Soluk olan güneş ışınlarının yüzüme vurmasıyla yatakta yan döndüm. bugün hayatan daha az nefer ediyor gibiyim.Yatığım yerden doğruldum ve camdan dışarı baktım hava hafif bulutluydu. Yataktan çıkıp banyoya geçtim elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama geri döndüm ve ders çalıştım.Çalışmaktan yorulunca mutfağa gidip kendime kahvaltı hazırladım . kahvaltımı ederken bir yandan dizi izliyordum. Kahvaltım etikten sonra geri odama çıktım.
Yatağıma oturup bilgisayarı kucağıma aldım bugün yine sahile gidip kitap okuyacaktım öğlen güneşi çok sıcak olduğu için öğleden sonra gitmeyi planlıyordum. Bilgisayardan magazin sayfalarına baktıktan sonra saatin geçmediğini farketim evde oturdukça sanki daralıyordum. Soğuk bir duş almak için banyoya gitim zaman belki hızlı geçerdi diye.
Nekadar o soğuk suyun altında kaldım bilmiyorum ama artık su damları vücudum birer hançer misali deyiyor ve deydiği yeri ilk önce buz keserken sonra ağrılar kaplıyordu . Suyu kapatıp üstüme bol bir eşofman altı ve üstümede aynı şekilde bol bir siyah kazak giydikten sonra banyodan çıktım.
Odama geri dönüp tütsü tutacağıma bir tütsü yerleştirip yaktım. Masamın üzerinde duran ametist taşını elimde salandırdıktan sonra tütsüyle temizlemeya başladım.Doğal taşların enerjileri olduğuna inanacak kadar hayatı sevmiyordum ama görüntüleri hoşuma gidiyordu.
Taşı tütsüledikten sonra yerine koyup elime telefonu aldım saat 3.42 olmuştu. masanın üzerinde duran kitap ve kulaklığı alıp çantama koydum ve ayakkabımı giyip evden çıktım. Bu sefer bubblegum bıtch şarkısı çalıyordu. Dün gördüğüm kadın ve çocuğunu yine yolda görmüştüm bu sefer çocuğun elinde kocman bir pamuk şeker vardı ve mutluydu. Anneside oğluna bakıp elerini çocuğun saçlarına geçirip karıştırıp gülümsüyordu.
Sahile varmadan önce bir markete gidip kedi maması aldım. Sahile vardıktan sonra elimdeki mama paketini açıp her kedi görrdüğüm yere dökmeye başladım. Mama paketi bitikten sonra birkaç kediyi sevip dün oturduğum banka gidip oturdum.
Tekrardan dün ki gibi dalgaların o huzur veren sesini dinlemye başladım dalgalar bana çok büyüleyici geliyordu nedensizce. Biraz denizi izledikten sonra çantamdan kitabımı çıkardım ve dün kaldığım sayfayı açtım. Kitabı açarken aklıma o çocuk geldi acaba bugünde gelirmiydi diye düşünmeden kendimi alı koymadım.
Yarım saat öylece bekledim ama ne gelen vardı nede giden.Tam kitabı okumaya başlayacaktım ki arkamdan gelen bir sesi duydum"bensiz başlamamısın" ses tonunda heycan vardı. Arkama döndüğümde onu gördüm dünki erkek çocuğuydu ama bu sefer temiz kıyafetler içindeydi haylaz çocuk görüntüsü yoktu.
Elinde ikitane kahve vardı birini bana uzatıp "Sana aldım ama nasıl içtiğini bilmiyorum diye şekersiz aldım" "Teşekür edrim" . Gülümseyip kahveyi almak için uzandığımda kitap yere düştü.Kahveyi alıp yere düşen kitabı almak için yere uzandım kitabı ve kitap arasında kurutuğum yere düşen beyaz gülü alıp geri doğruldum. Kitapta kaldığımız yeri açtım oturduğu yerden ufsk bir hareket ile yanıma yaklaştı ve kitabı okumaya devam etik. Sayfaları hızlıca okuyor sonra düşüncelere dalıyordum oda bitirdiğinde sayfayı çevirip başka bir sayfayı okuyorduk.
Adını merak etmiştim kimdi, kaç yaşındaydı ,hakında hiçbir fikrim yoktu onunda benim hakımda hiçbir fikri yoktu. Adını sorsam acaba olayın büyüsü bozulurmuydu. Düşüncelerle boğuşurken elini arkama atıp başka bir sayfaya geçti bu haeketi kalbimin daha hızlı atmasına sebep olmuştu."Dalgın gibisin " dedi sesizliğ bozdu kahvesinden yudum alırken.
"yol çok gürültülü ondan" dedim saçmalayıp.Gülümseyip cebinden bir telefon ve kulaklık çıkardı kulaklıkların birini kendi takıp birini telefonla beraber bana uzatıp " istediğin şarkıyı açabilirsin " dedi kulaklığı alıp kulağıma yerleştirdikten sonra "birinin şarkı listesine bakmak günlüğünü okumakla aynı şey jojo moyes" dedim. Gülümsedi "alıntı demek " diyip kendi bir şarkı açtı. şarkının adı umri di. Şarkıyı daha önceden dineldiğim için biliyordum çok anlamlı bir şarkı.
kitaptan kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda kulaklığı çıkarmış beni izliyordu."neden kulaklığı çıkardın" "Kalbinin hızlı atan tatlı ritmini dinlemek daha güzel" dedi . Yanaklarım alev almış gibi kızarmaya başladığını hisetim ve hızlıca kitabı okumaya devam etim kulağıma eğilip "şuan daha güzel atıyor" dedi ve kitabı okumaya devam etik. Takriben bir saat sonra sesizliğ yine o bozdu "saat baya geç olmuş gitmem lazım" "benimde " diyip başımı saladım banktan beraber kalktık ve " yarın aynı saate burda " dedi gülümseyip ve karanlığa doğru veda etmeden giti . bende eve doğru yürüdüm.Eve vardığımda kendimi yatağa atım ve olanları düşünmye başladım elini arkama atması kulağıma eğilip konuşması kalbim yine hızlı atmaya başlamıştı. uyumak ve bir an önce sözleştiğimiz saatin gelip adını bilmediğim biriyle kitap okumak için sabırsızlanıyordum
Yazım hataları kalp me :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alıntılar
Teen FictionHer insan birer alıntıdan ibaretir zaten gördüğümüz binlerce insanın ufakta olsa özeliklerini almış ve kendi benliğimizi yaratmış yap bozlarız hepimiz .