlarımı, kulak arkamı ve ensemi öpüp dururken iki parmağını ağzıma gönderdi. İyi bir oğlan olup parmaklarını iyice yaladım, ne kadar iyi yalarsam benim için o kadar iyidi, sonuçta beni genişletmek için kullanacaktı parmaklarını.

Sonunda parmakları arada bir tükürük köprüsü kurarak ağzımdan çıktığında kuruyan boğazımla hafifçe öksürdüm. Parmakları nemini kaybetmeden direkt deliğimin girişini bulduğunda sızlandım. "Ahm~ Jungkook-ah..!" Kafamı geriye, omzuna atarak tersten yüzünü görmeye çalıştım. Aslında şuan eğilsem parmakları daha kolay içime girecekti ama hayır, böylesi daha zevkliydi. "Lütfen hızlan sevgilim~"

Jungkook'un kıkırdama sesi kulaklarımı doldururken yanağıma bir öpücük bıraktı. Hemen ardından ilk parmağını içime göndermişti, çok zaman geçmeden ikincisini gönderdi ve ardından üçüncüsünü. Üç parmağı birden içimde uyum içinde hareket ederken dizlerim titriyor, gücü sevgilimin belime sarılmış kollarından alıyordum. İtiraf etmek gerekirse yüksek sesliydim, normalde de içimden zaten inlemek gleiyordu ancak video için inlemelerim biraz daha abartı ve süslü çıkıyordu. Zaten beni duyabilecek kimseden çekinmiyordum, yani evdekilerden.

Jungkook sonunda deliğime ettiği işkenceyi bıraktığında biraz da olsun sesim durmuştu. Ancak sessizliğim uzun sürmedi, deliğimde hissettiğim sıcak et parçasıyla tekrardan mırıldanmaya başladım. "Şimdi seni bir güzel becereceğim bebeğim."

Söylediği şeylerle yalandan birkaç ağlama sesi çıkardım, dediği şeye gerçekten ihtiyacım vardı. Önümde sertleşmiş ve karnıma kadar kalkmış olan penisime dokunmak istiyordum, ancak kendini bana tamamen ittiren Jungkook sayesinde pelteleşmiş beynim yüzünden bir türlü düşünüp dokunamadım.

daily porn (jikook + bts)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin