𝑇ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑙𝑙 𝑓𝑜𝑟 4.3𝐾 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑠 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑏𝑜𝑜𝑘.
'𝑆𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑆𝑎𝑙𝑣𝑎𝑡𝑜𝑟𝑒' ℎ𝑎𝑑 𝑎 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑒𝑡𝑖𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ '𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔' 𝑎𝑛𝑑 '𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑡ℎ𝑒𝑛'. 𝐼'𝑚 𝑒𝑥𝑡𝑟𝑒𝑚𝑒𝑙𝑦 𝑝𝑟𝑜𝑢𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑖𝑡 𝑖𝑠 𝑎 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑐𝑟𝑖𝑛𝑔𝑒.
𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑎𝑛 𝑖𝑑𝑒𝑎 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑝𝑢𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑢𝑓𝑓, 𝑐𝑢𝑡𝑒𝑛𝑒𝑠𝑠. 𝑁𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑜𝑘 ℎ𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑡𝑒𝑛 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑠𝑜 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑣𝑖𝑒𝑤𝑠, 𝐼'𝑚 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑝𝑟𝑜𝑢𝑑 𝑜𝑓 𝑖𝑡.
𝐴𝑛𝑦𝑤ℎ𝑜. 𝐶ℎ𝑒𝑐𝑘 𝑜𝑢𝑡 '𝑝ℎ𝑜𝑡𝑜𝑠 𝑜𝑓 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒' 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼 𝑝𝑢𝑡 𝑎 𝑙𝑜𝑡 𝑜𝑓 𝑢𝑝 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑝𝑟𝑜𝑗𝑒𝑐𝑡 𝑝ℎ𝑜𝑡𝑜𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒. 𝐿𝑖𝑘𝑒 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑐𝑙𝑎𝑖𝑚𝑠, 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 𝑒𝑡𝑐.
𝑇ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑒𝑡𝑖𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑡𝑤𝑒𝑒𝑛 '𝑝𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡 𝑛𝑜𝑤', '𝑤𝑜𝑚𝑒𝑛 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑚𝑒' 𝑎𝑛𝑑 '𝑚𝑎𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑝𝑎𝑡𝑟𝑜𝑣𝑎'. 𝑅𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝐼'𝑚 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑔𝑟𝑒𝑎𝑡𝑓𝑢𝑙 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑠, 𝑣𝑜𝑡𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑚𝑚𝑒𝑛𝑡𝑠. 𝐼'𝑑 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑙𝑦 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑎𝑐𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑚𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑏𝑜𝑜𝑘𝑠.
𝕣𝕖𝕞𝕠𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕠𝕠𝕜𝕤:
𝐼'𝑚 𝑟𝑒𝑚𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝐼 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝐼 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑑𝑜 𝑖𝑡 𝑜𝑟 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚. 𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑏𝑒 𝑚𝑎𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑒. 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 ℎ𝑎𝑏𝑖𝑡 𝑡𝑜 𝑟𝑢𝑠ℎ 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡𝑖𝑚𝑒 𝐼 𝑡𝑟𝑦 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒 𝐼 𝑒𝑛𝑑 𝑢𝑝 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑑𝑒𝑎𝑑 𝑒𝑛𝑑. 𝐼'𝑚 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑡 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑐ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟.
𝑁𝑜 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑢𝑝 '𝑝ℎ𝑜𝑡𝑜𝑠 𝑜𝑓 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒' 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑦 𝑛𝑒𝑤 𝑝𝑟𝑜𝑗𝑒𝑐𝑡𝑠.
𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑖𝑚𝑝𝑟𝑜𝑣𝑒 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜, 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑚𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑡 𝑏𝑒 𝑢𝑝𝑑𝑎𝑡𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑦𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑠𝑜𝑜𝑛.
𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕀 𝕞𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕓𝕖 𝕣𝕖𝕞𝕠𝕧𝕚𝕟𝕘:
-𝑂𝑛𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑔𝑙𝑒.
-𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑠𝑡𝑦𝑙𝑒𝑠.
-𝑎𝑙𝑙 𝑐𝑙𝑒𝑎𝑛.
-𝑐𝑜𝑛𝑡𝑟𝑜𝑙.
-𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑘𝑒𝑠.
𝕓𝕠𝕠𝕜 𝕤𝕖𝕣𝕚𝕖𝕤:
𝐼 𝑚𝑎𝑦 𝑏𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑐ℎ𝑎𝑖𝑛. 𝐼𝑡 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟. 𝐼 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑝𝑒𝑟𝑐𝑦 𝑗𝑎𝑐𝑘𝑠𝑜𝑛 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑐ℎ𝑎𝑖𝑛. 𝐸𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑢𝑡 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑.
𝐼𝑛𝑠𝑝𝑖𝑟𝑒𝑑 𝑏𝑦 Imaginebooks 𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑐ℎ𝑎𝑖𝑛𝑠. 𝑆𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑖𝑛𝑠𝑝𝑖𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒.
𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑟𝑢𝑠ℎ 𝑡ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑏𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑢𝑝, 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝐼 𝑑𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑜𝑘𝑠. 𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑝𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑜𝑢𝑡 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝐼 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 5 𝑐ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟𝑠.
𝕟𝕖𝕨 𝕓𝕠𝕠𝕜𝕤:
-𝐾𝑒𝑒𝑝 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑖𝑛𝑒 (𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒)
-𝐹𝑙𝑦 𝑎𝑤𝑎𝑦 (𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒)
-𝑇ℎ𝑒 𝐽𝑎𝑐𝑘𝑠𝑜𝑛 𝑡𝑤𝑖𝑛𝑠 𝑜𝑟 𝑊ℎ𝑎𝑡𝑒𝑣𝑒𝑟 𝐼 𝑝𝑢𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑡𝑙𝑒.
𝕣𝕖𝕨𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕧𝕖𝕣𝕤𝕚𝕠𝕟𝕤:
-'𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛' 𝑛𝑜𝑤 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑠 '𝑇𝑤𝑖𝑠𝑡𝑒𝑑'
-'𝑑𝑒𝑠𝑡𝑟𝑜𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑙𝑜𝑡 𝑙𝑢𝑐𝑦' 𝑛𝑜𝑤 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑠 '𝑤𝑜𝑚𝑒𝑛 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑚𝑒'
𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑟𝑒𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 '𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑡ℎ𝑒𝑛' 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑖𝑡 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑖𝑡. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑦 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑒𝑡𝑒𝑑.
-K ♪♪
YOU ARE READING
sᴀʟᴠᴀᴛᴏʀᴇ sɪsᴛᴇʀ (TVD / TO)
FanfictionFiona Phonix Salvatore-Mikealson "The cute middle Salvatore/the resurrected sister" ⒷⓄⓄⓀ ⓄⓃⒺ ᴍɪᴋᴇᴀʟ ɪs ɴᴏᴛ ᴇᴠɪʟ, ᴇsᴛᴇʀ ɪs ᴘᴜʀᴇ ᴇᴠɪʟ, ғɪɴɴ ɪs ɴᴏᴛ sᴜᴄɪᴅᴀʟ. ᴋᴏʟ ᴀɴᴅ ғɪɴɴ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴅɪᴇ, ᴀɴᴅ ᴀs ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴏʀɪɢɪɴᴀʟs, ʏᴏᴜ ᴊᴜsᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ʀᴇᴀᴅ. [Will be rewritten so...