tartaglia sınıftan çıktı ve etrafına baktı. birkaç saniye sonra zhongli'yi görünce gülümseyip hemen onu yakalamak için hızını arttırdı.
"zhongli bey!" hafif nefes nefese kalmıştı. zhongli, isminin söylenmesiyle gülümseyerek arkasına döndü.
"buyrun, tartaglia bey?"
tartaglia gülümsedi ve övünerek konuştu. "aidatı verdim."
zhongli de gülümsemesini sürdürdü. karşısında duran adamın bu söylediği şeye ne tür bir cevap istediğini bilmiyordu. tebrik mi etmeliydi?
"iyi yapmışsınız, teşekkür ederim." zhongli tam arkasını dönüp merdivenlere ilerleyecekti ki tartaglia onu yeniden durdurdu.
"zhongli bey— söylemek istediğim bir şey daha var."
zhongli bu sefer şaşırmıştı ve kalbi çok hızlı atıyordu. tekrardan tartaglia'ya döndü ve yutkundu. "dinliyorum sizi?"
tartaglia derin bir nefes aldı ve cesaretini topladı. demek üzere olduğu şey çok saçmaydı, bunu kendisi de biliyordu fakat söylemeden kendisini rahat hissetmeyecekti.
"bir ara yemeğe gitmek ister misiniz? yanlış anlamayın, sadece kızımın öğretmeniyle düzgün bir ilişki kurmaya çalışıyorum."
zhongli o kadar şaşırmıştı ki ağzı açık kalmıştı. maskesi olduğu için tartaglia bunu göremiyordu, bu yüzden kendisini şanslı hissetmişti.
kendisini topladı ve zar zor da olsa gülümsedi.
"ani oldu birden sormanız... yani bunu kabul edebilir miyim bilmiyorum."
"masum bir akşam yemeğinden bir şey olacağını düşünmüyorum. yine de her şey size bağlı."
"siz, eşiniz, klee ve ben. rahatsız olmayacağınıza emin misiniz?"
tartaglia ensesini kaşıdı ve güldü.
"hayır. klee ve eşim olmayacak, sadece siz ve ben olacağız."
zhongli bu sefer daha da çok şaşırmıştı. karşısındaki adamı kırmamaya çalışıyordu fakat bu yaptığı teklif aşırı saçmaydı.
"kusura bakmayın tartaglia bey ama böyle bir şeyin olasılığı bile yok. sonuçta siz evlisiniz ve bir çocuğunuz var— her şeyi geçtim, ben sizin çocuğunuzun öğretmeniyim ve siz de benim velimsiniz—"
tartaglia ofladı. zhongli çok uzun konuşmuştu ve bu da onun sinirlerini bozmuştu.
"kötü bir amacım yoktu fakat evliliğime gelince—"
tartaglia elini alnına koydu ve derin bir nefes alıp verdi.
"boş verin, sormamışım gibi davranabilir miyiz? teşekkür ediyorum. iyi günler."
tartaglia hızlı adımlarla merdivenlerden indi ve zhongli'yi geride bıraktı. zhongli ise arkasından şaşkınlıkla bakıyordu.
🎸🥡🥢🧃
neden bu kadar gayiz
zhongli
kim kızının öğretmenine randevu davet eder?xiao
tartagliakeqing
yazamıyor bilezhongli
YA CİFDEN
KAFAYI YİYORUM
ARKADAŞLAR KABUL ETMEME BİLE İZİN VERMEDİganyu
ne dedin ki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mr. brightside
Fanfictionsinif ogretmeni zhongli. bu kadari yeterli. 110321, zhongchi fanfiction 🎸