Selamlar!
Yaşadığım küçük bir tatsızlığı anlatmak için burdayım. Şikayet gibi anlamayın. Sadece diğer tasarımcıların bu duruma düşmemesi için uyarı.
Bir ya da iki ay gibi bir süre hiçbir şekilde aktif olamadım. Çünkü telefonumu kırdım ve elimde herhangi bir teknolojik alet yoktu. O yüzden bir süre olmayacağımı bildiremedim istek atanlara.
Bir arkadaşın kapağını telefonumu kırmadan önce kapağını yapmışım. Taslak olarak bölümü yazmışım ancak ne kapağı sahibine atacak bir zamanım olmuş ne de bölümü yayınlayacak.
İsteği normalde almazdım çünkü çok eksikti ama arkadaş baya uğraşmış. Bölümlere oy vermiş, yorum yapmış ve mesajlarda da isteğini artı olarak anlatmış. Bende bu kadar uğraşın karşılığında yapmak istemiştim ve tekrardan kapağını yaptım.
Ancak beklemediğim bir tepkiyle karşılaştım. Uzatmak istemiyorum. İsteyen olursa mesajların ekran görüntülerini atabilirim. Kısaca beğenmediğini söyledi. Bende beğenmediği kısmı söylerse değiştirip tekrardan atabileceğimi söyledim ancak istemedi ve eğer canı isterse başka bir zaman kullanacağını söyledi. Kullanırken de kitabın açıklama kısmında benden bahsetmeyeceğini belirtti.
Şahsi fikrim. Kapağı kullanmayacağını bile bile istekte bulundu ve sadece emek hırsızlığı yaptı. Ya da gecikmemden ötürü kendince ceza vermeye çalıştı.
Komik.
Tabi ki beğenmeyebilirsiniz ancak bir istekte bulunurken yazmış olduğum şartları kabul etmiş oluyorsunuz ve ben size bir çok tasarımcının yapmayacağı bir fırsatı sunuyorum. Beğenmezseniz değiştireceğimi söylüyorum.
Tasarımcılara uyarım şu ki: bu yazara kapak yapmayın ve emeğiniz boşuna gitmesin.
Kapakta buydu. İsteyen olursa verebilirim.
@ayemben yazarın hesabı. Etiketleyemediğim için bu şekilde yazıyorum.
Güzel bakın kendinize ballarım <3 Seviyorum siziiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapak Tasarım İpuçları | 1
No FicciónTelefon ya da bilgisayardan kolayca kapak yapmanın yolları... Png kesimi Font kullanımı Texture ekleme Ve daha niceleri için takipte kalın.! *** 27.02.18: Kurgu Olmayanda #6 01.03.18: Kurgu Olmayanda #5 07.03.18: Kurgu Olmayanda #4 11.03.18: Kurgu O...