Kuchisake-onna

7 5 0
                                    

Efsaniye göre Kuchisake-onna,hayatı boyunca ağzı kulaktan kulağa kesilerek sakat bırakılmış bir kadındı.Hikayenin bazı versionlarında,Kuchisake-onna,hayatı boyunca bir samurayın zina yapan karısı veya cariyesiydi.Sadekatsizliğin cezası olarak kocası ağzının kenarlarını kulaktan kulağa kesti.Hikayenin diğer versionları arasında ağzını tıbbi veya dişçilik prosedürü sırasında kesildiği,güzelliğini kıskanan bir kadın tarafından kesildiği  veya ağzının çok sayıda keskin dişle dolu olduğu yer alıyor.

Ölümünden sonra,kadın intikamcı ruh ya da onryo olarak ağzını bir bez maskeyle (genelikle cerahi maskeyle belirtilir)veya bazı yinelimlerde bir el fanı veya mendile kapatır.Ayrıca yanında bıçak,pala,tırpan veya büyük bir makas olarak tanımlanan keskin bir alet taşır.Potansiyel kurbanlara çekici olup olmadığını sorduğu söylenir,genelikle"Watashi,kirei?"("Güzel miyim?"anlamına gelir)kişi "hayır"
yanıtını verirse silahıyla kişiyi öldürür,"evet"yanıtını verirse parçalanmış ağzını ortaya çıkarır.Daha sonra sorusunu tekrarlar(veya "bununla bile mi?" ya da "Şimdi bile mi" anlamına gelen "Kore demo mu?" diye sorar) ve kişi "hayır" ile yanıt verirse veya korkuyla çığlık atarsa,kişiyi öldürecektir.Cevap "evet" ise kişinin ağzının köşelerini  kendi şekil bozukluğuna benzer şekilde kulaktan kulağa kesecektir.

Bir kişi Kuchisake-onna ile karşılaştığında bir kaç yöntemden birini kullanarak hayatta kalabilir.Efsanenin bazı versionlarında Kuchisake-onna,her iki sorusuna da "evet" cevabı verirse potansiyel kurbanı  yanlız bırakacak,ancak diğer versionlarında bireyin o  gece daha sonra ziyaret ve kişiyi uyurken öldürecektir.Diğer hayata kalkma taktikleri arasında Kuchisake-onna'nın sorusuna yanıtlamak,görünüşünü "ortalama" olarak tanımlayarak.bir yere kaçması için  yeterli bir zaman vermek;para ya da sert şeker vererek veya fırlatarak dikkatını dağıtmak,çünkü onları almak için duracaktır. veya "pomad"kelimesini üç kez söyleyerek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Creepy PastaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin