Bölüm 10

701 36 24
                                    

-Sasuke

Kütüphane kocaman burada bilgiler varmıdır acaba...

Her neyse bura hoş ama benim amacım kaçmak. Kütüphaneden çıktım ve geldiğim yere doğru ilerledim, her adım attığımda garip bir koku geliyordu sanki çürümüş bir ceset kokusuydu...

Bir dakika ceset? Ceset olabilirmi burada birini öldürmüş olabilirler mi? Hemen bakmalıyım belki oda buradan kaçarken yakalanmıştır bana bilgi verebilir.

Hızlı hızlı koşmaya başladım

B-bu Uzumaki Narutoydu! Onu bıçaklamışlar mı? Ah tanrım! Çok iğrenç kokuyor her neyse ölmüş mü bilemiyorum kontrol etsem iyi olucak.

-Naruto

Bana yaklaşan birini görüyordum o önüme eğildi simsiyah saçları vardı...bekle bu Uchiha Sasuke mi? Şansım hiçbir zaman iyi olmamıştı, Uchiha Sasuke benden kaçmak istiyor beni tabiki de öldürecekti.

Lanet Madara! İşin olduğu zamanlar hep böyle zamanlar za- nefes anlamıyorum,gözlerim yukarı doğru kayıyor,kalbim çok daha acıyor ben bitmişim haberim yokmuş meğerse...

Sadece bir sinyal sesi duyuyorum bu ses kulaklarını tırmalıyor, ölme isteğimi getiriyor....

-Sasuke

Onun kalbi durmuş mu atıyor mu belli değil sanki biri onu bıçaklamış gibi.

Onun gömleğini çıkarttım ve kalbinin olduğu yere baktım sol tarafı, evet hiç şüphe yok sol tarafı damarlarla kaplıydı bu bir hastalık mı? Ne yapmalıyım onu öldürmeli miyim? Onu kurtarmalı mıyım? Yoksa kaçmalı mıyım? Çok garip hissediyorum ama beynimde çok net bir cevabım vardı cevabının olduğunu bile bile kendinle cebelleşiyorum tek yapmam gereken onu kurtarmak!


Ahahahahaahhahaahahahahaha



 ASLA SENİ BOK ÇUKURU GEBER!

NaruSasu -Ajan-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin