Ocak ayının en soğuk günlerindendi , saatin altısında deli gibi öten alarmı kapatarak güne başlamıştım . Gözlerimi açtım ve hala aydınlanmamış gök yüzüne baktım, ay gene bütün güzelliği ile parlıyordu. Sonra bi anda kafama dank etti BU GÜN YENİ OKULUMUN İLK GÜNÜYDÜ!!!!
Ne kadar zaman boyunca gök yüzünü izledim ben , diye söylenirken saate baktım saat yedi olmuştu. Babamın dediğine göre saat sekizde çıkmamız gerekiyordu offf inanamıyorum neden bu kadar erken saatlerde ders var ki .
Akay kolejindeki ilk günümdü ve ben geç kalacaktım, hayır hayır olamaz okulun ilk günü geç kalan kız olarak tanınmak istemiyorum. Bilirsiniz okula yeni başladığınızda insanlar davranışlarınızdan ve ya hareketlerinizden sizi tanırlar .
Hızlıca hazırlandım ve beni kapının önünde sabırsızca bekleyen babamı gördüm. Günaydın kızım, günaydın baba . Babam ile aramda hep bir soğukluk vardı, sanki sanki şey gibi......... Bir DUVAR evet aynen öyle bir duvar vardı aramızda, ama sanırım buna alışmıştım. Annemim ölümünden sona aramızda bir duvar oluşmuştu onda beri böyleyiz işte.
Daha toparlanmamış kahvaltı masasından bir kaç tane zeytin, ekmek , domates sıkıştırdım ağızıma ve hızla kapıya doğru yöneldim . Son kez kendime bakmak için ayakkabılığın hemen yanındaki boy aynasına baktım, ağızıma sıkıştırdığım yemeklerle çok komik görünüyordum ,gülmeye başladım, gülmeye başlamam ile öksürmem bir oldu babam bana dönerek' ağızında yemek varken gülmemen gerektiğini sana ne kadar söyleyeceğim, seda hanım bir barak su getirebilir misiniz ' dedi .Suyu içtim ve kapıdan dışarı çıktım arabaya doğru yöneldim arkadan seda hanım bana el sallayarak iyi dersler, diyordu bende teşekkür ettim ve arabaya bindim.
arabada sesiz bir şekilde giderken dayanamadım ve radyoyu açtım yedinci evin en sevdiğim şarkısı çalıyordu 'sevsene beni' arkama yaslandım camdan dışarı bakarak düşüncelere daldım. Arabadan inerken babamın bana 'iyi dersler' dediğini duydum teşekkürler sana da hayırlı işler dedim ve kapıyı kapatıp okulun bahçesine girdim . Herkes bana bakıyordu bu durumdan çok rahatsız oldum ve hızlı adımlarla okulun kapasına doğru ilerledim. AĞĞĞ NE KADAR APTALIM GİDECEĞİM SINIFI BABAMA SORMAYI UNUTTUM . kos koca okulda bir aşağı bir yukarı koşturarak sonunda müdür odası yazan tabelalı odayı buldum kapıyı tıklattım ve içeri girdim. Merhabalar efendim, merhaba kızım ne oldu bir sorun mu var, hayır aslında bir sorun yok ama rica etsem sınıfımı bana söylermisiniz, isminiz nedir, Zeynep Altan , 12 /A , teşekkürler .
Koşa koşa merdivenlere çıkarken biriyle çarpıştık , HEY ÖNÜNE BAK ,dedi sesin sahibi, pardon üzgünüm dedim.
O an kafamı kaldırdım ve mavi gözleriyle bana alaycı bir şekide bakan bir erkek gördüm . Önüme döndüm tam yukarı adım atacakken bileğiden sertçe tutu ve kendine döndürdü, ne istiyosun dediğimde hiç tepki vermeden bana bakıyordu , elim sertçe çektim ve sınıfı bulmaya koyuldum.
Sınıfı buldum ve bilin bakalım ne oldu , o çocuk , derin bir nefes aldım ve içimden söylenmeye başladım neden yani nedennn evren bana bunu yaptığı hiç unutmayacağım ,boş bir yer buldum ve oturdum ,zil çaldı coğrafya hocası geldi benden kendimi tanıtmamı istedi, merhaba ben Zeynep Altan 18 yaşındayım buraya burslu olarak geldim . evet yanlış okumadınız buraya burslu olarak geldim. Aileme yük olmayı seven biri değilimdir o yüzden gece gündüz çalışarak buraya burs kazandım. Derse başlayalı daha 10 dk olmuştu ki büyük bir sarsılma oldu herkes dışarı çıkmaya çalışıyordu bir kaos ortamı vardı sanki savaş yeri gibiydi . Olmasından korkulan şey oldu. Çıkış kapısının orası kapanmıştı taşlar oraya düşmüştü, deprem durmuştu ama biz esir kalmıştık . Okul müdürümüz Adil Akay herkesi sankinleştirmeye çalıştı , çocuklar korkmaya gerek yok ekipler yolda merak etmeyin . Herkes sakinleşti ve dağıldılar, bende boş bir sınıf buldum ve oraya girdim telefonumu çıkartıp son feci bisikletin bitkisinde astronomiyi dinleyerek uykuya kendimi teslim ettim.
Uyandığımda hava iyice kararmıştı depremden olmalıdır ki elektirikler kesikti , karanlık koridorlarda gezerken arkamdan birinin seslendiğini duydum . ZEYNEP ALTAN diye bağrıyordu , içimde bir korku hissetmeye başladım ki büyük bir ses , silah sesi bir anda kendimi yerde buldum. O merdivenlerde çarpıştığım çocuk benim üzerime atlamış ve kenara çekmişti arkada ise siyah kapşonlusu olan bir adam kaçıyordu arkasından ise iki erkek koşuyordu o anda tepemde bana bakan deniz gözlü çocuğu gördüm ve bir anda ellerimle onu kendi üzerimden ittim korkuyla n-ne oluyor o kimdi dediğimde şok içindeydim ağlamak istiyordum ama olmuyordu . M Mavi gözlü çocuk kafasını iki yana salladı ve bilmiyorum , ama iyi niyeti olan biri değil o belli dedi. Sonrasında adamı kovalayan iki çocuk ellerinde telefonlarının filaşıyla bize doğru yaklaştı . Şu el fenerini biraz daha gözümüze tutarsanız kör olucaz diye bağırdı mavi gözlü çocuk. Siyah saçlı ela gözlü çocuk adam kaçtı yakalayamadık yüzünü de göremedik dedi . Zar zor ayakta duruyordum ki koşmaya başladım arkamdan bir el sıkıca kolumdan tutmuştu, arkama bakmaya korkuyordum. Bırak beni benden ne istiyorsunuz diye öfkeyle bağırmaya çırpınmaya başladım sonra o mavi gözlü çocuk iki kolumu tutup kendine çevirdi. Buradan çıkana kadar kimse bu olayları kimseye söylemeyecek ve ben ne dersen o olacak anlaşıldımı , babamın kariyerini tehlikeye sokamam diye sinirle bağırdı. O iki çocuk kabul etti ben ise sesimi çıkartamadan kıpırdayamadan öyle duruyordum .
Yangın merdivenlerine gittik kumral saçı olan boyu pekte uzun olmayan çocuk ben kantinden kahve alıyorum isteyen varmı dedi, mavi gözlü çocuk, Cenk de gelsin seninle dedi, tamam dediler ve çıktılar , ikimizde konuşmuyorduk , az sonra o Cenk denen ve kumral saçlı çocuk geldiler . kumral saçlı çocuk sesizliği bozdu eeeeee tanıyalım birbirimizi ben Burak 18 yaşındayım oğlak burcuyum. Bende cenk 18 yaşındayım kova burcuyum , bende Deniz 18 yaşındayım koç burcuyum ama burçlara inanmam dedi sert bir şekilde , b-bende Zeynep 18 yaşındayım koç burcuyum . Sonra yeniden bir sesizlik oluştu. Bu sefer ise sesizliği Cenk bozdu hadi sınıfa gidelim burası soğumaya başladı . Hepimiz aynanda ayağa kalktık ve boş bir sınıfa girdik kulaklığımı alıp telefonumdan müzik açacakken deniz bir anda telefonu elimden aldı whatsapp ' a girdiğini gördüm NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN VER TELEFONU diye bağırdım . Ne olsu sevgiline mesaj atacağım diye mi korktun mu dedi. N-NE HAYIR BENİM SEVGİLİM YOK , deniz gülmeye başladı HAHAHA NE OLDU SENİ TERK Mİ ETTİ deli gibi sinirlenmiştim kafayı yiyecektim . Kıvrak hareketlerle hızlı bir şekilde onun da telefonunu aldım bak bende ne var dedim heyecanlı bir şekilde . Gülmeye başladı , bak orada Selin var hatta Kumsal da var isimlerimiz çok uyuyor değil mi dedi sonra bağıra bağıra DENİZ VE KUMSAL dedi . Nedensizce sinirlenmeye başladım. neden KUMSAL İLE DENİZ DİYE BAĞIRDIĞINDA SİNİRLENMİŞTİM Kİ
Aradan kaç saat geçmişti biliyorum ama saat 03:45' di üçüde uyuyordu sakince ses çıkarmadan sınıftan çıktım ve kızlar tuvaletine gittim su çarptım yüzüme ve kendime gelmeye çalıştım aynadan bitkin düşmüş yüzüme baktım ve sonra tuvaletten çıktım . İşte o an yerde yatan bir kız gördüm kanlar içindeydi belli ki bu az önce olmuştu deli gibi nefes alıp veriyordum, kendimi toparladım ve nabzını kontrol ettim hala sıcaktı biraz ama gene de nabzı atmıyordu , hızlı adımlarla kızı orada bırakıp sınıfa gittim DENİZZ diye bağırmaya başladım sınıfın tam ortasında hepsi uyandı ve Deniz ne oldu neden bağırıyorsun, dedi . Dehşet içinde gözlerine baktım CESET CESET VAR hepsi bir anda doğruldu NEDEN BAHSEDİYORSUN SEN ZEYNEP DİYE BAĞIRDI Deniz .
Ceset ceset ceset diye sayıklıyordum sadece sonra Burak yanıma geldi ve beni sakinleştirmeye çalıştı az da olsa sakinleşmiştim , kızlar tuvaletinin orada dediğimde hızlıca çıktılar, Deniz çıkmadan önce Burağa bağırıyordu ZEYNEBİN YANINDA KAL . Burakla ben sınıfta oturmuş konuşmadan bekliyorduk .
Az sonra kapı açıldı ve panik olarak ayağa kalktım Burak beni kollarımdan tutup sarıldı ve sakinleştirdi , sakinleş zeynep onlar Deniz ve Cenk sakin ol oraya baktığımda gerçekten de onlardı.
ZEYNEP EMİN MİSİN CESET OLDUĞUNA dedi Deniz , kafa salladım evet eminim orada sarışın bir genç kız vardı Deniz bana dehşet içinde baktı ve ORADA BİR CESET YOK ZAYNEP...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN KIZILI
Teen FictionAnnesini yedi yaşında kaybeden zeynep ,yeni gideceği okulunda onu bekleyen şeyler olacağını beklemiyordu . kitap okumayı ,günlük tutmayı, filim izlemeyi,şarkı dinlemeyi seven ,yanlız takılan zeynep bu okulda yeni arkadaşlar ve belki hayatının aşkı...