ⓣⓗⓘⓡⓓ ⓟⓔⓡⓢⓞⓝ ⓟⓞⓥ:
ғɪᴏɴᴀ ᴡᴀs ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ᴢᴀʀᴀ ʜᴏᴍᴇ ᴀғᴛᴇʀ ᴛʜᴇɪʀ ᴅᴀᴛᴇ "ɪ ʜᴀᴅ ᴀɴ ᴀᴍᴀᴢɪɴɢ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏᴅᴀʏ" ᴢᴀʀᴀ sᴀɪᴅ "ɪ ᴅɪᴅ ᴛᴏ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ. ᴛʜᴇʏ ʙᴏᴛʜ ᴛʜᴇɴ sᴀᴛ ᴅᴏᴡɴ ᴏɴ ᴀ ʙᴇɴᴄʜ ᴀɴᴅ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴜᴘ ᴀᴛ ᴛʜᴇ sᴛᴀʀs.
"sᴏ, ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ ᴍᴏʀᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ʏᴏᴜʀsᴇʟғ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ "ᴡᴇʟʟ, ɪ'ᴍ 19 ᴛᴜʀɴɪɴɢ 20 ɪɴ ᴀ ᴍᴏɴᴛʜs, ᴍʏ ᴍɪᴅᴅʟᴇ ɴᴀᴍᴇ ɪs ᴍᴀᴇ. ᴍʏ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ᴄᴏʟᴏᴜʀ ɪs ғᴏʀᴇsᴛ ɢʀᴇᴇɴ ᴏʀ ʟɪᴍᴇ ɢʀᴇᴇɴ, ɪ ʟᴏᴠᴇ ᴍᴜsɪᴄ ᴍʏ ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ʜᴀs ᴛᴏ ʙᴇ ᴜɴᴛᴏᴜᴄʜᴀʙʟᴇ ʙʏ ᴛᴀʏʟᴏʀ sᴡɪғᴛ" ᴢᴀʀᴀ sᴀɪᴅ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴛʜᴇ ᴅɪʀᴇᴄᴛɪᴏɴ ʜᴇʀ ʜᴏᴜsᴇ ᴡᴀs ɪɴ "ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ᴀɢʀᴇᴇ, ᴛᴀʏʟᴏʀ ᴍᴀᴋᴇs ɢʀᴇᴀᴛ sᴏɴɢs" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ "ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ʏᴏᴜ" ᴢᴀʀᴀ sᴀɪᴅ "ᴏᴋ, ɪᴍ 22, ɢʀᴀᴅᴜᴀᴛᴇᴅ ᴇᴀʀʟʏ, ᴍʏ ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ ɪs ᴏɴ ᴀᴘʀɪʟ 10ᴛʜ, ᴍʏ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ᴄᴏʟᴏᴜʀ ɪs ʟᴏᴜɪs ʙʟᴜᴇ, ɪ ʟɪᴋᴇ ᴘʜᴏᴛᴏɢʀᴀᴘʜʏ ᴀɴᴅ ᴘᴀɪɴᴛɪɴɢ, ɪ ʜᴀᴠᴇ sᴏᴍᴇ ᴘᴀɪɴᴛɪɴɢs ᴜᴘ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀʟᴅ. ɪ ʟɪᴋᴇ ᴛʀᴀᴠᴇʟʟɪɴɢ ɪ'ᴠᴇ ᴠɪsɪᴛᴇᴅ ᴀʟᴍᴏsᴛ 20 ᴄᴏᴜɴᴛʀɪᴇs ʙᴜᴛ ᴍʏ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇs ᴀʀᴇ ɴᴇᴡ ʏᴏʀᴋ, ɪᴛᴀʟʏ ᴀɴᴅ ᴘᴀʀɪs. ᴍʏ ᴍɪᴅᴅʟᴇ ɴᴀᴍᴇ ɪs ᴘʜᴏᴇɴɪx. ᴍʏ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ sᴏɴɢ ɪs ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɴᴏᴛ sᴏʀʀʏ ʙʏ ᴛᴀʏʟᴏʀ sᴡɪғᴛ ᴀɴᴅ ɪ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ᴘᴇᴛ ʀᴀʙʙɪᴛ ɴᴀᴍᴇᴅ sᴋʏ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ "sʜᴇ ᴅᴏᴇs ᴍᴀᴋᴇ ɢʀᴇᴀᴛ sᴏɴɢs" ᴢᴀʀᴀ sᴀɪᴅ "ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ᴅᴏᴇs" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ ᴀs ᴛʜᴇʏ ʀᴇᴀᴄʜ ᴛʜᴇ ɢɪʟʙᴇʀᴛ ʀᴇsɪᴅᴇɴᴄᴇ.
"ʜᴇʏ, ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ᴅᴀᴛᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ғᴏᴜɴᴅᴇʀs ᴅᴀʏ ᴘᴀʀᴛʏ. ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ᴍʏ ᴅᴀᴛᴇ?" ᴢᴀʀᴀ ᴀsᴋᴇᴅ "ʏᴀ, sᴜʀᴇ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ.
♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛
ғɪᴏɴᴀ's ᴅʀᴇss^
ᴢᴀʀᴀ's ᴅʀᴇss^
"ʏᴏᴜ ʟᴏᴏᴋ ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ ᴄᴏᴍɪɴɢ ғʀᴏᴍ ʙᴇʜɪɴᴅ ᴢᴀʀᴀ "ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ, ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ʟᴏᴏᴋ ʟᴏᴠᴇʟʏ" ᴢᴀʀᴀ sᴀɪᴅ "ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ, ᴡᴀɴᴛ ᴏɴᴇ?" ғɪᴏɴᴀ ᴀsᴋᴇᴅ ᴀs sʜᴇ ᴘɪᴄᴋᴇᴅ ᴛᴡᴏ ᴡɪɴᴇ ɢʟᴀssᴇs "sᴜʀᴇ" ᴢᴀʀᴀ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ᴛᴏᴏᴋ ᴛʜᴇ ᴡɪɴᴇ ɢʟᴀss ғʀᴏᴍ "ᴅɪᴅ ᴀɴʏᴏɴᴇ ᴛᴇʟʟ ʏᴏᴜ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ᴇʏᴇs, ᴍs. sᴀʟᴠᴀᴛᴏʀᴇ?" ᴢᴀʀᴀ ᴀsᴋᴇᴅ "ᴡʜʏ, ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ᴍs. ɢɪʟʙᴇʀᴛ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ "ᴏʜ ᴛʜᴇʀᴇ ᴀʀᴇ ᴏᴜʀ sɪʙʟɪɴɢs" ᴢᴀʀᴀ sᴀɪᴅ.
"ʜᴇʏ ɢᴜʏs" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ ᴛᴏ ᴇʟᴇɴᴀ ᴀɴᴅ sᴛᴇғᴀɴ "ᴡᴏᴡ. ʟᴏᴏᴋ, ɪᴛ's ᴛʜᴇ ᴏʀɪɢɪɴᴀʟ ɢᴜᴇsᴛ ʀᴇɢɪsᴛʀʏ. ʟᴏᴏᴋ ᴀᴛ ᴀʟʟ ᴛʜᴇsᴇ ғᴀᴍɪʟɪᴀʀ ɴᴀᴍᴇs sʜᴇʀɪғғ ᴡɪʟʟɪᴀᴍ ғᴏʀʙᴇs, ᴍᴀʏᴏʀ ʙᴇɴᴊᴀᴍɪɴ ʟᴏᴄᴋᴡᴏᴏᴅ. ɪs ᴛʜᴀᴛ ᴅᴀᴍᴏɴ sᴀʟᴠᴀᴛᴏʀᴇ? ᴀɴᴅ sᴛᴇғᴀɴ sᴀʟᴠᴀᴛᴏʀᴇ? ᴡʜᴏ ɪs ᴘʜᴇᴏɴɪx sᴀʟᴠᴀᴛᴏʀᴇ?" ᴇʟᴇɴᴀ sᴀɪᴅ "ᴛʜᴇ ᴏʀɪɢɪɴᴀʟ sᴀʟᴠᴀᴛᴏʀᴇ sɪʙʟɪɴɢs. ᴏᴜʀ ᴀɴᴄᴇsᴛᴏʀᴇs. ᴛʀᴀɢɪᴄ sᴛᴏʀʏ, ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ" ᴅᴀᴍᴏɴ sᴀɪᴅ ᴄᴏᴍɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴄᴀʀᴏʟɪɴᴇ "ᴡᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴏʀᴇ ᴛʜᴇᴍ ᴡɪᴛʜ sᴛᴏʀɪᴇs ᴏғ ᴛʜᴇ ᴘᴀsᴛ" sᴛᴇғᴀɴ sᴀɪᴅ "ɪᴛ's ɴᴏᴛ ʙᴏʀɪɴɢ, sᴛᴇғᴀɴ. ɪ'ᴅ ʟᴏᴠᴇ ᴛᴏ ʜᴇʀᴇ ᴍᴏʀᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ʏᴏᴜʀ ғᴀᴍɪʟʏ" ᴇʟᴇɴᴀ sᴀɪᴅ.
"ᴡᴇʟʟ, ɪ'ᴍ ʙᴏʀᴇᴅ. ɪ ᴡᴀɴɴᴀ ᴅᴀɴᴄᴇ ᴀɴᴅ ᴅᴀᴍᴏɴ ᴡᴏɴ'ᴛ ᴅᴀɴᴄᴇ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ" ᴄᴀʀᴏʟɪɴᴇ sᴀɪᴅ "ᴍᴍ-ᴍᴍ" ᴅᴀᴍᴏɴ sᴀɪᴅ "ᴄᴀɴ ɪ ᴊᴜsᴛ ʙᴏʀʀᴏᴡ ʏᴏᴜʀ ᴅᴀᴛᴇ?" ᴄᴀʀᴏʟɪɴᴇ ᴀsᴋᴇᴅ ᴇʟᴇɴᴀ "ᴏʜ, ᴜʜ" "ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ʀᴇᴀʟʟʏ ᴅᴀɴᴄᴇ" sᴛᴇғᴀɴ sᴀɪᴅ "ᴏʜ, sᴜʀᴇ ʜᴇ ᴅᴏᴇs. ʏᴏᴜ sʜᴏᴜʟᴅ sᴇᴇ ʜɪᴍ. ᴡᴀʟᴛᴢ, ᴛʜᴇ ᴊɪᴛᴛᴇʀʙᴜɢ, ᴛʜᴇ ᴍᴏᴏɴᴡᴀʟᴋ. ʜᴇ ᴅᴏᴇs ɪᴛ ᴀʟʟ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ "ʏᴏᴜ ᴡᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ᴍɪɴᴅ, ᴡᴏᴜʟᴅ ʏᴏᴜ, ᴇʟᴇɴᴀ?" ᴄᴀʀᴏʟɪɴᴇ ᴀsᴋᴇᴅ "ɪᴛ's ᴜᴘ ᴛᴏ sᴛᴇғᴀɴ" ᴇʟᴇɴᴀ sᴀɪᴅ "ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛᴀᴋᴇ ɴᴏ ғᴏʀ ᴀɴ ᴀɴsᴡᴇʀ" ᴄᴀʀᴏʟɪɴᴇ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ᴅʀᴀɢɢᴇᴅ sᴛᴇғᴀɴ ᴀᴡᴀʏ.
"ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴅᴀɴᴄᴇ?" ғɪᴏɴᴀ ᴀsᴋᴇᴅ ᴢᴀʀᴀ "sᴜʀᴇ, ʙᴜᴛ ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ʜᴏᴡ ᴛᴏ ᴅᴀɴᴄᴇ" ᴢᴀʀᴀ ᴀᴅᴍɪᴛᴛᴇᴅ "ᴏʜ, ɪᴛ's ғɪɴᴇ ᴇᴠᴇɴ ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ᴢᴀʀᴀ ᴄʜᴜᴄᴋʟᴇᴅ. ғɪᴏɴᴀ ɢᴀᴠᴇ ʜᴇʀsᴇʟғ ᴀ ʜɪɢʜғɪᴠᴇ ғᴏʀ ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴢᴀʀᴀ ʟᴀᴜɢʜ.
ɪɴ ᴛʜᴇ ᴛʜʀᴇᴇ ᴡᴇᴇᴋs ᴢᴀʀᴀ ᴀɴᴅ ғɪᴏɴᴀ sᴘᴇɴᴛ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ ᴛʜᴇʏ ғᴇʟᴛ ʙᴇʟᴏɴɢᴇᴅ ᴀɴᴅ ғᴇʟᴛ ʜᴀᴘᴘʏ ʟɪᴋᴇ ᴡʜᴇɴ ᴏɴᴇ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴡᴀʟᴋ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ʀᴏᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ's ᴇʏᴇs ᴡᴏᴜʟᴅ ʟɪᴛ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴀʟᴡᴀʏs ᴄʀᴀᴄᴋ ᴀ sᴍɪʟᴇ. ᴛʜᴇʏ ᴡᴇɴᴛ ᴏɴ ᴛᴏᴛᴀʟ 3 ᴅᴀᴛᴇs ᴀɴᴅ ᴇᴀᴄʜ ᴛɪᴍᴇ. ᴛʜᴇʏ ᴋᴇᴘᴛ ғᴀʟʟɪɴɢ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇᴍ. ʙᴏᴛʜ ᴏғ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟs ᴡᴇʀᴇ ʜᴀᴘᴘʏ ᴡɪᴛʜ ᴇᴀᴄʜᴏᴛʜᴇʀ ᴀɴᴅ ғᴇʟᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇʏ ᴄᴀɴ ᴛʀᴜsᴛ ᴇᴀᴄʜᴏᴛʜᴇʀ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ᴡᴏʀʟᴅ.
"ᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴏᴜʀ sᴘᴏᴛ ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏᴡ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ᴢᴀʀᴀ ᴀᴛ ʜᴇʀ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ᴄᴏɴғᴜsᴇᴅ ʙᴜᴛ ᴅɪᴅ ɴᴏᴛ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴ ɪᴛ.
♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛
"sᴇᴇ ʏᴏᴜ ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏᴡ" ᴢᴀʀᴀ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ᴋɪssᴇᴅ ғɪᴏɴᴀ's ᴄʜᴇᴇᴋ. ғɪᴏɴᴀ ᴡᴀs sᴛᴀɴᴅɪɴɢ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴘᴏsɪᴛɪᴏɴ sʜᴇ ᴡᴀs ɪɴ ᴡʜᴇɴ ᴢᴀʀᴀ ᴋɪssᴇᴅ ʜᴇʀ ᴄʜᴇᴇᴋ. sʜᴇ ᴛʜᴇɴ ᴠᴀᴍᴘ sᴘᴇᴇᴅs ᴛᴏ ʜᴇʀ ʜᴏᴜsᴇ ᴀɴᴅ ʜᴜɢɢᴇᴅ ᴛʜᴇ ғɪʀsᴛ ᴘᴇʀsᴏɴ sʜᴇ sᴀᴡ ᴛʜᴇɴ sᴇᴇs ɪᴛ ᴡᴀs ʜᴇʀ ɴᴇᴘʜᴇᴡ ᴢᴀᴄʜ "ʏᴏᴜʀ ɪɴ ᴀ ɢᴏᴏᴅ ᴍᴏᴏᴅ" ʜᴇ sᴀɪᴅ "sʜᴇ ᴋɪssᴇᴅ ᴍʏ ᴄʜᴇᴇᴋ, ᴍʏ ᴄʜᴇᴇᴋ" sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴊᴜᴍᴘɪɴɢ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ᴅᴏᴡɴ "ᴄᴏᴏʟ, ʙᴜᴛ ɪ ɢᴏᴛ ᴛᴏ ɢᴏ, sᴇᴇ ʏᴏᴜ ᴀᴜɴᴛɪᴇ ɴɪx" ᴢᴀᴄʜ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ʟᴇғᴛ "ʙʏᴇ" ғɪᴏɴᴀ sʜᴏᴜᴛᴇᴅ "ɴᴏᴡ ʟᴇᴛs sᴇᴛ ᴛʜᴇ ᴘɪᴄɴɪᴄ, ғᴏʀ ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏᴡ" ғɪᴏɴᴀ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴀ ʟɪsᴛ ᴏғ ғᴏᴏᴅs sʜᴇ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴅᴏ ғᴏʀ ᴢᴀʀᴀ.
YOU ARE READING
sᴀʟᴠᴀᴛᴏʀᴇ sɪsᴛᴇʀ (TVD / TO)
Fiksi PenggemarFiona Phonix Salvatore-Mikealson "The cute middle Salvatore/the resurrected sister" ⒷⓄⓄⓀ ⓄⓃⒺ ᴍɪᴋᴇᴀʟ ɪs ɴᴏᴛ ᴇᴠɪʟ, ᴇsᴛᴇʀ ɪs ᴘᴜʀᴇ ᴇᴠɪʟ, ғɪɴɴ ɪs ɴᴏᴛ sᴜᴄɪᴅᴀʟ. ᴋᴏʟ ᴀɴᴅ ғɪɴɴ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴅɪᴇ, ᴀɴᴅ ᴀs ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴏʀɪɢɪɴᴀʟs, ʏᴏᴜ ᴊᴜsᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ʀᴇᴀᴅ. [Will be rewritten so...