Bölüm 1

1.8K 47 38
                                    

__________________________________________________________________________________________

Arkadaşlar Naruto ve Sasuke bu hikayede 30 yaşındalar kapaktanda gördüğünüz gibi. İyi okumalar <<<333

_________________________________________________________________________________________

- Sasuke -

Ben devlet için çalışan bir ajanım buraya devlet için en büyük tehlike olan Uzumaki Narutoyu araştırmaya geldim şuan kocaman siyah kapının önündeyim saklanmış ve Naruto denen şahıs ın dışarı çıkmasını bekliyorum. Kapı açïldığında direk içeri sızıcam ve korumaları atlatıp bir şekilde Narutonun odasına giricem planım bu.

- Yarım saat sonra :} -

Sonunda kapı açılıyordu hemen içeri girmek için gardımı düşürmemek adına hazır hale geldim kapıdan bir kız çıktı ve onun ardından sarı saçlı adam , kızın mor veya lacivertimsi bir saç rengi ve kısacık bir elbisesi vardı yanındaki sarışaclı adama nerdeyse sik beni diye bakıyordu galiba şu sarı saçlı adam Uzumaki Narutoydu ama devlet bana Naruto denen herifin fotoğrafını göstermemişti sarı saçlı adamında yüzünü göremiyordum kız yüzünden korumalar o adamı ve kızı geçirmeye gidince artlarından hemen içeri girdim bahçede koruma yoktu ve evin kapısı açıktı galiba bu benim için en büyük şans dı zaten 2-3 bilgi edinip gidecektim.

İçeri girdmeden önce kendime görünmezlik jutsusu yapıp içeri girdim. İçeride hayvan gibi koruma vardı şimdi neden devlet için bir tehlike olduğunu anlıyorum Uzumaki Naruto.

İlerliyordum hiçbir koruma beni göremiyordu , üst kata çıktım ve üstünde "Uzumaki Naruto"yazan bir ofis odası gördüm içeride sipsiyah ve up uzun saçları olan bir adam vardı cama doğru bakıyordu bu adam Uzumaki Naruto olamazdı değilmi?  onun koruması falandır Uzumaki klanında siyah saçlı hiç kimse yoktur diye biliyorum çünki.

Yavaşça ofisin kapısını gıcırdatmadan ofise girdim adam hala camdan bakıyordu ben ise yavaş yavaş çekmecelere bakıyordum adam camdan kafasını çevirdi ve sharingan açti bir dk ne bir Uchiha mı?!? benim gibi bir Uchiha burada olabilirmiydiki Uchiha klanından bir ben bir de Sakura ve Sarada vardı ? Hem neden bir Uchiha Uzumakiye yardım etsinki?! Adam yavaş yavaş bana yaklaşmaya başladı kesin beni görebiliyordu sharinganı vardı hemde mangekyou sharingandı bu. Ben ise o sırada şaşırmış bir şekilde kala kalmıştım adam yanıma geldi ve bana dokunduğu gibi görünmezlik jutsumu bozdu.

????? : Şaşırdın değilmi *kahkaha atar*

Sasuke : S-sen benim gibi bir Uchihasın nasıl olurda burada  olabilirsin?! Ve sen İtachiden kurtulmayı başardığına göre yetenekli olmalısın!?

????? : Ahahaha İtachi kim tanımıyorum ama klanı katlettiği aşırı belli

Sasuke : N-ne sen Nasıl yaşıyor olabilirsin?!

????? : Söyle bakıyım küçük ajan sen klandan kalan son kişi misin?

Sasuke : E-evet ne oldu?!

????? : Hiiiç sadece Naruto seni beğenir diye düşünüyorum *sırıtır*

Sasuke : Ne diyorsun sen bizden biri değilmisin ha?!

????? : Tabikide hayır sizden biri değilim sizin gibi alçak bir devlet adamı olmak Uchihaların kaderinde yok 

Sasuke : Yani şimdi beni bırakmıyormusun sen istedin ölmemeye dikkat et *sırıtır*

Klanımdan kalan birini buluyorum ve onu öldürmeye çalışıyorum nasıl bir saçmalık bu? Ama yapacağım bir şey yok benim işim bilgi almak ve işimi yerine getireceğim.!

Susanao açtım ve susanaonun koca ellerini adama götürdüm ama birşey beni engelliyordu bu bu b-bu susanaoydu!? B-bu adam özel bir Uchiha olmalı çünkü shusi den ve İtachiden başka susanao kullana bilen yoktu gizli bir Uchiha olmalı ha?

Susanao ların savaşı başlamıştı sadece susanaolarımızın ellerini kullanabiliyorduk, ofis küçük olduğu için ofis yıkılırsa eğer bu ikimiz içinde avantaşsız olurdu.

Adamın susanaosu perfect susanao olduğu nu anladım , susanaosunun elleri çok kuvvetliydi benim susanaom kaybediyordu ?! Tch hay şansıma sıçıyım! Aradan 5-6 dk geçti tamamen kaybettim ve yoruldum kahretsin! Adam benim kollarımı çapraz yapıp sıkarak biryere götürdü.

____________________________

Umarım beğenirsiniz^^

Ve lütfen yorum yapmayı unutmayın :**

___________________________________

NaruSasu -Ajan-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin