(ᴀᴛ ʟᴇᴀsᴛ 10 ᴠᴏᴛᴇs ᴀɴᴅ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛs ɪғ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇ)
ᴢᴀʀᴀ's ᴘᴏᴠ:
ɪ ʜᴀᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ғᴇᴇʟɪɴɢ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ᴡɪʀᴇᴅ ᴛʜɪs ᴡᴇᴇᴋ, ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴀs ᴛʜɪs ᴏʀᴀɴɢᴇ ɢʟᴏᴡ ᴡʜᴇɴ ɪ ᴛᴏᴜᴄʜᴇᴅ ᴍᴀsᴏɴ.
"ғɪ!" ɪ sʜᴏᴜᴛᴇᴅ ᴡʜᴇɴ ɪ ᴇɴᴛᴇʀᴇᴅ ᴛʜᴇ ʙᴏʀᴅɪɴɢ ʜᴏᴜsᴇ "ʜᴇʏ, ᴢᴀʀ" sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴋɪssɪɴɢ ᴍʏ ғᴏʀᴇʜᴇᴀᴅ "ᴛʜᴇʀᴇ ɪs sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴡɪʀᴇᴅ ɢᴏɪɴɢ ᴏɴ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ" ɪ sᴀɪᴅ "ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴘʀᴇɢɴᴀɴᴛ?" sʜᴇ ᴀsᴋᴇᴅ "ᴡʜᴀᴛ? ɴᴏ. ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴀs ᴛʜɪs ᴡɪʀᴇᴅ ᴏʀᴀɴɢᴇ ɢʟᴏᴡ ᴡʜᴇɴ ɪ ᴛᴏᴜᴄʜᴇᴅ ᴍᴀsᴏɴ" ɪ sᴀɪᴅ "ᴏʜ, ɪ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴀ sɪᴘʜᴏɴ" sʜᴇ sᴀɪᴅ "ᴀ ᴡʜᴀᴛ?" ɪ ᴀsᴋᴇᴅ "sɪᴘʜᴏɴᴇʀ, ʟɪᴋᴇ ᴍᴇ. ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ʏᴏᴜʀ ᴏᴡɴ ᴍᴀɢɪᴄ ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴛᴀᴋᴇ ɪᴛ ғʀᴏᴍ ᴏᴛʜᴇʀs" ғɪᴏɴᴀ ᴇxᴘʟᴀɪɴᴇᴅ "ʜᴇʀᴇ, ᴄᴏɴsᴇɴᴛʀᴀᴛᴇ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴍᴀɢɪᴄ ғʟᴏᴡɪɴɢ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴍᴇ ᴀɴᴅ sʟᴏᴡʟʏ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ɪᴛ ғʟᴏᴡɪɴɢ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ʏᴏᴜ" sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ɪ ғᴏʟʟᴏᴡᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴍʏ ᴘᴀʟᴍ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ɢʟᴏᴡɪɴɢ ᴏʀᴀɴɢᴇ, ɪ ʀᴇᴍᴏᴠᴇᴅ ᴍʏ ʜᴀɴᴅ ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ғɪᴏɴᴀ ᴡʜᴇɴ sʜᴇ ᴡɪɴᴄᴇᴅ ғʀᴏᴍ ᴘᴀɪɴ "ɪ'ᴍ sᴏ sᴏʀʀʏ, ᴅɪᴅ ɪ ʜᴜʀᴛ ʏᴏᴜ-" "ɪᴛ's ғɪɴᴇ, ᴅᴏɴ'ᴛ ᴡᴏʀʀʏ. ɪ'ᴍ ɢᴏᴏᴅ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ ᴄᴜᴛᴛɪɴɢ ᴏғғ ᴍʏ ʀᴀɴᴛ.
--
"ʜᴇʀᴇ ʏᴏᴜ ɢᴏ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ ɢɪᴠɪɴɢ ᴍᴇ ᴀ ᴍᴜɢ ᴏғ ʜᴏᴛ ᴄᴏᴄᴏ ᴀɴᴅ sᴀᴛ ʙᴇsɪᴅᴇ ᴍᴇ. ɪ ᴘᴜᴛ ᴍʏ ʜᴇᴀᴅ ᴏɴ ʜᴇʀ sʜᴏʟᴅᴇʀ "sᴏ, ʜᴏᴡ ᴀʀᴇ ᴛʜɪɴɢs?" ɪ ᴀsᴋᴇᴅ ʜᴇʀ "ғᴀʀ ғʀᴏᴍ ɴᴏʀᴍᴀʟ, ʙᴜᴛ ɪ ʟᴏᴠᴇ ɪᴛ" sʜᴇ ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ ᴀɴᴅ ɪ sᴍɪʟᴇᴅ "ʜᴏᴡ ɪs ᴛʜᴇ ᴋᴀᴛʜᴇʀɪɴᴇ ᴅʀᴀᴍᴀ ɢᴏɪɴɢ ᴏɴ?" ɪ ᴀsᴋᴇᴅ ʜᴇʀ "ᴡᴇʟʟ, ᴛʜᴇʏ ᴀʀᴇ ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴋɪʟʟɪɴɢ ʜᴇʀ. ᴛʜᴇʏ sᴀɪᴅ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ᴅᴏɪɴɢ ɪᴛ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴍᴀsǫᴜᴀʀᴀᴅᴇ ᴘᴀʀᴛʏ" sʜᴇ sᴀɪᴅ "ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ᴏᴋᴀʏ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴀᴛ?" ɪ ᴀsᴋᴇᴅ ʜᴇʀ "ɴᴏᴘᴇ" sʜᴇ ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ.
"ʜᴇʟʟᴏ, ʟᴏᴠᴇʙɪʀᴅs" ᴅᴀᴍᴏɴ sᴀɪᴅ ᴄᴏᴍɪɴɢ ᴛᴏ ᴜs "ᴡʜᴀᴛ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ, ᴅᴀᴍᴏɴ?" ғɪᴏɴᴀ ᴀsᴋᴇᴅ "ᴡᴇʟʟ, ʏᴏᴜʀ ʜᴀᴠɪɴɢ ᴀ ᴅᴏᴜʙʟᴇ ᴅᴀᴛᴇ ᴡɪᴛʜ ʟɪᴛᴛʟᴇ ɢɪʟʙᴇʀᴛ ᴀɴᴅ ʜɪs ᴡɪᴛᴄʜʏ ɢɪʀʟғʀɪɴᴅ" ᴅᴀᴍᴏɴ sᴀɪᴅ "ᴡᴀɪᴛ ʙᴏɴɴɪᴇ's ᴅᴀᴛɪɴɢ ᴍʏ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ?" ɪ ᴀsᴋᴇᴅ ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴊᴜsᴛ sʜʀᴜɢɢᴇᴅ "ᴡᴇʟʟ, ᴄᴏᴍᴇ ᴏɴ ʟᴇᴛs ɢᴇᴛ ʀᴇᴀᴅʏ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ.
"ʏᴏᴜ ʟᴏᴏᴋ ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ" ғɪᴏɴᴀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇᴅ ᴢᴀʀᴀ "ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ʟᴏᴏᴋ ʟᴏᴠᴇʟʏ ᴛᴏ" ᴢᴀʀᴀ sᴀɪᴅ "sɪsᴛᴇʀ, sᴏᴏɴ ᴛᴏ ʙᴇ ɪɴ ʟᴀᴡ" ᴅᴀᴍᴏɴ sᴀɪᴅ "ᴡᴇ ᴅɪᴅ ɴᴏᴛ ᴘᴏᴘ ᴛʜᴇ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴ ʏᴇᴛ, ᴅᴀᴍᴏɴ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ "ᴅᴏᴇsɴ'ᴛ ᴍᴀᴛᴛᴇʀ, ʏᴏᴜ ᴛᴡᴏ ᴀʀᴇ ᴍᴀᴅᴇ ғᴏʀ ᴇᴀᴄʜᴏᴛʜᴇʀ, ʏᴏᴜ'ᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ʟɪᴋᴇ ᴛʜɪs ғᴏʀ 4 ᴍᴏɴᴛʜs. ᴡᴏɴ'ᴛ ᴛᴀᴋᴇ ʟᴏɴɢ" ᴅᴀᴍᴏɴ ᴇxᴘʟᴀɪɴᴇᴅ.
"ʏᴏᴜ sᴇᴇ ʜᴇʀ?" ᴅᴀᴍᴏɴ ᴀsᴋᴇᴅ "3ᴏ ᴄʟᴏᴄᴋ ᴡɪᴛʜ ʙᴜɴɴʏ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ "ʀᴏɢᴇʀ ᴛʜᴀᴛ" ᴅᴀᴍᴏɴ sᴀɪᴅ "ᴏʜʜ ᴛʜᴀᴛ ɢᴏᴛ ᴛᴏ ʜᴜʀᴛ, ᴘᴜᴛ ᴛʜᴇ ʙᴏᴅʏ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴛʀᴜᴄᴋ" ᴅᴀᴍᴏɴ sᴀɪᴅ "ᴄᴏʟᴀᴛᴇʀᴀʟ ᴅᴀᴍᴀɢᴇ" ғɪᴏɴᴀ ᴍᴜᴍʙʟᴇᴅ ᴀs sᴛᴇғᴀɴ ᴀɴᴅ ᴅᴀᴍᴏɴ ʙɪᴄᴋᴇʀ ᴀᴡᴀʏ "ɴɪx" ᴋᴀᴛʜᴇʀɪɴᴇ ɢʀᴇᴀᴛᴇᴅ "ᴋᴀᴛ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ɴᴏᴅᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴇᴀᴄʜᴏᴛʜᴇʀ ᴀɴᴅ ᴡᴇɴᴛ ᴛʜᴇ ᴏᴘᴘᴏsɪᴛᴇ ᴅɪʀᴇᴄᴛɪᴏɴ.
"ғɪ" ᴢᴀʀᴀ sᴀɪᴅ "ᴢᴀʀ, ʟᴇᴛ's ɢᴏ ғᴏʀ ᴀ ᴡᴀʟᴋ, sʜᴀʟʟ ᴡᴇ?" ғɪᴏɴᴀ ᴀsᴋᴇᴅ "ʏᴇᴘ, ʟᴇᴛs ɢᴏ" ᴢᴀʀᴀ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ʙᴏᴛʜ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ ɢᴏ ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ.
"ʟᴇɴᴀ, ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ᴏᴋᴀʏ!?" ᴢᴀʀᴀ ᴀsᴋᴇᴅ "ᴋᴀᴛʜᴇʀɪɴᴇ's ᴡɪᴛᴄʜ ʟɪɴᴋᴇᴅ ᴍᴇ ᴛᴏ ᴋᴀᴛʜᴇʀɪɴᴇ" ᴇʟᴇɴᴀ ᴇxᴘʟᴀɪɴᴇᴅ "ʜᴇʀᴇ ɪ'ʟʟ ᴅᴏ ᴀ ʜᴇᴀʟɪɴɢ sᴘᴇʟʟ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ "sana" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ᴇʟᴇɴᴀ's ᴡᴏᴜɴᴅs sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ʜᴇᴀʟɪɴɢ "ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ғɪᴏɴᴀ" ᴇʟᴇɴᴀ sᴀɪᴅ.
"ʏᴏᴜ'ʟʟ ᴛʀᴀᴘ ʜᴇʀ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴛᴏᴍʙ?" ғɪᴏɴᴀ ᴀsᴋᴇᴅ "ʏᴇs" ᴅᴀᴍᴏɴ sᴀɪᴅ "ɪ'ʟʟ sᴇᴇ ʏᴏᴜ ᴀᴛ ʜᴏᴍᴇ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ᴡᴇɴᴛ ᴛᴏ ᴢᴀʀᴀ ᴀɴᴅ ᴇʟᴇɴᴀ "sʜᴏᴜʟᴅ ɪ ᴅʀᴏᴘ ʏᴏᴜ ɢᴜʏs ᴀᴛ ʜᴏᴍᴇ?" ғɪᴏɴᴀ ᴀsᴋᴇᴅ "ʏᴇᴀ" ᴇʟᴇɴᴀ ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ "ғɪ-" ᴢᴀʀᴀ sᴀɪᴅ ʙᴜᴛ ғɪᴏɴᴀ ʙʟᴀᴄᴋᴇᴅ ᴏᴜᴛ.
ᴀ/ɴ
ᴀ sʜᴏʀᴛ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ғᴏʀ ᴀ 1.09ᴋ ʀᴇᴀᴅs!!!!ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ᴀʟʟ sᴏ ᴍᴜᴄʜ!!!!
YOU ARE READING
sᴀʟᴠᴀᴛᴏʀᴇ sɪsᴛᴇʀ (TVD / TO)
FanficFiona Phonix Salvatore-Mikealson "The cute middle Salvatore/the resurrected sister" ⒷⓄⓄⓀ ⓄⓃⒺ ᴍɪᴋᴇᴀʟ ɪs ɴᴏᴛ ᴇᴠɪʟ, ᴇsᴛᴇʀ ɪs ᴘᴜʀᴇ ᴇᴠɪʟ, ғɪɴɴ ɪs ɴᴏᴛ sᴜᴄɪᴅᴀʟ. ᴋᴏʟ ᴀɴᴅ ғɪɴɴ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴅɪᴇ, ᴀɴᴅ ᴀs ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴏʀɪɢɪɴᴀʟs, ʏᴏᴜ ᴊᴜsᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ʀᴇᴀᴅ. [Will be rewritten so...