~deel 6~

144 4 1
                                    

Ik schudde vragend mijn hoofd en haalde daarbij mijn schouders op, "wat betekend dat dan? Een blaas ontsteking?"

Sophie's vragende ogen maakte me nerveus, ze zuchtte en zei: "ik ben bang dat we een test moeten halen Sanne" Mijn ogen werden zo groot als schoteltjes, "ik ben toch zeker niet zwanger?!" Riep ik verontwaardigd uit. Sophie dacht na, "dat hoeft natuurlijk niet, maar hoe je alle klachten omschrijft lijkt het er wel op" "daarbij kun je beter het zekere voor het onzekere nemen"

"Ohww man!" "Ik kan echt niet zwanger zijn, dat kan ik er nu echt even niet bij hebben" zei ik, terwijl de zwangerschapstest shakend in mijn hand lag. "Geloof me, wat de uitslag ook is, het komt echt goed" stelde Sophie mij gerust. "Je staat hier niet alleen in, je hebt mij, en ik wijk niet van jouw zijde" een kleine glimlach vormde zich op mijn gezicht en ik kreeg voor het eerst in een lange tijd, een beetje een geruststellend gevoel.

"Stel nou je bent zwanger, zou je dan het liefst een jongen of een meisje willen?" Vroeg Sophie nieuwsgierig. "Eerlijk?" Ze knikte, "het klinkt misschien heel cliché, maar ik wil gewoon graag dat het kindje gezond is, geslacht maakt me eigenlijk niks uit" Sophie begon te grinniken, "daar heb je wel een punt" gaf ze toe.

Inmiddels waren we zo afgedwaald dat we de tijd een beetje vergeten waren, "je kan al kijken" zei Sophie ongeduldig. "Ik durf niet te kijken" zei ik, "zal ik voor je kijken?" Ik schudde mijn hoofd, "ik wil het zelf doen" langzaam ging mijn bevende hand richting de test doe ik de rand van de wasbak had gelegd. Ik haalde nog een keer diep adem en draaide de rest om.. "oh mijn god"

I fell in love with my teacher 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu