Wood's babasının işi nedeniyle yeni bir mahhaleye taşınması üzerinde odaklanır.Temsil edecek değişime rağmen Jeff ve Liu kardeşler bu gerçek karşısında heycanlandılar.
Ancak,bir kaç gün sonra ikiside okulda zorbaların alay ve tacizinin kurbanları olurlar.
Bir kaç saldırıdan sonra Jeff,onlara o kadar yüzleşmeye karar verdi ki ikisini yaraladı.Durum karşısındaki,polis uygun soruşturmaları yaptı ve olayın suçunu Liu üstlendi.
Barbakü sırasında (veya doğum günü partisi,bazı versiyonlar değişebilir),Jeff bu sefer çamaşır suyu ve ateşle tekrar saldırıya uğradı.Kısa bir süre sonra yanıklarının tedavisi için bir hastaneye gönderildi.
Jeff the Killer'in doğuşu
Birkaç amileyatan sonra doktorlar,oğullarının ciddi yanıklara maruz kalındığını ve sonuç olarak narmol bir yaşam sürmesinin neredeyse imkansız olacağını bildirmek için ebeybeynelerini aradılar.
Jeff,hastanedeki odanın aynısında şekilsiz yüzünü görmeyi başardı.
Kendinde bu haliyle baktığında
Göz kapaklarını kesmeyi ve herzaman gülümsüyormuş gibi görünmesi için dudaklarını köşesini uzatmayı seçti.Sonunda Jeff yüzünü sakatlamayı bitirdi ve ailesini öldürdü.Aynı çılgınlık içinde,hayatını sona erdirmek için kardeşini aradı ve bu noktada Liu'nun kaderi belirsiz edilir;bazı versionlarda Liu,Jeff'in ellerinde ölür,bazılarında Jeff onu terk eder.
Ana karekter özellikleri ve Fiziksel görünüş
Olaydan önce Jeff ortalama fiziksel görünüşüne sahip 15-17 yaşında bir erkek olarak tanımlanıyor.
Ancak kazadan sonra görünümü tamamen beyaz bir ten rengine,kesik bir burnuna ,dudakları(uğursuz bir gülümseyi gösteren),göz rengi veya soluk mavi,göz kapakları ve siyah yanıklara sahip olmayacak şekilde tamamen değişti.
Giyim konusunda her zaman koyu renkli bir sweatshirt,kot pantolon ve siyah spor ayakkabı giyer.
Davranış ve kişilik özellikleri
Jeff banliyölerden sessiz bir çocuk olmaktan kurbanlarını uykularında öldürmeyi tercih eden bir seri katil olmaya başladı.
Kazanın bir sonucu olarak,şizofreni,narsizim,sadizim ve piskopatlık hastalıkları vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepy Pasta
Science Fictionİnternete çok duyulan creepypasta karekterlerin hikayeleri