_______________________________________________________
Arkadaşlar diğer bölüm yazmayı unutmuşum Sasukenin 2 kolu varke
______________________________________________________
- Sasuke -
O adam beni zindan gibi biryere getirmişti Tch kahretsin şimdi gel birde burdan kurtul ha? Beni zincirle bir sandalyeye bağlayıp gözlerime mühür kapattılar sandığımdanda zekiler bu adamlar. Adam beni bırakıp gitti o gitmeden önce ona bağırdım.
Sasuke : Oi KİMSİN SEN?!
Sasuke : NEREYE GİDİYORSUN HEY!
????? : Biraz sessiz ol!
Dedi ve gitti adam içeriye giren ayak sesleri duydum bunlar galiba korumalardı kadın korumalar.
Kadın : Sasuke-sama lütfen yemeğinizi yiyin size getirdik yemek.
Sasuke : A-adımı nerden biliyorsun!?
Kadın : Biz bu eve giren çıkan herkesi biliriz araştırırız.
Sasuke : Demek öyle ha *sırıtır*
Bu salaklar istemeden bana bilgi veriyorlardı 1 tane bilgi bile yeterdi sadece buradan çıkmam lazım acil bir şekilde hemde! Kadın ağzıma yemek vermeye çalışıyordu doğrusu açtım yemekden başka çaremde yoktu. Heryer kapkaranlık mührün altından hiçbirşey görünmüyordu Kahretsin! Kadınlar bana yemek verip gittiler anlaşılan bu gece burdayım ha? Çok soğuk donuyorum pelerinimide almışlar Tch! Uykum gelmiyor ne yapmalıyım zaten bir sandalyeye zincirle bağlıyım gözlerimde mühürlü hiç birşey göremiyorum. Off sabah olmasını beklemekten başka çare yok.
Saat sabah 8:30
Gözüme hiç uyku girmemişti saat şuan kaçtı acaba devlet umarım benim zor durumda olduğumu anlar ve yardım getirtirir. Derken zindan kapısı açıldı ve içeri biri girdi.
???? : Anlaşılan 3 gün burada kalıcaksın *sırıtır*
Sasuke : Ne diyorsun Sen çıkar beni burdan!?
????? : Sanırım sana ismimi söylemeliyim ha
Sasuke : ....
????? : Ben Uchiha Madara
Sasuke : Dalga geçme benimle o öleli 120 yıl oluyor!
Madara : Hah demek inanmıyorsun birde
Sasuke : Bu zamana kadar yaşaman imkansız!
Madara : Beni hafife alma Uchiha Sasuke kendi kendime istediğim kadar çakra üretebilirim ve buda benim yaşlanmamı engeller *kahkaha atar*
Sasuke : Dalga geçme-
Madara : Üşümüş olmalısın Sasuke
Sasuke : Pelerinimi geri ver!
Madara : Araştırdığımıza göre soğukluk hastalığın var ha yani sıcaklık hissedemiyorsun ve pelerininde sana özel yapılmış bir sıcaklık aracı var değilmi yanlış mıyım?
O bunların hepsini nereden biliyor !?Aslında Hiç bir insandanda vicut sıcaklığı hissedemiyordum.
Adam gitti ben ise dona kalmıştım buz gibi ydi bana heryer ellerime bağlı olan zincirler hem canımı yakıyordu hemde beni dahada soğuk tutuyordu. Bayağı bir zaman geçti aradan sonunda kadınlar yeniden gelmişlerdi ve bana yemek yedirip gitmişlerdi. Soğuktan ölücekmis gibi hissediyorum içim buz gibi organlarım donmuştu resmen. Sadece boş boş oturarak geçirdim zamanı uykum gelmeye başlamıştı nihayet uyku beni sıcak tutardı umarım kahretsin Sakurayla yatmak istiyorum Saradayı görmek istiyorum. Ben böyle birşeyler zırvalarken içimde uyuya kalmıştım bile....
Uyandım etrafa bakındım ve kapı açılma sesi geldi biri zindana gelmişti.
Madara : Yo Sasuke
Sasuke : Ne istiyorsun benden Madara!? *öksürür*
Madara : Biraz daha sabret Sasuke yarın geliyor :)
Sasuke : Yarınmı kim geliyor ne zırvalıyorsun sen!
Madara : Kim bilir
Sasuke : Ne
Böyle deyip gitmişti o gittikten sonra kadınlar yeniden geldiler ve bana yemek yedirdiler. Yarın ne olucaktı acaba ? Kahretsin umarım kötü bir şey değildir!.