Bölüm 4

1.1K 51 9
                                    

Adam beni öpmüştü bir dk sıcaklık hissedebiliyordum a-ama ben daha Sakuradan bile sıcaklık hissedemiyordum ama neden bu adamdan hissedebiliyorum? Adam dudağımdan ayrıldığında o hissettiğim bütün sıcaklık gitmişti.

Sasuke : S-sen ne yaptığını sanıyorsun

Naruto : Hiç 

Sakurayı ve Saradayı özlüyordum adam belki ona kızım ve karım olduğunu söylersem çıkarırdı belki ha?

Sasuke : Lütfen Beni bırak benim kızım ve karım var onları çok özlüyorum.

Göz mührümün altında göz yaşlarım süzülmeye başlamıştı bile okadar çok üşüyordumki kelimelerle anlatamazdım.

Naruto : Gerçekten bu kadar çok mu gitmek istiyorsun?

Sasuke : Evet lütfen bırak beni

Naruto : Hmm oyunculuğun 10 üzerinden 5 

Sasuke : N-ne

Naruto : Hadi ama sen devlet adamı olan bir Uchihasın Uchihalar asla devlet i satmazlar değil mi :)

Tch anlamıştı aslında Sakura ve Saradayı gerçekten özlüyorum ama devlet e ihanet edemem Uchihalar geldiği yeri bilirler. Tek yapmam gereken bu adamdan kurtulmak ellerim açık eğer kolumdaki mühürle bir shuriken felan çağırabilirsem kurtulurum. Ama şu Uzumaki Naruto hakkında çok garip söylentiler var benden güçlü olabilirmi ki? Denemeden bilemeyiz :D

Kolumdaki mühürden hızlıca bir shuriken yapıp adamın sesinin geldiği yere attım shuriken büyükdü gerçekten fazla zarar almış olmalıydı. Hemen gözümdeki mührü söktüm ve adam shurikeni karnından çıkarmış ayakta bana bakıyordu?!

Sasuke : N-nasıl sana geldiginden emindim shurikenin!?

Naruto : Evet shuriken bana geldi ama bilmediğin bir şey var *sırıtır*

Adamın yarası 3 saniyede iyileşmişti ama nasıl? Bir erkekde byakugou olamazdi değilmi? Ama orochimarunun jutsular/yasaklı jutsular kitabında bile yenilenme jutsusu yoktu? Neyse galiba buna fazla kafa yoruyorum hemen susanao ile işini bitirmeliyim!

Susanao yu kullandım ama ona bir şey yapamıyordum etrafında sanki görünmez bir kalkan vardı. Susanao kullanmak fazla chakra harcıyordu hemde aşşırı üşüyordum yorgunluktan gözlerim kapandı.


____

NaruSasu -Ajan-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin