16.Bölüm

10.2K 215 24
                                    

Damla;

Uyandığımda Mert yanımda uyuyordu pis sapık koluna vurup uyandırdım.

"Kalksana be sapık ne işin  var senin burda adi herif!"

"Dur be kızım deli misin sabah sabah."

Beni takmayıp arkasını dönüp uyumaya devam etti. Yatağın için de bi bez vardı komidinin üstünde de su. Sanırım gece ateşlemiştim, Mert'in benle ilgilenmeso garip.  Sonuçta zarar görmemi isteyen delinin teki. Yataktan kalkıp topallaya topallaya  aşağıya  indim.  Karnım cok acıkmıştı evde kimse yoktu, mutfağa girip salatalık, peynir, zeytin ve saralle çıkarttım.  Kendime büyük bi bardak meyvesuyu doldurup ekmeği de alıp kahvaltımı etmeye başladım.

Karnım doyduktan sonra  peynir,zeytin be saralleyi dolaba koydum. Bardağı masadan alıp arkamı döndüğümde Mert'i gördüm, korkudan sıçrayınca bardakta yere düştü. Eğilip toplamaya başladm Mert yardım etmek için eğildiğinde göz göze geldik, yaklaşık 15 saniyelik bakışmanın ardından cam parçalarını alıp çöpe attım. Mutfaktan çıkarken Mert;

"Üstündekileri beğendin mi?" diye sordu.

Hayır olamaz.. kafami yavaşça çevirip baktım. 32 dis sırıtıp bana bakıyodu yavşak ağız.  Kaşlarımı çatarak ona bakmaya devam ettim.

"Adi sapık."

"Bıraksaydım da hasta mı olsaydın?"

"Dedi zarar görmemden  zevk alan ruh hastası manyak.."

"Laflarına dikkat et Damla."

Uyarıcı ses tonuna aldırış etmeden mutfaktan çıktım, yavaş yavaş salona geçip televizyonu açtım. Uzanıp ne var ne yok diye baktım en sonunda netflixe girip Teen Wolf'a başladım bu 4.  başlayışım olucaktı. Çok geçmeden Mert gelip elimdeki kumandayı almıştı.

"Ne yapıyosun be?"

Sadece bakmakla yetinip kafasını geri çevirmişti.

"Ben izliyorum görmüyo musun?"

Cevap vermeyisine sinir olup hışımla yerimden kalktım. Ayağıma ağrı girince acı bir şekilde inledim. Mert ayağa kalkıp kolumu tuttu

"İyi misin?"

"Çok umurundaymış gibi davranmayı keser misin lütfen."

"Ne halin varsa gör."

Ni hilin virsi gir önce beni sakatla simdi iyi numarası kes oldu canım.  Söylene söylene odama çıkıp oturdum. Benim burdan kacmam lâzımdı.

BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin